Naista jolla kaljamaha?
Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.
Kommentit (215)
Myös naisten ja työttömien haukkuminen on erittäin vastenmielistä. Se että ihmisiä seisoo leipäjonoissa ei tee Allusta missään nimessä parempaa ihmistä.
Se että aikuisella miehellä on aikuisten oikea auto, vuokrakämppä ja osa-aika yötyö postilla, ei kertakaikkiaan riitä. Täytyy olla korvien välissä muutakin kuin samoja lauseita, vuodesta toiseen. Allua käy sääliksi, mutta kukaan nainen ei satavarmasti mene hänen kanssaan säälistä sänkyyn typerän, yksinkertaisen, rupsahtaneen ukon kanssa. Ukon joka ei harrasta mitään, ei osaa puhua mistään (muusta kuin naisenpuutteesta), joka haukkuu toisia, joka ei osaa rakastella, joka juo liikaa ja syö karkkia ja roskaruokaa kuin minäkin kakara.
Yksi jää Allu.
Vierailija kirjoitti:
Myös naisten ja työttömien haukkuminen on erittäin vastenmielistä. Se että ihmisiä seisoo leipäjonoissa ei tee Allusta missään nimessä parempaa ihmistä.
Se että aikuisella miehellä on aikuisten oikea auto, vuokrakämppä ja osa-aika yötyö postilla, ei kertakaikkiaan riitä. Täytyy olla korvien välissä muutakin kuin samoja lauseita, vuodesta toiseen. Allua käy sääliksi, mutta kukaan nainen ei satavarmasti mene hänen kanssaan säälistä sänkyyn typerän, yksinkertaisen, rupsahtaneen ukon kanssa. Ukon joka ei harrasta mitään, ei osaa puhua mistään (muusta kuin naisenpuutteesta), joka haukkuu toisia, joka ei osaa rakastella, joka juo liikaa ja syö karkkia ja roskaruokaa kuin minäkin kakara.
Yksi jää Allu.
Sori en tiedä mistä puhut. Olen töissä Postnordilla.
Vierailija kirjoitti:
Yksi jää Allu.
Sä taidatki olla elämäntapatyötön luuseri. Sori ei kukaan nainen halua sellaista. Onnea elämälles:)
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava ja nykyään naisilla on myös miestyyppinen lihavuus eli ns. kaljamaha yleistynyt. Järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sä Allu jaksat?
Et tule saamaan naista. Et hoikkaa, et pullukkaa. Olet yksinkertaisesti liian TYHMÄ.Ei mua kuule haittaa mitä minusta ajattelet. Että suksippa vaikka sinne leipäjonoos elämäntapatyötön luuseri
Klassinen Allu. Olen töissäkäyvä nätti nainen jolla on oma talo. Eli sellainen nainen johon sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Lapsellinen ressukka olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sä Allu jaksat?
Et tule saamaan naista. Et hoikkaa, et pullukkaa. Olet yksinkertaisesti liian TYHMÄ.Ei mua kuule haittaa mitä minusta ajattelet. Että suksippa vaikka sinne leipäjonoos elämäntapatyötön luuseri
Klassinen Allu. Olen töissäkäyvä nätti nainen jolla on oma talo. Eli sellainen nainen johon sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Lapsellinen ressukka olet.
Mikä sä sitten olet? Luuseri elämäntapatyötön. Voi raukka ku et saa töitä tyydy luuseriksi
Vierailija kirjoitti:
Jonkun verran mahaa on(mutta ei kaljasta tullut, en käytä alkoa),a
Näinkö on,a
Ihan totta,a
Sori mutta ei mua liian tasokkaat naiset ei kiinnostaiskaan
Ihan sama vaikka omistais uuden auton ei kiinnosta. Ollaan liia eri leveleillä.
Olen Antero Lohjalta. Kyllä minä seurustelen.
Et ihme porukkaa täälä. Miks ees kirjotan tänne. En jaksa ja välitä:):)
ravintolassa näin yhden tälläisen tyyppin siis kaljaravintolassa..sääret ,jalat ja perse oli kuin tikku mutta iso maha....
aika koominen yhdistelmä
No kaikkia miehiä sori ei hoikat naiset kiinnosta!!
Mua ei vois vähempää kiinnostaa hoikka nainen!!
Ihan hyvin voisin ottaa pyöreen muodokkaan naisen joka on nätti omaan silmiini se riittää+ hänellä on kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Olen Antero Lohjalta. Kyllä minä seurustelen.
Aha, no miksi sitten haet 100%:lla allutyylillä TOISTA ja UUTTA (kaljamaha)NAISTA oma kaljamaha edellä ja vaihteeksi ainoana hakukriteerinä?
Heikkolahjaisuuttasi et siis pysty kompensoimaan edes esim. rehellisyydellä, luotettavuudella, uskollisuudella, välittämisellä tai väkivallattomuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei vois vähempää kiinnostaa hoikka nainen!!
Eli siis jos hoikka, kaunis ja seksikäs nainen pyytäisi sinua treffeille, sinä antaisit hänelle pakit koska haluat nimenomaan kaljamahaisen naisen? Salli mun nauraa; ja sitäpaitsi sinä et tule saamaan minkäänlaista naista. Et hoikkaa, et pullukkaa, et yksinkertaista, et masentunutta. Naiset eivät kiinnostu lapsellisesta jankkaajasta, näin se vaan on, Allu.
Vierailija kirjoitti:
Et ihme porukkaa täälä. Miks ees kirjotan tänne. En jaksa ja välitä:):)
Kirjoitat uliepätoivoissasi löytääksesi (tällä krt olutvatsaisen) naisen (= siitä ulina mistä puute) mahdollisimman vähällä vaivalla (= tämä nollapanostusvonkaukseen pyrkiminen on yhteistä kaikille miehille, myös ei-heikkolahjaisille) kun ei kerran alluaivoilla mene jakeluun, että tämä ei ole senssipalsta vaan pelkästään anonyymisti netissä käytävää nettikeskustelua varten.
Vuosikausia sama tyyppi ulissut täällä, eikä VIELÄKÄÄN ole löytänyt naista. Todella surkuhupaisa tapaus, tämä meidän ikioma Allu.
Sori mutta olen Antero Lohjalta. Ja kyllä vain kaikki voivat saada naisen ja minulla on :).