Naista jolla kaljamaha?
Siis onko täälä naista jolla on kaljamaha? Itse mies jolla kaljamaha. Mietin vain.
Kommentit (215)
On heitäkin täälläkin, mutta ei moniongelmaisille, arvaamattomille allukalluanteroille, joilla jää ikijankkauslevy päälle.
Palsta on keskustelua varten, on tarkoitus keskustella anonyymisti eri aiheista, eikä vongata itselleen ulinahaaremia.
Seuraava 1 ainut ohisektorin tärppi: Onko täälä kaljuja naisia? Haluan kuljunaisen. Itse mies jolla kalju ja tyhjä yläpää.
Ps. Pellejä olette kaikki yhyy...
Mietit vain, mutta heti perään kärtät yhteystietoja julkisella palstalla. Kellään naisella ei ole varaa olla noin umpityhmä.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä keskustelussa ( https://www.vauva.fi/keskustelu/6081449/ei-naiset-enaa-kiinnostu ) uhosit "tekeväsi asioille jotain", mutta et sinä raasu vain edes tajua, että se olisi _ensisijaisesti heikkolahjaisen ylänuppisi työstö tasapainoon_.
Taas lipsuu miesprivilegioluulon puolelle: mies on hyvä sellaisenaan ja aina vaan saamapuolella ei voi mitään vaatia, kun taas naisen pitää marttyyrina taipua monin tavoin kaksinkerroin, uhrata oma elämänsä tossulin smegsiorjakodinkoneena, jolla on korkeintaan pelkkä esine- ja välinearvo passiivivätykselle mahdollistajana sekä cheerleaderina - vailla kiitosta.
Heikkolahjainenkin mies haluaisi roikkua ummehtuneessa naisvihamielisessä menneessä, eikä usko ettei se ikinä palaa. Vastaava heikkolahjainen nainen 'ei kelpaa', koska "ei mitään yhteistä" = todellisuudessa vain kyvytön Ällün täysihoitoon.
Joo joo asia selvä. En jaksa eed lukea tätä paskaa.. hyppää kaivoon
Parempi ku ei tänne kirjota mitään.. pelkkää paskaa vain tulee
Menkää ulisevat idiootit leipäjonoon hakemaan ruokaa. Tai raukat ettehän te saa edes töitä. Tai korkeintaa 10 € tunti paskahommia. Itselläni sentää puolet isompi palkka:)
Onneksi asiat on melko hyvin, ei jaksa tommosia paskanjauhajia
Tapailunaisella oli isompi maha kuin tissit🤢
Kunnon pellet kyllä saatana vituttaa kyllä
edelleenkään erittäin tyhmät ihmiset olisi eläkkeellä tai 9 € tunti kuntouttavassa mielenterveystyössä. minä en ole!!!
ja onneks on komee ja pitkä, ja edelleen ne hoikat instababyt ei vain kiinnosta minua...
Naiset poistelee vaa tinderissä, mutta tätähän se on jatkuvasti, etsivät kai niitä täydellisiä top 10 miehiä en ees piittaa, ei minullekkaan rumat ja lihavat kelpaa haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin antakaa sähköposti naiset jolla on kaljamaha?
Ei ole purralla kaljamahaa. Hoikka on.
Mulla on ihan hirveä kaljamaha ja nyt yritän sitä pienentää juomalla vaan viiniä vähän eikä litrakaupalla kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan vaan läskimaha.
Joillakin läskimaha (silavaa) tai pullamaha.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan hirveä kaljamaha ja nyt yritän sitä pienentää juomalla vaan viiniä vähän eikä litrakaupalla kaljaa.
Mistäpäin olet?
Joo mitä helvettiä jauhetaan päätä minkä kerkee perkele, ihme porukkaa, joo en ole tyhmä sori vain, en todellakaa vaikka niin väitetään, mitä sitten jos on kaljamaha mitä sitten, mitä sitten jos on velkaantunut ja köyhä.. mitä hiton väliä.. siis ei hitto ole mitää väliä hiton pellet :DDD
Pellejä kyl paikka täynnä. Mulla sentää on hyvä työ ja hyvä palkkaki. Monella ei mitään, ja musta tykätään töissäkin. Ett tavis pullukka kelpaa kyllä meikattu.