Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
20881/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin babylle hyvää yötä. Rakastan sua <3

Vierailija
20882/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli muutama vuosi sitten. Olin eräässä Lapin kunnassa työmatkalla ja yövyin pari yötä suuren hiihtokeskuksen hotellissa. Kävimme siitä paikallisen kollegan kanssa muutamalla oluella ruoan päälle. Tämä paikallinen tunsi erään pubissa vastaan tulleen naisen, jolla oli muutama kaveri mukanaan. Ennen kuin tajusinkaan, minulla ja yhdellä näistä kavereista oli jatkuvaa hymyntäyteistä silmäpeliä. Rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan.

Fast forward muutama tunti ja olimme tämän daamin kanssa kahdestaan, muut olivat lähteneet virnuillen menemään. Hän oli sesonkityötekijänä eräässä hiihtokeskuksen liikkeessä. Jossain vaiheessa, istuessamme vierekkäin, aloimme kevyesti hivellen silitellä toistemme reisiä. Se kosketus, höyhenen kevyt, tuntui valtavan hyvältä. Täällä on puhuttu sähköiskuista vastaavissa tilanteissa, allekirjoitan.

Päädyimme neidon asuinmökille. Paikan päällä koin kiimaisimmat ja antoisimmat tuntini ikinä. Kutsuin taksin ja palasin hotellille.

Seuraavana aamuna, kun katsoin löytyykö naisen nimellä facebook-profiilia, löytyihän sieltä. Hän oli tuolloin profiilinsa mukaan parisuhteessa, mutta tämä status katosi muutaman kuukauden päästä näkyvistä. Olen käynyt kurkkimassa hänen kuvaansa usein tänään jälkeen ja tämä tapaus saa edelleen veren virtaamaan.

Pakko vielä mainita, että olin ja olen edelleen naimisissa itsekin. En ole asiasta ylpeä ja muutaman viikon morkkistelun jälkeen kerroin asiasta vaimolleni. Siitä seurasi muutaman viikon asumusero, jonka jälkeen päätimme jatkaa kuitenkin yhdessä. Tapahtuneeseen varmasti vaikutti se, että minulla oli todella huonot välit vaimoni kanssa tuona aikana - vaikka tämä ei asiasta teekään sen hyväksyttävämpää. Kuitenkin fakta on, että kielletty hedelmä tuntui tuolloin kiihottavalla tavalla väärältä. Lapsellinen katkeruus, alkoholi ja ihminen jonka kanssa sattuu kipinöimään ; vaarallinen yhdistelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20883/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ero tarkoittaa myös kirkosta eroamista, lol

Vierailija
20884/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nykyisessä työpaikassani jo monta vuotta. Kun aloitin työt en juurikaan kiinnittänyt huomiota esimieheen. En juuri saanut hänestä minkäänlaista käsitystä. No vuosien aikana hän on hieman harmaantunut ja muuttunut jotenkin rennommaksi. On siis nykyään charmikas ja hallitsee tilanteet (joissa olemme kahden). Jossain kohtaa huomasin olevani jollain tapaa kiihottunut hänestä. Aluksi juttelin niitä näitä kunnes huomasin hänen katseensa.

Kiihottavinta on se kun hänen kaltainen rauhallinen, asiallinen ja kaikin puolin tasapainoiselta vaikuttava mies on lähtenyt leikkiin mukaan. Työpaikan julkisissa tiloissa hän aina löytää minut katseellaan ja voi luoja.... Se tilanne kun lähettyvillä on paljon muita työntekijöitä ja silti vaihdetaan pitkät katseet, vaikka se vaaralliselta tuntuukin.... Kerran tunsin niin kovan "aallon" alapäässä, että laskin katseeni takaisin lautaselle ja aloin pelkäämään punastumistani, ja etenkin sitä, jos j

Ettei se olisi vaan kuule kaikkea muuta kuin tasapainoinen.

