Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Ketjuhuomenia. Ja pusut luonnollisesti sinun pusuhuulillesi, E.😘
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli.
Mistä
Taitaa hiljaisuus puhua puolestaan. Olisi mukavaa, kun ihmiset osaisivat arvostaa vastapuolta ja ilmaista sanallisesti kiinnostamattomuutensa eikä hiljentyen poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli.
Mistä
Sormi jäi oven väliin.
Mulla hajoo pää ihan just. Kaivattu taitaa olla ainoa tuntemani fiksu/ älykäs ihminen.
Menen taivuttelemaan lisää rautalankoja...
Hyvää kesän jatkoa sulle ja hälle! Nyt mä poistun palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesti? Kerrotko kaivatun ekakirjaimen? Jos kaivattu poistuu, tämä on myös minun viimeinen päivä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla hajoo pää ihan just. Kaivattu taitaa olla ainoa tuntemani fiksu/ älykäs ihminen.
Kuinka hän on fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopullisesti? Kerrotko kaivatun ekakirjaimen? Jos kaivattu poistuu, tämä on myös minun viimeinen päivä täällä.
Sama mulle. Ei täällä kukaan muu pidä kuin kaivattu. Toisaalta onhan täällä mukava kirjoittaa omasta kaivatusta, kun ei häntä saa vaikka haluais.
Ehkä vain nautit huomiosta. Et tule sitä jatkossa enää saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli.
Minkä takia? Olenko sanonut taas hullusti?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vain nautit huomiosta. Et tule sitä jatkossa enää saamaan.
Mikä nyt? 😟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hän on fiksu?
Esimerkiksi niin ettei kommentoi asioita, jos ei ymmärrä niistä mitään. Hiljaisuus on toisinaan viisautta.
Olen viime aikoina nähnyt susta paljon unia. Nähnyt unia missä rakastellaan. Nähnyt unta viimeisestä näkemisestämme, kun sanoin sinulle jos emme enää tapaa. Olet ajatuksissani paljon ja toivon sinulle kaikkia hyvää. Näin sussa valtavasti potentiaalia. Harmi että välillä täytyy pettyä.
Vierailija kirjoitti:
Hermoromahdus. Onneksi en ole ihmisten ilmoilla.
Mikä katkaisi kamelin selän?
Toivottavasti sinä et ole suuttunut. Helle tekee äkäiseksi, joten kannattaa viilentää aivoja järvessä.
Rakkaudessa ei pidä veivata. Kampea veivataan.
JU 🥰 MI