Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Mukavaa viikonloppua kullalle. Haleja ja Suukkoja <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi ei selvästikään epäile sinua mistään, ei myöskään minun. Ilo olla The pahantekijä.
Mulle on täysin yhdentekevää mitä mun puoliso tekee.
Minä en tarvitse miestä kokonaan itselleni, me nähdään päivittäin töissä, saadaan siellä päivän mittaan hellyyttä ja rakkautta, yhteisiä lounaita ja joskus lähdetään viettämään yö lähellä olevaan hotelliin. Joskus jopa ruokatunnilla nopeat hotellissa 🤭 tätä on jatkunut jo pitkään ja tullaan olemaan yhdessä loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi ei selvästikään epäile sinua mistään, ei myöskään minun. Ilo olla The pahantekijä.
Kaivatulleni ei ole.
Naisen saa ottaa itselleen jos pystyy heittämään olalle ja kantamaan mukaansa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulleni ei ole.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulleni ei ole.
Sairasta.
Ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Naisen saa ottaa itselleen jos pystyy heittämään olalle ja kantamaan mukaansa. ;)
Et ole ottanut.
🧡 Hyvää Espanjan reissua kahdelle ihanalle siskokselle! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua kullalle. Haleja ja Suukkoja <3 <3
Kiitos samoin sinulle kultani. Haleja, ja suukkoja suloisimmille kasvoille.. 🤍🤍🌼
Vierailija kirjoitti:
🧡 Hyvää Espanjan reissua kahdelle ihanalle siskokselle! 🧡
Ne on ihan kauniita, mut kaivattu on kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ottanut.
Hänhän sanoi JOS pystyy...
sivu
Varatusta varatulle suukot ja sutinat viikonloppuun! Olet ihana ja tärkeä. Odotan irl suudelmaamme intomielisenä. Varailemisiin!
Jännittää, mut oon ajatellut sua ja seuraavaa siirtoa. Toisaalta haluaisin pitää välit niinqu ne on nyt. Sun hymy ja välittäminen tekee mut iloiseksi- Se että kysyt oonko tulossa- kiitos!
Kn
Rakastuin suhun neljä vuotta sitten. Saisinpa yhteyden!
K
Polku luoksesi umpeutuu vuosien saatossa, kun sitä ei voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin jälleen mietin ja haluan sinua. Ikuista.
Kuka on Ikuisesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oman elämäsi Armi, miten olet päättänyt saada Dannysi itsellesi?
Tuskin oman elämänsä Armi saa Dannya, vaikka päällä seisoisi. Tuo on muuten erittäin hyvä esimerkki siitä, ettei pidä varattuihin sekaantua.
Voi niihin sekaantua, mutta ei pidä ottaa liian vakavasti.
Miksi pitää ylipäätänsä sekaantua, koska siitä seuraa aina jotain huonoa jollekin?
Ykkösiltä ja välillä kakkosiltakin ja varsinkin ulkopuolisilta tapaa unohtua se ettei heidän haluamisensa (tai arvostelunsa) ole se minkä perusteella jotain tapahtuu, vaan lopullinen päätös on sillä "Dannyllä". Hän saa ja voi tehdä mitä hän ihan itse haluaa. Ei se mene niin e
Kyllä. Ja voisi kuvitella että jos mies päättää haluavansa jotakin muuta kuin sitä virallista puolisoa, hän myös osoittaa sen lähtemällä reilusti siitä virallisesta suhteesta. Eikä jäädä mihinkään välitilaan jakamaan itseään kahden naisen kesken?
Ottakaa ne lääkkeet taas vaihteeksi! Internetin paskarännin kulutuksen sijasta.