Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kaivattuni varmaan vihaa minua. Siihen lopputulokseen olen tullut !
Eikö mitään väärinkäsityksen mahdollisuutta ole?
Aina sellainen on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘👨🏼🏫
Missä päin Suomea?
Ihan se varsinainen ja muumilaakson suunta.
Salamia ja pepperonia taivaalla. Ei kuitenkaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään halua nähdä mua.
Sinua haluaisin nähdä, mutta en niitä paria urpoa jotka hiihtää mun perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loppunut usko siihen että susta enää kuulisin. Lisäksi luulen että joku on vienyt paikkani sun sydämessä. Siksi en ole jaksanut tänne lähiaikoina paljon kirjoittaa. Kesä on kohta mennyt ja en edelleenkään oo nähnyt sua
Kuinka vaikeaa on ehdottaa tapaamista?
Kyllä se on helkkarin vaikeaa. Vaikka usko ja tunne on vahva, mutta se mihin voi ainoastaan sata prossaa uskoa ja luottaa, on irl sanat. täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoin joskus, että Noli cedere -viestit olisivat olleet kaivattuni lähettämiä. En saanut selkoa lähettäjästä. Valitettavasti.
Täällä on ollut jo aika monta toivomassa samaa.
Minä ainakin, m50+. Lisäksi ainakin m48.
Pussaan teidät kaikki puhki 🥰🥰🥰😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Joku kauko-ohjaa mun kättä!!
Ehkä Kauko?
Tulit ajatuksiini voimakkaasti, nopsajalka 🤗 Ihailin viherkatosta taas kerran...Nähtäispä!
Aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on loppunut usko siihen että susta enää kuulisin. Lisäksi luulen että joku on vienyt paikkani sun sydämessä. Siksi en ole jaksanut tänne lähiaikoina paljon kirjoittaa. Kesä on kohta mennyt ja en edelleenkään oo nähnyt sua
Kyllä se on helkkarin vaikeaa. Vaikka usko ja tunne on vahva, mutta se mihin voi ainoastaan sata prossaa uskoa ja luottaa, on irl sanat. täysin sivusta
Kukaan ei vie sun paikkaasi mun sydämessä, jos oot hän. -sivusta-
Muru, tavataan. Tämä ei sille miehelle, joka sen omiin 😗
Vierailija kirjoitti:
Miten vietät hellepäiviä?
Hengaan merenrannassa ja syön jäätelöä. Tai sitten olen Uunisaaressa uimassa, minkä päälle Liuskalla liuskaa ja olutta.
Tänään oli tosin ensin ripsihuolto aamusta ja sen jälkeen pyykkivuoro, joten vasta pääsin ulos asti. En vielä tiedä minne suuntaisin, mutta illaksi voisi mennä johonkin ulkoilmanäytökseen leffaan.
Kesä on ihmisen ainoaa hyvää aikaa <3
Matkain päässä, sinä ajatuksissani - suukkonen
t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vie sun paikkaasi mun sydämessä, jos oot hän. -sivusta-
Kiva juttu, mutta en ole. täysin sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten vietät hellepäiviä?
Olen viettänyt luonnossa mahdollisimman paljon aikaa mitä töiltä pystyy. Viihtynyt ittekseni, ja paennut rauhaan minne kaipaisinkin. Haluan kohdata taas sen naisen joka olin ennen kuin minut rikottiin.
Juurikin näin.