Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
2081/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tietäisin, oletko täällä.? Minulla on tunne, että saattaisit kaivata juttuseuraa. Näitköhän viime yönä kauniita unia?

Näin unia sun pepusta

Vierailija
2082/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tietäisin, oletko täällä.? Minulla on tunne, että saattaisit kaivata juttuseuraa. Näitköhän viime yönä kauniita unia?

Olen, mutta en nähnyt viime yönä mitään unia. Valvoin melkein koko yön ilman mitään syytä, kun mokasin enkä mennyt nukkumaan silloin, kun uniaika iski eli joskus puoliltaöin. Noin kolmen tunnin yöunet takana. Vastasin kuin olis ollut mulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset varatulle kaivatulle

Minulta myös ihanaa kesäpäivää naimisissaolevalle perheenisälle, joka kyllä on ihmisenä paljon muutakin kuin ainoastaan naimisissa tai isäihminen. Vapaasta tahdostaan on valinnut sen missä on nyt. Vapaasta tahdostaan voi halutessaan alkaa sinkkuiskäksi ja kyllä, silloin mua ei estä kyllä yhtään mikään vaikka joillain se saisikin pikkarit rullalle :D. Näin susta muuten kuumaa unta viime yönä Jii😘 Oli kiva "nähdä" pitkästä aikaa.

Ei ole kumppania tai perhettä, vaikka Jii saatan ollakin, mutta kiitos.

Vierailija
2084/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ikävä ja tunteet ja toiveet lopu?

Vierailija
2085/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua L.

Vierailija
2086/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unia sun pepusta

Mullakin kaivattu piiiitkästä pitkästä aikaa unessa painautui vaatteisillaan (nyyhkis, ravintolassa kun oltiin) vasten ja kuiski huulet aivan liian lähellä korvaa jotain minkä heti unohdin, koska se oli aivan liian mahdotonta se sellainen läheisyys ja kuuma ääni. Tavut ja sointi ja paino ja varautunut ilma välissä. Eikä se jokin kiva jyhkeä peppua vasten auttanut myöskään. Se nyt auttoi ihan kaikista vähiten. Niinhän se aina meni. Ei hän ikinä auttanut mun ajatuksia pysymään vain somina ja kiltteinä😂 Tuskin minäkään hänen, onhan se myönnettävä.

Vierailija
2087/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin unia sun pepusta

Mullakin kaivattu piiiitkästä pitkästä aikaa unessa painautui vaatteisillaan (nyyhkis, ravintolassa kun oltiin) vasten ja kuiski huulet aivan liian lähellä korvaa jotain minkä heti unohdin, koska se oli aivan liian mahdotonta se sellainen läheisyys ja kuuma ääni. Tavut ja sointi ja paino ja varautunut ilma välissä. Eikä se jokin kiva jyhkeä peppua vasten auttanut myöskään. Se nyt auttoi ihan kaikista vähiten. Niinhän se aina meni. Ei hän ikinä auttanut mun ajatuksia pysymään vain somina ja kiltteinä😂 Tuskin minäkään hänen, onhan se myönnettävä.

Siis sivuirmeliltä *piis*

Vierailija
2088/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin sinulle rakkautta, tuliko perille?

Saattoi tullakin. Laitan takaisin, mutta en samaa vaan omaa rakkauttani. 🤗

Suljen silmäni ja otan vastaan rakkautesi. Pidän siitä kiinni, enkä päästä irti. Pidän silmäni suljettuina, kuvittelen sinut eteeni ja kysyn hiljaa: voinko pitää käsistäsi kiinni?

Ojennan käteni, pidä minusta kiinni. Minä pidän sinusta, rakastan.

Vierailija
2089/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polku luoksesi umpeutuu vuosien saatossa, kun sitä ei voi käyttää. 

Tehdään uusi.

🤗

Vierailija
2090/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpaisee.

Vierailija
2091/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, kiitos niistä yöllisistä viesteistä. Kiitos silmänilosta. Näen sinussa niin paljon hyvää ja sinusta on vaikea olla erossa. Kesä on kuitenkin alussa, enkä halua viettää sitä taas yksin odottaen todellista ihmissuhdetta syntyväksi.

Kunpa osaisit päättää, suuntaan tai toiseen. Siksi minun on päätettävä. Ei meidän tarvitse olla onnettomia ja surra sitä, ettemme voi olla yhdessä. Minä en halua odottaa jotain, mikä on epävarmaa. Elämä on nyt ja haluan rakastaa nyt. Kiihkeästi ja ehdoitta. Sinua en vain saa rakastaa. Siinä kaikki ja kerron kaiken sinulle pian. 

Vierailija
2092/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tapahtuuko tämä pellavuus tai salkoruusuus minun lähelläni on hänen päätöksensä. Itse sitten arvioin minkä kanssa neilikkana voin parhaiten elää ja suren suruni jos hyvinvoivin olomuotomme ei yhteistä polkua mahdollista."

Kyse on aina kahden ihmisen päätöksestä. Jos ei päästä lähelleen, kukaan ei voi vierelle tulla.

Vierailija
2093/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskaivatulleni,

Olen avannut sinulle sydämeni,oveni on siis  sinulle aina auki😊😁,että pää pois sieltä ..stä

Avaa myös irl-viestiyhteys.

Vierailija
2094/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tämä allaoleva kirjoitus minulle. Miten saisin tietää? Kuka olet joka tämän kirjoitit?

Vierailija

2122/2125|

07.06.2025 | 13:26

Rakas, kiitos niistä yöllisistä viesteistä. Kiitos silmänilosta. Näen sinussa niin paljon hyvää ja sinusta on vaikea olla erossa. Kesä on kuitenkin alussa, enkä halua viettää sitä taas yksin odottaen todellista ihmissuhdetta syntyväksi.

Kunpa osaisit päättää, suuntaan tai toiseen. Siksi minun on päätettävä. Ei meidän tarvitse olla onnettomia ja surra sitä, ettemme voi olla yhdessä. Minä en halua odottaa jotain, mikä on epävarmaa. Elämä on nyt ja haluan rakastaa nyt. Kiihkeästi ja ehdoitta. Sinua en vain saa rakastaa. Siinä kaikki ja kerron kaiken sinulle pian. 

Vierailija
2095/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan WA-viestiä sinulta, ihana 💞

Vierailija
2096/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua L.

T? J?

Vierailija
2097/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan WA-viestiä sinulta, ihana 💞

P=ihana?

Vierailija
2098/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinulle joka kerroit äänistäsi ja elämästäsikin heidän kanssa, ketju poistui mutta jos näet tämän niin toivotan sinulle hyvää jatkoa. Toivoisin myös että jättäisit ne päihteet pois ja että voisit vieläkin paremmin jatkossa. 🙂

Vierailija
2099/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu S 😘

Vierailija
2100/35298 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirpaisee.

Mikä?