Vierailija
20885/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjäät yhä huomiota? Ihan käsittämätöntä. Elämä pysähtynyt. Muistathan kuitenkin kaunis rakkaani sieltä noin 15 vuoden takaa, että taisin tipauttaa ihan aikani kuluksi ts. suurten tunteiden kuollessa sinut monttuun osaltani. Enkä yhtään ole katunut. Mitä seuraavaksi tilaat? Älä mitään, mitään muuta kuin hämmästys ei ole olemassa. On käsittämätöntä kiusata ihmisiä edes tuntematta. Elää netissä elämänsä, liki surullista, mutta ei sit kuitenkaan ts lue, mihin pystyn ihan netissä, jos asia tärkeä. 

hyvää yötä ikiaikainen liimapalkkien:)

Tarkennnus: liimapallo, koska minulla on luki-häiriö. 

Vierailija
20886/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä unia..-Anneli

Vierailija
20887/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi somaa laittaa viesti sulle henkilökohtaisesti. Milloin annat luvan?

Vierailija
20888/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaille jos pääsisi sinun kanssa. Pieniä haaveita. 

Vierailija
20889/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan luvan nyt

Vierailija
20890/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2023? Ei muistu mieleen mitään erityistä kohtaamista naimisissa olleen naisen kanssa. Ei siis mulle tuo "eroan syksyyn mennessä" -viesti. Vaikka eivät tuollaiset lupailijat koskaan eroa. Kunhan hekumoivat ajatuksella, että elämä muuttuisi. hetken unelmoinnin jälkeen he kuitenkin alistuvat arkeensa niin kuin aina ennenkin.

Mistä sinä toisten elämästä tiedät. Päätös on tehty ja siinä pysyn. 

Vierailija
20891/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että netti treffeille, muru.

Vierailija
20892/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä unia..-Anneli

Samoin sinulle

Vierailija
20893/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen tinderissä, joka oli työmatkalla Helsingissä. Hän pyysi minut hotelliinsa ja seuraavana päivä hyppäsin junaan. Hän oli pitkä, komea ja kohtelias. Alkuun juteltiin vaan niitä näitä ja pyörittiin hiukan sängyssä, kunnes vaattet alkoi vähenemään. Sen jälkeen tuntui kuin maailmassa ei olisi ollut mitään muuta. Se ensi suudelma sai jo minut todella kosteaksi ja kun nousin istumaan hänen päälleen, tunsin miten reiteni kastuivat. Loppuyön makasin vain hänen päällään ja tuijotimme toisiamme silmiin. Ne silmät olivat kauneimmat, jotka olen ikinä nähnyt. Mysteeriset, hieman surulliset, mutta niin kauniit. En ole ikinä eläessäni tuntenut niin suurta kipua kuin silloin yrittäessäni vastustaa hänen kovan kalun työntämistä sisääni. Emme puhuneet juuri lainkaan. Katsoimme vain toisiamme silmiin ja suutelimme, kun hieroin märkää pillua hänen kovaan munaansa. Se kalu sykki niin voimakkaasti. Se oli jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Luulin aluksi, että hän yritti työntää munaansa sisääni, mutta ei. Se vain sykki niin voimakkaasti, että siltä se tuntui. Mehuistani märkä terska kävi kyllä lähellä, mutta en voinut antaa sen työntyä sisääni. En voinut pilata sitä uskomatonta sanoinkuvaamatonta kemiaa, kiimaa ja tunnetta. Seksiä emme harrastaneet kuin vasta kuukauden päästä. Tavallaan se pilasi lopulta sen mitä meillä aikaisemmin oli.

Vierailija
20894/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli muutama vuosi sitten. Olin eräässä Lapin kunnassa työmatkalla ja yövyin pari yötä suuren hiihtokeskuksen hotellissa. Kävimme siitä paikallisen kollegan kanssa muutamalla oluella ruoan päälle. Tämä paikallinen tunsi erään pubissa vastaan tulleen naisen, jolla oli muutama kaveri mukanaan. Ennen kuin tajusinkaan, minulla ja yhdellä näistä kavereista oli jatkuvaa hymyntäyteistä silmäpeliä. Rohkaisin mieleni ja menin juttelemaan.

