Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies perusteli pettämistään sillä, että koska muija on niin tyhmä, ettei huomaa, niin hänellä on sen takia oikeus siihen.
Olitko sinä se toinen osapuoli?
Onko tai oliko miehelläsi jotain sutinaa ystäväsi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on ihan hyvää kun lopettaa uutisten lukemisen
En usko että kokonaan kannattaa mutta hetkittäin voi olla että on parempi olla lukematta jos siltä tuntuu.
Elämä pimennossa voi olla jopa haitallisempaa.
Sen kuulee joka tapauksessa aina muilta jos jotain merkittävää tapahtuu
No luota siihen, itse pidän olla itsenäinen ja vastuullinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattuihin "sekaantuminen" ei ole aina kovinkaan tietoinen prosessi. Rakastuminen ei ole.
Kyse oli nimenomaan sekaantumisesta, eikä tunteista. Jos ihastut/rakastut , niin ei silti tarvitse sekaantua varattuun.
Mutta voi, jos molemmat haluaa. Miksipä ei. Eri
Siksi, koska voi erota ensin, jos kerran oikeasti molemmat haluaa??
Ei kukaan halua että kukaan eroaa.
Onko kukaan kysynyt siltä petetyltä asiaa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että kokonaan kannattaa mutta hetkittäin voi olla että on parempi olla lukematta jos siltä tuntuu.
Eipä siitä ole tainnut kovin usein mitään hyötyä olla, että seuraa uutisia
Se on ikävää kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moralisoijat, muuttakaa luostareihin tai tutustukaa oikeaan elämään. Ei nämä kuviot siitä muutu vaikka jaksatte vängätä toisten tunteista, oli ne sitten vaikka itse herraa kohtaan. Jokaisella yksilöllä on vapaa tahto ja tunteet ei tiedä onko naapurin Ritvalla se Pena olkkarissa vai ei. Lapsellista lässytystä. Niin se vaan on, että kautta aikojen ihmiset ovat rakastuneet toisiinsa kun se oikea kohdalle sattuu.
Olet ihan oikeassa. Kyllä teidän pitää saada toisenne sen miehen kanssa. Kun oikea osuu kohdalle, ei silloin kannata jäädä miettimään. Mutta täytyy olla reilu kumppania kohtaan ja erota ja mennä sitten oikeasti yhteen sen oikean kanssa.
Sun pitää mennä terapiaan - oikeesti :D
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siitä ole tainnut kovin usein mitään hyötyä olla, että seuraa uutisia
Se on ikävää kuulla.
😀
Vierailija kirjoitti:
Onhan se väärin jos vokottelee varattua, mutta viime kädessä se on varatun vastuulla torpata nää jutut. Niin se vaan on. Vastuu on aina pettäjällä.
No ei se ole edes väärin, ei kukaan omista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se väärin jos vokottelee varattua, mutta viime kädessä se on varatun vastuulla torpata nää jutut. Niin se vaan on. Vastuu on aina pettäjällä.
No ei se ole edes väärin, ei kukaan omista ketään.
Kyllä todellakin on väärin. Sitten pitää toimia edes rehellisesti, ensin erot ja muut eikä mitään salavihkaista selän takana.
Yhdet terveiset väliin: tutulle heebolle hyvää viikonloppua sinne, missä ikinä sitä vietätkin.
Jos oikein tarkotuksella yrittää iskeä varattua, niin silloin ei kunnioita niiden kahden ihmisen sitoutumista toisiinsa. Jos harrastatte tällästä niin tehkää se edes avoimesti ja rehellisesti, plus ei mitään sutinaa ennen eroa.
Te echo de menos guapo. 😊 Salava.
Tänäänkin jälleen mietin ja haluan sinua. Ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ois uskonut, mut taidan tehdä saman päätöksen. Tää elämä on ihan tarpeeksi rankkaan ilman uutisiakin. Kaivattuanikaan en ole nähnyt pariin vuoteen. Ehkä hyvä niin, järkyttyis vaan mies parka. Olen niin vanhentunut, etten usko itsekään. Olenko minä tuo? No, elämä on, mitä on. Terkkuja lähetän hänelle kuitenkin ja toivon, että hän olisi elämässään onnellinen.
- minä, ikuinen optimisti
Ehkä se on just toi optimismisi.
Ehkäpä niin. 👍
ihanalle Katjalle hauskaa päivää!
Tanssia kanssasi ihana...Onneksi tapasin sut, nähdään!
Jos torjuu ja ohittaa, se kertoo, että toinen ei ole kiinnostunut tai halukas ja vieläpä sen, että minä olen epätoivottu.