Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus kiinnostaa sinussa. Jos lauantaina?
Mistä tiedät, että on aitoa?
Kirjallisesta todistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus kiinnostaa sinussa. Jos lauantaina?
Olen havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monta vuotta, ja vieläkin minä kuvittelen kaikenlaista ja pähkäilen musalistasi kappaleiden tarkoitusta. Ihan hullu juttu, pähkähullu.
Voin tehdä uuden listan. Vain sinulle. -sivulta
Mistä tiedän / mistä hän tietää, kenelle lista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos manteliöljy tehdään mantelista, ja kookosöljy kookoksesta, niin tehdäänkö vauvaöljy vauvoista?
No mistä sitten peräöljy tehdään?
Swarvegasta tai kerosiinista?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle menneeseen (2023) Ottaisitko yhteyttä jos tietäisit että oon vihdoin laittamassa eron vireille? Ennen syksyä tapahtuu
Jos tää ois mun kaivatulta, niin en ottaisi. Ensin pitää lähentyä jossain, että keskustelu ei katkea heti.
Vierailija kirjoitti:
Täydellä konserttialueella edessä tiukka teiniperse minihameessa poikaystävän kanssa. Väkeä oli tosi paljon ja kaikki oli melko lailla toisiinsa liimautunut. Välillä tuo perse hinkkasi etumustani kaikkien tanssiessani, hetken luulin sen olevan vahinko, mutta yhden hymyn jälkeen tajusin, että mua kiusattiin ihan tahallaan. Hetken päästä käteni kävi jo tytön perseellä ja paljailla reisillä. Kiehnääminen vain lisääntyi ja ja nostin kättäni reittä pitkin ylös, sieltä löytyi todella märkä pillu ilman pikkareita. Tässä vaiheessa seisokkini oli ihan järkyttävä ja olisin ollut valmis naimaan tuota ihanaa olentoa siinä samassa paikassa välittämättä muista.Pari minuuttia sormetin, kunnes siirtyvät muualle. Poikaystävä vaikutti olevan tietämätön asiasta, mutta ympärillä joku varmasti huomasi touhut. En nähnyt tuota tyttöä tämän jälkeen
Sittenkö pieninysäinen mies heräsi ja päästi kissan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn netti treffeille, pitkästä aikaa.
Jos tietäisin, et kaivattu ois jossain treffeillä tai chatissa, menisin perässä ja aloittaisin keskustelun. Niin tosissani hänen kanssa.
Tule 🤍
Mulla on entinen työkaveri rakastajana. Ja koska homma oli salaista ja meidän välisemme kemia käsin kosketeltavaa, kiihootavia tilanteita on ollut paljon.
Kaikkein kiihottavin on ollut kuitenkin kerta, jolloin oli perjantai. Viikonloppu edessä ja ei nähtäidi. Panetti ihan hirmuisesti ja skypellä kerroin sen toisessa kerroksessa istuvalle miehelle. Sanoin siinä, että mun tekee niin mieli, että voisin mennä vaikka vessaan pikaisille. Mies yllätti minut sanomalla joo. Odottelimme, että työkaverit lähtevät ja mietimme sopivaa vessaa. Minä kiihotoin koko ajan lisää, kostuin ja turposin.
Viimein porukka oli lähtenyt, vessa sovittu ja sinne suuntaamaan. Mies avasi miestenhuoneen oven. Ovi lukkoon, nopea suudelma ja miehen sormet mun jalkovälissä, mun käsi hänen kalunsa ympärillä. Ikinä en oo ollut niin märkä. Sitten pyllistys ja sain siinä vessassa.
Hymy huulilla lähdin viikonlopun viettoin jaaina kun kuljin sen vessan ohi töissä hymyilytti.
Siinä ja muutamassa muussakin vessassa on käyty tuon jälkeen, mutta eka vessa kerta oli kaikkein kiihottavin. Riski jäädä kiinni, se että jän ja minä oikeasti teimme sen.
Eipä se hyödytä tuuleen huuta. Nuku hyvin rakas.
2023? Ei muistu mieleen mitään erityistä kohtaamista naimisissa olleen naisen kanssa. Ei siis mulle tuo "eroan syksyyn mennessä" -viesti. Vaikka eivät tuollaiset lupailijat koskaan eroa. Kunhan hekumoivat ajatuksella, että elämä muuttuisi. hetken unelmoinnin jälkeen he kuitenkin alistuvat arkeensa niin kuin aina ennenkin.
Eroottisiin uniin sun kaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Yhteisiin unelmiin.
🙏🏽
Kerjäät yhä huomiota? Ihan käsittämätöntä. Elämä pysähtynyt. Muistathan kuitenkin kaunis rakkaani sieltä noin 15 vuoden takaa, että taisin tipauttaa ihan aikani kuluksi ts. suurten tunteiden kuollessa sinut monttuun osaltani. Enkä yhtään ole katunut. Mitä seuraavaksi tilaat? Älä mitään, mitään muuta kuin hämmästys ei ole olemassa. On käsittämätöntä kiusata ihmisiä edes tuntematta. Elää netissä elämänsä, liki surullista, mutta ei sit kuitenkaan ts lue, mihin pystyn ihan netissä, jos asia tärkeä.
hyvää yötä ikiaikainen liimapalkkien:)
Tavattiin ja autoit mua. Sul oli meges jesarii, mut sitä ei tarvittu. Tanssista kanssasi oon haaveillut. Salsaa & lohta...Hyvää yötä ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monta vuotta, ja vieläkin minä kuvittelen kaikenlaista ja pähkäilen musalistasi kappaleiden tarkoitusta. Ihan hullu juttu, pähkähullu.
Voin tehdä uuden listan. Vain sinulle. -sivulta
Mistä tiedän / mistä hän tietää, kenelle lista on?
Alkaa tää trollien kysely lähinnä naurattamaan. Jos et ymmärrä, niin ei ole sinulle.
Olen ollut nykyisessä työpaikassani jo monta vuotta. Kun aloitin työt en juurikaan kiinnittänyt huomiota esimieheen. En juuri saanut hänestä minkäänlaista käsitystä. No vuosien aikana hän on hieman harmaantunut ja muuttunut jotenkin rennommaksi. On siis nykyään charmikas ja hallitsee tilanteet (joissa olemme kahden). Jossain kohtaa huomasin olevani jollain tapaa kiihottunut hänestä. Aluksi juttelin niitä näitä kunnes huomasin hänen katseensa.
Kiihottavinta on se kun hänen kaltainen rauhallinen, asiallinen ja kaikin puolin tasapainoiselta vaikuttava mies on lähtenyt leikkiin mukaan. Työpaikan julkisissa tiloissa hän aina löytää minut katseellaan ja voi luoja.... Se tilanne kun lähettyvillä on paljon muita työntekijöitä ja silti vaihdetaan pitkät katseet, vaikka se vaaralliselta tuntuukin.... Kerran tunsin niin kovan "aallon" alapäässä, että laskin katseeni takaisin lautaselle ja aloin pelkäämään punastumistani, ja etenkin sitä, jos joku huomaisi.
Olen reilu parikymppinen nainen ja mies on vähän alle 40 ja naimisissa oleva. Tiedän sanomattakin, ettei työasemansa takia riskeeraa mitään. Itsekin olen avoliitossa ikäiseni kanssa. Mutta kyllä, jos olisi mahdollisuus, olisin valmis kaikkeen hänen kanssaan... Voin vaan kuvitella millaista meillä olisi...
Mitä lauantaina?