Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole ikinä väärin.
Mun rakkaus häntä kohtaan on harmaan quadriplasti väärin, mutta en voi vastustaa sitä tunnetta. Onneksi ei hemmetti ikinä enää nähdä. Ww
Rakastan ja kaipaan kaikkea sinussa. Hyvää yötä, ihana mies.
En tiedä mikä järki spammata noita "tarinoita", kun ei niitä kukaan edes lue :D näkee jo muotoilusta että sitä samaa tuubaa tiedossa, niin automaattinen skip. Sori.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen kuuman päivän päätteeksi entiseltä kotpaikkakunnaltain kotväen hoteista, kiva päivä ollut. Nukuttaa, toivottavasti siullain ollut mukava päivä, nuku hyvin , aattelen siua
Edes nämä loputtomilta tuntuvat hellekelit eivät vedä vertoja kuuman veresi jykevästi jyskyttävälle biitille, joka kiivaasti värisee kehoni ääriviivoilla. Viet tajuntani äärirajoille enkä voi muuta kuin nautiskellen antautua aina vain uuteen sulamispisteeseen. Kuumia unia. 🤭
Mulla käy 50+ iskämassuinen hellä mies.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä järki spammata noita "tarinoita", kun ei niitä kukaan edes lue :D näkee jo muotoilusta että sitä samaa tuubaa tiedossa, niin automaattinen skip. Sori.
Joku keski-ikäinen mies varmaan jakaa fantasioita. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2023? Ei muistu mieleen mitään erityistä kohtaamista naimisissa olleen naisen kanssa. Ei siis mulle tuo "eroan syksyyn mennessä" -viesti. Vaikka eivät tuollaiset lupailijat koskaan eroa. Kunhan hekumoivat ajatuksella, että elämä muuttuisi. hetken unelmoinnin jälkeen he kuitenkin alistuvat arkeensa niin kuin aina ennenkin.
Ei ollut mullekaan, mut vastasin silti. Näinhän se taitaa olla, että hekumoivat ajatuksella. Ihan vapaasti saa haaveilla kenestä tykkää, eihän ne haaveet mitään (vielä) kaada.
Minkä ihmeen takia luulette tietävänne asioistani. Olen eroamassa vaikka ette näytä sitä uskovan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku keski-ikäinen mies varmaan jakaa fantasioita. :D
Tai sitten vaan raivostunut vakkari suolaisuuksissaan, kun ei saa kirjoittaa ohista niin täyttää sitten ketjun muulla tuuballa :D
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lässyttäisin sulle, ja sä tykkäisit siitä.
En yhtään tykkää mistään lässytyksistä. Olen miehisen suora, vaikka nainen olenkin. Esim. Anna pillua!
Tää oli äijälle, yllättäen.
tahtoisin sulaa kiinni sinuun
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa sinusta.
Yhteystietoja ei ole. - Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuulisinpa sinusta.
Soita.
Mies on 40+ työssäkäyvä ja näyttää olevan fyysisesti ihan jees kunnossa