HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Sähän täällä puolustat naisten oikeutta torjua miehiä niiden pituuden perusteella niin kyllä sitä nirsoudeksi voi nimittää.
Tottakai naisilla pitää olla oikeus torjua miehiä ihan millä perusteella tahansa. Ei naisten tehtävä maapallolla ole olla kenen tahansa miehen seksiorja. Tinder ei ole ihmiskauppaa vaan parisuhdetta etsiviä ihmisiä, joista molemmilla pitää olla oikeus sanoa myös ei.
Uskomaton keskustelu. Naisten oikeus torjua?? Joo, kyllä puolustan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan pituus
Niin. Mutta sinulla on omat pinnalliset mieltymyksesi. Jotka nousevat biologiasta, ja joille et voi mitään. Niin se on naisillakin. En ihan oikeasti ymmärrä, miksi siitä pitää hermostua.
En mä oo varmaan yhtä nirso naisille ku sä oot miehille. Harva nainen on oikeesti ruma jos on normaalipainonen, pitkät hiukset ja meikkaa
No, minun nirsoudestani sinä et tiedä mitään. Mutta olen pitkässä parisuhteessa, ja parhaiten se kestää, kun on ihmisen kanssa, jota edelleen arvostaa, vaikka aikaa kuluisi kuinka. Siksi minusta nirsous kannattaa. Itselleni pituus ei ollut tärkeää, mutta jos se jollekin on, niin tottakai siitä kannattaa pitää kiinni. Se kuitenkin on aika muuttumaton ominaisuus.
Sähän täällä puolustat naisten oikeutta torjua miehiä niiden pituuden perusteella niin kyllä sitä nirsoudeksi voi nimittää.
Jokainen saa torjua epäsopivan kumppaniehdokkaan ihan niillä kriteereillä mitä itsellä on ja täysin sukupuolesta riippumatta. Miksi tämä asia on niin hankala ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lyhyet miehet valittaa tästä. Näen jatkuvasti lyhyitä parisuhteessa olevia miehiä. Mikä ihme saa ihmisen etsimään pinnallisimman mahdollisten äpin kumppanin löytämiseen ja sitten itkemään kun äppi onkin pinnallinen? Typeryys vai joku masennus?
Tää kuulostaa mulle vähän samalta kun yrittäisin hankkia sivutuloja pokerilla ja sitten ihmettelen kun muut yrittää ennemmin viedä mun rahat kuin antaa rahaa.
Mä näen kans töissä olevia ihmisiä koko ajan. Työttömyys on silti turhauttavaa työnhakijoille jotka hakee 200 paikkaa eikä saa.
Se, että joku asia turhauttaa, ei millään tavalla oikeuta ihmistä purkamaan turhautumista ihan millä tahansa valitsemallaan tavalla. Yritän nyt selittää tämän niin että ymmärrät.
Jos on paha mieli, niin on tuhansia erilaisia tapoja miten toimia ja reagoida siihen pahaan mieleen. Se, että valitsee vaikkapa haukkua päivät pitkät työnantajia anonyymilla keskustelupalstalla ei ole ainoa mahdollinen tapa. Se on itseasiassa jopa aika hölmö valinta tehdä niin. Oman ulinataipumuksen ruokkiminen voi lopulta jopa vaikeuttaa työnsaantia sen lisäksi että se vie arvokasta työnhaku tai opiskeluaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat tänä aamuna jo raivopostanneet somen täyteen aiheesta.
Ihan turhaa kun pituudekseen voi laittaa 180cm ja se on siinä. Tinder-deitti ei mitään parin sentin heittoja pituudessa huomaa :D
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.
Jos jätän nuo sentit sikseen ja otan tuon valehtelun puheeksi, niin kyllä naiset valehtelee profiilissaan vaikka mistä. En väitä, että juuri sinä vale
Huoh ! Olen minäkin urheilullinen, harrastan kilpaurheilua, mutta en halua telttaan hyttysten syötäväksi. Retki päivällä ja yöksi matkailuautoon ( oma ) on passeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Ihan miten haluat. Joku mies saattaisi jopa tykätä siitä, että nainen pitää juuri häntä seksuaalisesti haluttavana. Mutta vapaassa maailmassa saat oikeasti tehdä mitä haluat.
En tarvitse naista, jolla seksuaalinen halu riippuu miehen luiden pituuksista tai muista epäoleellisista asioista. Toisaalta osa miehistä on näitä "naisella pitää olla isot tissit"-sankareita, joten ehkä nämä löytävät toisensa. Sosiaaliluokatkin taitavat mätsätä.
Sinullako oikeasti mikään naisen ulkoinen ominaisuus ei vaikuta seksuaaliseen haluun? Olet hyvin poikkeuksellinen mies siinä tapauksessa.
Alunperin ihastuin puolisooni yliopistolla, kun hän esitti laskuharjoituksessa yhden ratkaisun niin loogisesti ja eksaktisti. Tiedostan toki sen, että on enemmän perseen perusteella ihastuvia miehiä, joten pituusfiltterinaisillekin löytyy tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan pituus
Niin. Mutta sinulla on omat pinnalliset mieltymyksesi. Jotka nousevat biologiasta, ja joille et voi mitään. Niin se on naisillakin. En ihan oikeasti ymmärrä, miksi siitä pitää hermostua.
En mä oo varmaan yhtä nirso naisille ku sä oot miehille. Harva nainen on oikeesti ruma jos on normaalipainonen, pitkät hiukset ja meikkaa
No, minun nirsoudestani sinä et tiedä mitään. Mutta olen pitkässä parisuhteessa, ja parhaiten se kestää, kun on ihmisen kanssa, jota edelleen arvostaa, vaikka aikaa kuluisi kuinka. Siksi minusta nirsous kannattaa. Itselleni pituus ei ollut tärkeää, mutta jos se jollekin on, niin tottakai siitä kannattaa pitää kiinni. Se kuitenkin on aika
Se on epäoikeudenmukasta ja pinnallista ettei juttele jollekki tyypille vaan siks ku sen pituus on < x senttimetriä
Laittaisivat tulo-//varallisuusfiltterin, niin olisi tehokkaampi. Maksavia naisasiakkaita alkaisi virrata ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lyhyet miehet valittaa tästä. Näen jatkuvasti lyhyitä parisuhteessa olevia miehiä. Mikä ihme saa ihmisen etsimään pinnallisimman mahdollisten äpin kumppanin löytämiseen ja sitten itkemään kun äppi onkin pinnallinen? Typeryys vai joku masennus?
Tää kuulostaa mulle vähän samalta kun yrittäisin hankkia sivutuloja pokerilla ja sitten ihmettelen kun muut yrittää ennemmin viedä mun rahat kuin antaa rahaa.
Mä näen kans töissä olevia ihmisiä koko ajan. Työttömyys on silti turhauttavaa työnhakijoille jotka hakee 200 paikkaa eikä saa.
Se, että joku asia turhauttaa, ei millään tavalla oikeuta ihmistä purkamaan turhautumista ihan millä tahansa valitsemallaan tavalla. Yritän nyt selittää tämän niin että ymmärrät.
Jos on paha mieli, niin on tuhansia erilaisia tapo
Niin ei täällä kukaan oo purkanu sitä turhautumista mitenkään. Ihan rauhallisella äänellä vaan kritisoin pinnallisuutta ja epäoikeudenmukasia ulkonäköpaineita.
Se on epäoikeudenmukasta ja pinnallista ettei juttele jollekki tyypille vaan siks ku sen pituus on < x senttimetriä
Pariutuminen ei ole tasa-arvoista. Ruma ja lihava nainenkaan ei saa samoja mahdollisuuksia kuin kaunis. Elämä on. Mutta silti, ketään ei voi syyllistää parinvalinnasta. Siinä saa olla itsekäs. Ja kaikki oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa kun pituudekseen voi laittaa 180cm ja se on siinä. Tinder-deitti ei mitään parin sentin heittoja pituudessa huomaa :D
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.
Jos jätän nuo sentit sikseen ja otan tuon valehtelun puheeksi, niin kyllä naiset valehtelee profiilissa
Näissä tapauksissa kyllä valehdeltiin. Ei ollut oikeasti liikunnallinen, yritti minun mielikseni, mutta omalla ajallaan ei liikkunut. Toinen oli tämä retkeily, muuten oli liikunnallinen kyllä, mutta mukavuuden haluinen, eikä viihtynyt luonnossa, hyttysiä, mihin tehdä iso hätä jne. Annoin mahdollisuuden itselleni tutustua näihin henkilöihin ja heidän minuun, mutta mieltymykset eivät kohdanneet ja venyminen näissä venyi vain yhteen suuntaan. Erilaisia ihmisiä, niin ei siitä vakavampaa suhdetta voinut väkisin vääntää
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen ei ole tasa-arvoista. Ruma ja lihava nainenkaan ei saa samoja mahdollisuuksia kuin kaunis. Elämä on. Mutta silti, ketään ei voi syyllistää parinvalinnasta. Siinä saa olla itsekäs. Ja kaikki oikeasti ovat.
Mut ruma ja lihava nainen saa enemmän mahdollisuuksia ku ruma ja lihava mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee deitillä käyneiden antama arvosana (1-5) ja sanalliset kommentit? Nehän löytyy ladattavista apeista ja airbnbstä ja ihan kaikkialta.
TÄMÄ OLI HYVÄ, palaute ulkonäöstä ja käytöksestä, aivan loistavaa, tällaisethan on huutonetissä ja torissa ja vähän joka paikassa jo käytössä!!!
Minä ostan mieluummin tuotteen sellaisela henkilöktä, jota on arvioitu mahdollisimman paljon ja positiivisesti. Mutta haluaisinko treffeille sellaisen kanssa, josta on valtava määrä arviointeja? En todellakaan. Homma ei ilmiselvästi johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ruma ja lihava nainen saa enemmän mahdollisuuksia ku ruma ja lihava mies
Eikä saa. Mies voi aina kompensoida huumorilla ja persoonalla, toisin kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai?
Terveisin N 178cm.
Kaikki mun neljä lasta on pidempiä kun minä. Olen ollut treffeillä itseäni lyhyemmän miehen kanssa ja auts, musta tuntui että olen liikkeellä lapsen kanssa 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin ei täällä kukaan oo purkanu sitä turhautumista mitenkään. Ihan rauhallisella äänellä vaan kritisoin pinnallisuutta ja epäoikeudenmukasia ulkonäköpaineita.
Naisiin on aina kohdistunut ulkonäköpaineita. Miksi tämä pituus olisi asia, jota sinä kritisoit? Miksi et mesoa päivästä toiseen, että on väärin, että miehet pitävät kauniista kasvoista enemmän kuin rumista?
No miks naiset sit ite ylläpitää miesten ulkonäköpaineita, ja vielä niin synnynnäisestä asiasta ku pituus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisoitko nyt? Uskon hyvin, että jos itse on 160cm pitkä, kaikki ympärillä on niin paljon pidempiä, ettei huomaa, onko joku 173, 176 tai 182. Mutta me pitkät kyllä huomataan, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä ei ole mitään väärää mutta jos aletaan kyselemään pituudesta niin kyllä silloin tasavertaisuuden vuoksi pitäisi lisätä paino filtterikin. Ihan yhtä merkittävä tekijä se on.
Tämä voisi sikäli olla hyvä, että se aiheuttaisi lopullisen naiskadon Tinderissä ja sovelluksen valta-asema romahtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä selitän. Ne pinnalliset naiset, jotka vaativat pituutta, ovat usein itse hyvännäköisiä. Mitä vähemmän naisella on vaatimuksia, sitä vaatimattomamman näköinen hän useimmiten on.
Tää oli niin vahvaa suolen sisältöä, että aivot väsyi jo yritykseen lukea. Mies, eh?
Minäpä selitän. Ne pinnalliset naiset, jotka vaativat pituutta, ovat usein itse hyvännäköisiä. Mitä vähemmän naisella on vaatimuksia, sitä vaatimattomamman näköinen hän useimmiten on.