Fast forward muutama tunti ja olimme tämän daamin kanssa kahdestaan, muut olivat lähteneet virnuillen menemään. Hän oli sesonkityötekijänä eräässä hiihtokeskuksen liikkeessä. Jossain vaiheessa, istuessamme vierekkäin, aloimme kevyesti hivellen silitellä toistemme reisiä. Se kosketus, höyhenen kevyt, tuntui valtavan hyvältä. Täällä on puhuttu sähköiskuista vastaavissa tilanteissa, allekirjoitan.

Päädyimme neidon asuinmökille. Paikan päällä koin kiimaisimmat ja a

Mikä helvetin vertaistukiviestien jakopalsta tämä on??

Vierailija
20895/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lässyttäisin sulle, ja sä tykkäisit siitä.

Vierailija
20896/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskossa ja rakkaudessa lähestykää!

Vierailija
20897/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole ikinä väärin. 

Vierailija
20898/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten kesällä eräässä Itä-Suomen kunnassa jossakin  työseminaarissa, johon ajelin kaukaa ihan yksin. Siellä heti tutustuin paikalliseen , julkisessa tehtävässä olevaan ihanaan ja seksikkääseen keski-ikäiseen naiseen..Kemia pelasi jostakin syystä välittömästi, välillämme oli voimakasta seksuaalista vetoa heti alusta ja päivän aikana juttelimme aina kun oli tilaisuus. Kiihotuin hänestä oikeasti. Hänkin katseli silmiini sillä tavoin. Ennen illallista jo sanoin hiljaa, että haluaisin seksiä. Niin hänkin. Myöhemmin tanssimme ravintolassa, hän oli ohuessa kesämekossa ja tunsin ihanan kuuman lantion ja rintojen painuvan minuun aina kun oli mahdollista. Erektiota tuli tietysti ja hän hieroi sitä lisää huomattuaan sen. Puhuimme levottomia  ja mieli teki ihan hirveästi saada. Tiesimme kumminkin, ettemme voineet lähteä yhdessä minnekään kun hän oli pienellä paikkakunnalla niin tunnettu ja varattu vielä. Oli pakko vain siinä hyvästellä muodollisesti muiden nähden ja mennä yöksi huoneeseeni yksin  ja aivan kiihottuneena . Hän yllätti ja soitti hetken päästä jostakin salaa, kun oli tekemässä itselleen sormin hyvää tosi kiihottuneena  ja minä tietysti heti tein myös . Se oli hirveän kiihottavaa. Muuta emme millään voineet. Emme koskaan nähneet toisiamme sen jälkeen. Soitimme jonkin kerran  myöhemmin, mutta siihen se pitkän etäisyyden takia pakosta jäi. Tiesimme, että varmasti ollut valtavan ihanaa sängyssä yhdessä.

Vierailija
20899/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lässyttäisin sulle, ja sä tykkäisit siitä.

En yhtään tykkää mistään lässytyksistä. Olen miehisen suora, vaikka nainen olenkin. Esim. Anna pillua!

Vierailija
20900/35297 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2023? Ei muistu mieleen mitään erityistä kohtaamista naimisissa olleen naisen kanssa. Ei siis mulle tuo "eroan syksyyn mennessä" -viesti. Vaikka eivät tuollaiset lupailijat koskaan eroa. Kunhan hekumoivat ajatuksella, että elämä muuttuisi. hetken unelmoinnin jälkeen he kuitenkin alistuvat arkeensa niin kuin aina ennenkin.

Ei ollut mullekaan, mut vastasin silti. Näinhän se taitaa olla, että hekumoivat ajatuksella. Ihan vapaasti saa haaveilla kenestä tykkää, eihän ne haaveet mitään (vielä) kaada.

Ketju on lukittu.