Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jotain mitä sinä et.
No sä varmaan kerrot, jos mulla joku merkitys on. Muuten on sitten aika sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos oltaisiin yhdessä, niin olisi kuumia öitä tiedossa.
Tykkään viettää kuumat yöt hyvin ilmastoidussa hotellihuoneessa. Sivusta.
Onneksi on kotonakin ilmastointiasiat kunnossa. Hotelli myös hyvä, toki vaatii paalua.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti montakin asiaa.
Mun läheiset pitää jättää rauhaan.
En osallistu, jos toiset puhuvat pahaa muista. Lopulta tajuavat itsekin, että ei ehkä ollut kovin nättiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Less I Know the Better, lauloi Tame Impalakin
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen helikopteria.
Harjoittele ahkerasti ! Jokin kaunis päivä ja hyvällä harjoittelulla sinusta voi tulla taisteluhelikopteri.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle näitä ilmoitat? Tuskin kaipaamasi henkilö sinusta pahaa puhuu, jos välittää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sanoa suoraan ihmisille, täällä ei välttämättä mene perille.
Tykkään loikoilla kuumat kesäyöt divaanilla ihastukseni leyhytellessä palmunlehtiviuhkalla toisinaan viinirypäileitä suuhuni tiputellen.
Näin meillä.
Nyt kun saisi lepäillä ja nauttia iltapalaa kanssasi. Kaikki mehut puserrettu ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Olet herkku.
Et ole maistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sopia tän jutun. En oo ansainnu tollasta valehtelua ja juttujen levittämistä. Vielä kun ne ei edes oo totta.
Kaivattusiko sinusta levittää juttuja?
En oo ihan varma. Mutta tuntuu että joku jauhaa jotain ihme tarinaa, mikä ei ole totta. Haluaa karkottaa ihmiset pois mun ympäriltä. Todella törkeääkin juttua. Ihan kun joku haluaisi mulle pahaa.
Mistä sä tiedät että joku jauhaa tätä ihme tarinaa?
On jatkunu jo monta vuotta. Oon ollu kaikille aina reilu. En ymmärrä miksi. Haluan tietää miksi ja miten sen saa loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Se ei nyt oo vielä kovin paljon vaadittu. Sivusta.
Oon tänään täysin vakuuttunut siitä, että sun täytyy olla oikeasti pohjimmiltasi mukava ihminen. Välillä olen ollut siitä vähän epävarma, mutta intuitioni on ollut ihan oikeassa alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään loikoilla kuumat kesäyöt divaanilla ihastukseni leyhytellessä palmunlehtiviuhkalla toisinaan viinirypäileitä suuhuni tiputellen.
Näin meillä.
Eikö siihen käy myös se vakituinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelen helikopteria.
Harjoittele ahkerasti ! Jokin kaunis päivä ja hyvällä harjoittelulla sinusta voi tulla taisteluhelikopteri.
Välillä pitää mussuttaa raikasta voileipää.
Vierailija kirjoitti:
Oon tänään täysin vakuuttunut siitä, että sun täytyy olla oikeasti pohjimmiltasi mukava ihminen. Välillä olen ollut siitä vähän epävarma, mutta intuitioni on ollut ihan oikeassa alusta asti.
Mikä sai sut lopulta vakuuttumaan siitä, että hän on mukava?
Mitäs nauttisit yömyssyksi kaivattusi kanssa? 😊