Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista jolla kaljamaha?

Vierailija
02.06.2025 |

Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nainen on silti mieleeni, monet rumia ja lihavia, toki lihavia on semi lihavia jotain 80 kg ok, jotka käyttää tiukkoja housuja ja meikkaa ne kelpaa. 

Vierailija
122/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomaa et se naisten kiinnostus katoaa kun mies täyttää jo 38 v, pitäs olla nuori ja komee, tällästä paskaa tää on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu huomaa et se naisten kiinnostus katoaa kun mies täyttää jo 38 v, pitäs olla nuori ja komee, tällästä paskaa tää on

Täytät 40, valehtelija. Ja totta kai jokainen valitsee komean, älykkään ja mukavan miehen ennemmin kuin netissä rutisevan sekopään, joka on vieläpä väkivaltainenkin.

Vierailija
124/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytät 40, valehtelija. Ja totta kai jokainen valitsee komean, älykkään ja mukavan miehen ennemmin kuin netissä rutisevan sekopään, joka on vieläpä väkivaltainenkin.

Nyt puhut täyttä valhetta ja paskaa, mikä sinä olet kerrohan oletko täydellinen vai mitä vikoja sinussa pelle on??!!

Vierailija
125/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhut täyttä valhetta ja paskaa, mikä sinä olet kerrohan oletko täydellinen vai mitä vikoja sinussa pelle on??!!

taidat olla itse todella hemmetin sekopää kun tommosta valhetta paskaa suollat tänne, häpeä ihminen!

Vierailija
126/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa, kiitos kysymästä. Olen oikein tyytyväinen elämääni.

Vierailija
127/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vikaa, kiitos kysymästä. Olen oikein tyytyväinen elämääni.

No ni ei tarvi sit haukkua ja puhua paskaa, sori mutta aika monet naisetki on tyhmiä ja osa miehistäki, kyllä hekin seurustelevat, ettäs tiedät.

Vierailija
128/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sori ollut ihan hitosti naisia elämässäni

Vierailija
129/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joo menkää te suurimmat luuserit töihin siitä vai ettekö saa töitä ollenkaan, no niin leipäjono kutsuu ja sossun luukku, et onnea vaa teille, on mussaki vikoja, mut sentää on työ loppuelämäks ja palkka juoksee, joskus ne velatki on kuitattu :D.

Vierailija
130/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin harmi kun te luuserit ette saa mistään töitä kun ei töitä ole tarjolla ja 100 ihmisestä 1 otetaan töihin että onnea vaa loppuelämälle ja siihen että joudutte eläkkeelle :D hahaha

Vierailija
131/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ ONNEA VAA HELVETIN LUUSERIT, LOPETAN TÄN KESKUSTELUN NYT

Vierailija
132/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on seonnut lopullisesti 🤯💣

Markus. Lohja.

Ok, Allu 🥱🥱🥱

Vierailija
133/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNON PELLEJÄ VAAN PAIKKA TÄYNNÄ HAHA

Vierailija
134/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään toisen työllisyys tai työttömyys ei korjaa tai kompensoi naisettomuuttasi pellettelijäallumarkuslohjavantaa.

Vierailija
135/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään toisen työllisyys tai työttömyys ei korjaa tai kompensoi naisettomuuttasi pellettelijäallumarkuslohjavantaa.

silti mulla on paremmin asiat kun heillä :D

Vierailija
136/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on vaa fakta mitä vanhemmaks tulee ja ei ole tiettyjä ominaisuuksia naisia ei enää kiinnosta, harmi.

Vierailija
137/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sä Allu jaksat? 

Et tule saamaan naista. Et hoikkaa, et pullukkaa. Olet yksinkertaisesti liian TYHMÄ.

Vierailija
138/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liian arvaamaton/väkivaltainen. Normijärkisillä ihmisillä ei ole tarvetta vertailla elämäänsä muiden elämään, joten 'harmi' että 'joudut' väkisin valehtelemaan itsellesikin tuota "mulla menee kuitenkin paremmin kuin työttömillä YHYY".

Vierailija
139/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö sä Allu jaksat? 

Et tule saamaan naista. Et hoikkaa, et pullukkaa. Olet yksinkertaisesti liian TYHMÄ.

Ei mua kuule haittaa mitä minusta ajattelet. Että suksippa vaikka sinne leipäjonoos elämäntapatyötön luuseri

Vierailija
140/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja liian arvaamaton/väkivaltainen. Normijärkisillä ihmisillä ei ole tarvetta vertailla elämäänsä muiden elämään, joten 'harmi' että 'joudut' väkisin valehtelemaan itsellesikin tuota "mulla menee kuitenkin paremmin kuin työttömillä YHYY".

Joo joo jätäppä mut rauhaan. Kiitos!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme