Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista jolla kaljamaha?

Vierailija
02.06.2025 |

Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verneriin nyt Allu, hopi hopi. Ja sitten roskikseen.

Vierailija
162/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljamaha hävisi vähin äänin, kun pakkasin sen tavarat eteiseen ja pyysin luovuttamaan avaimen, samalla hävisi myös mt-ongelma.

Sama. Häipyi samalla kaljamaha ja alkoholismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa sähköpostini niin tutustutaan lisää, siis vain kiinnostaa muodokkaat naiset jolla on kaljamahaa

Yhteystietojen jakelu ja seuranhaku ovat kiellettyjä. Mene pois nyt.

Vierailija
164/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosikausia sama tyyppi ulissut täällä, eikä VIELÄKÄÄN ole löytänyt naista. Todella surkuhupaisa tapaus, tämä meidän ikioma Allu. 

Jälkeenjäänyt. Varmaan näyttää/haisee niin pahalta että pubiruusutkin kiertää 10 metrin päästä.

Vierailija
165/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös naisten ja työttömien haukkuminen on erittäin vastenmielistä. Se että ihmisiä seisoo leipäjonoissa ei tee Allusta missään nimessä parempaa ihmistä. 

Se että aikuisella miehellä on aikuisten oikea auto, vuokrakämppä ja osa-aika yötyö postilla, ei kertakaikkiaan riitä. Täytyy olla korvien välissä muutakin kuin samoja lauseita, vuodesta toiseen. Allua käy sääliksi, mutta kukaan nainen ei satavarmasti mene hänen kanssaan säälistä sänkyyn typerän, yksinkertaisen, rupsahtaneen ukon kanssa. Ukon joka ei harrasta mitään, ei osaa puhua mistään (muusta kuin naisenpuutteesta), joka haukkuu toisia, joka ei osaa rakastella, joka juo liikaa ja syö karkkia ja roskaruokaa kuin minäkin kakara. 

Yksi jää Allu. 

Sori en tiedä mistä puhut. Olen töissä Postnordilla.

Se selittäisi kyllä postnordinkin takkuilevan jälkeenjääneen ja heikkolahjaisen "palvelun".

Vierailija
166/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se miesten maha onkin valtava, kuin rantapallo. Jos naisella olisi sellainen, niin voisi epäillä että on iso kasvain mahassa. Raskaana olevat tietenkin erikseen.

No en epäile että olis kasvain. Mulla valtava maha, ja kivikova, tyydyttyneestä rasvasta syntynyttä tulehduskudosta. En voisi ottaa eläintä tai lasta syliin kun maha on tiellä.

Vierailija
167/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ravintolassa näin yhden tälläisen tyyppin siis kaljaravintolassa..sääret ,jalat ja perse oli kuin tikku mutta  iso maha....

aika koominen yhdistelmä

Niin? Yksipuolinen pyytämättä ja katteetta arvostelevan tuomitseva kiimakuolatuijotuksesi johti mihin? Vielä karumpaa ja surullisempaa on oma älyvapaa kirjallinen sössötyksesi: "ravintolassa tyyppin... siis kaljaravintolassa... jalatperseisotikkumaha... uuhaah... kyylätikyylän lääh puuh..."

Vierailija
168/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso maha mutta ei se ole mikään tynnyri maha ja vyötärökin on.

Vierailija
169/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva nainen on silti mieleeni, monet rumia ja lihavia, toki lihavia on semi lihavia jotain 80 kg ok, jotka käyttää tiukkoja housuja ja meikkaa ne kelpaa. 

Aika harva nainen on silti mieleeni ja itsehän en ole kenenkään naisen mieleen ja tästä syystä olen yksin ja ulisen naisettomuuttani, joka on naisten syy.

Vierailija
170/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lapsesta noin 25 ikävuoteen asti. Sitten jokin muuttui ja yksi päivä tajusin, että maha on kadonnut lähes kokonaan, mutta tilalle on tullut lanteet ja rinnat. Naamasta lähti myös pyöreys. 

Vierailija
171/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli lapsesta noin 25 ikävuoteen asti. Sitten jokin muuttui ja yksi päivä tajusin, että maha on kadonnut lähes kokonaan, mutta tilalle on tullut lanteet ja rinnat. Naamasta lähti myös pyöreys. 

Minulla on rintaa ja lannetta ja vattakin on.

Vierailija
172/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rintaa ja lannetta ja vattakin on.

Tarjolla Allu-Antero-Markukselle?

Vierailija
173/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei vois vähempää kiinnostaa hoikka nainen!!

Eli siis jos hoikka, kaunis ja seksikäs nainen pyytäisi sinua treffeille, sinä antaisit hänelle pakit koska haluat nimenomaan kaljamahaisen naisen? Salli mun nauraa; ja sitäpaitsi sinä et tule saamaan minkäänlaista naista. Et hoikkaa, et pullukkaa, et yksinkertaista, et masentunutta. Naiset eivät kiinnostu lapsellisesta jankkaajasta, näin se vaan on, Allu.

Ei paljon kiinnosta sinun mielipide

Vierailija
174/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhajia koko paikka täynnä.

Vierailija
175/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys pellejä elämäntapatyöttömiä luusereita paikka tännä onnea vaan, leipäjonot kutsuu

Vierailija
176/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideripömppis <3

Vierailija
177/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en sori välitä jos haukutaan tyhmäksi luuseriksi, en todellakaa välitä :D

Vierailija
178/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ SITTE JOS ON KALJAMA.. MITÄ SITTE JOS ON VELKAA VAIKKA 100 TUHATTA.. MITÄ SITTE JOS EI OLE RAHAA, SENTÄÄ ON VAKITUINEN TYÖPAIKKA ÄÄLIÖT.

Vierailija
179/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katos porukka hiljeni, onneks kaikki ihmiset on erilaisia ongelmineen.. toiset on työttömiä ja toisilla on työpaikka

Vierailija
180/215 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee pallomaha, naisille uimarengas vyötärölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme