HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi mennyt nykyajan ihmissuhteet. Surullista mihin suuntaan ollaan menossa. Ihmisiä poimitaan katalogista kuin jotain tavaroita ja heitetään menemään jos se ei täytä kaikkia pienimpiäkin toiveita. Herätkää.
No höpö höpö. Kyllä ennenkin ihmiset ovat mieleisensä puolison ottaneet. Ne, joilla on ollut asiaan mahdollisuus vaikuttaa, ennen vanhaan lähinnä miehet. Nyt miehiä ahdistaa, kun nainenkin saa valita.
Olen mies, eikä ahdista yhtään. Miksi pitäisi? Kyllähän naisilla on ihan samanlainen oikeus valita kuin miehillä. Mun kokemuksen mukaan näin on ollut koko elinaikanani.
M50
Yhteiskunnan sota kunnollisia ja hyviä miehiä vastaan ottaa lisää kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderiin saisi ideologia-filtterin niin voisin harkita jopa liittyväni. Ruksisin feministit ja muut vastaavat totalitaristit luiskaan.
Not filtteri olisi käytännöllisempi. Voisi etsiä naisia, joilla ei ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään deittisovelluksissa kuin rekrytoijat työelämässä. Vaaditaan ihan älyttömiä ja epäolennaisia asioita, mutta jos jotain muuta kautta saa jalan oven väliin ja pääsee näyttämään millainen mies on, niin niistä vaatimuksista kyllä joustetaan roimastikin, jos vain homma sujuu.
Ei ole näin. Jos mies pääsee valheellisin perustein naisen elämään niin siellä pysyminen perustuu painostamiseen ja manipulatiivisiin keinoihin, kuten valehteluun ja sumuttamiseen. Enkä ole myöskään tavannut miestä, jonka kanssa "homma sujuisi". Parisuhde on aina tappiollinen naisille. Petoeläimen tavoin mies voi toki hypnotisoida naista läsnäollessaan, mutta sekin on pidemmän päälle sellainen kuormitus, mitä mies ei jaksa itsekään, ja sen vuoksi parisuhteet hajoavat heti, kun miehen ote hellittää. Samoin kuin saaliseläin pinkaisee pakoon, jos peto rentoutuu ja päästää irti.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteiskunta teitä vihaa. Te saatte ihan ne samat yhteiskunnan palvelut, mitä naisetkin. Se että naiset eivät halua olla siviilissä kavereitanne tai s eksiorjianne on ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ja apit perustuvat siihen, että sinne menee tyhmiä naisia tyhmine fantasioineen, ja kun tajuavat mitä miehet ovat, lähtevät pois. Mikään venkslaaminen ei korjaa tätä.
Jaha, palstan vakilepakkokin taas paikalla :D
Kaikki eivät yksinkertaisesti ole sukuelinohjautuvia. Itse olen tukeva heteroseksuaali, mutta en pidä miehistä enkä näe mitään pointtia paritella turhan päiten 10 000 kertaa. Jos on syytä lisääntyä, niin sitten voi paritella, ja se siitä. Nykypäivänä voi toki lisääntyä ilman paritteluakin, ollapa katsos ÄLYKÄS APINA eikä vaan öyhöapina. Suosittelen sullekin jotain muuta harrastusta kuin sukuelimen nypläämistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän joku sitä yhteiskunnan sotana kunnollisia naisia vastaan jos tulisi ikäfiltteri? Eikun sehän onkin jo!
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Ihan miten haluat. Joku mies saattaisi jopa tykätä siitä, että nainen pitää juuri häntä seksuaalisesti haluttavana. Mutta vapaassa maailmassa saat oikeasti tehdä mitä haluat.
entä jos mies laittaa pituudeks sinne 180 vaikka ois 155
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöreä nainen, joka löysi Tinderistä kumppanin. En laittanut painoani numeroin esille, mutta erittäin selkeät, realistiset kokovartalokuvat kyllä. En halunnut tuhlata puolta sekuntiakaan ihmiseen, jolle olen väärän kokoinen.
Samalla tavalla mies pääsee pituusfiltterillä eroon naisista, jotka eivät halua häntä pinnallisen ominaisuuden perusteella. Hyvähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyöreä nainen, joka löysi Tinderistä kumppanin. En laittanut painoani numeroin esille, mutta erittäin selkeät, realistiset kokovartalokuvat kyllä. En halunnut tuhlata puolta sekuntiakaan ihmiseen, jolle olen väärän kokoinen.
Samalla tavalla mies pääsee pituusfiltterillä eroon naisista, jotka eivät halua häntä pinnallisen ominaisuuden perusteella. Hyvähän se on.
Tuskin kukaan mies käyttää tuota pituusfiltteriä suodattaakseen amatsooneja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten haluat. Joku mies saattaisi jopa tykätä siitä, että nainen pitää juuri häntä seksuaalisesti haluttavana. Mutta vapaassa maailmassa saat oikeasti tehdä mitä haluat.
En tarvitse naista, jolla seksuaalinen halu riippuu miehen luiden pituuksista tai muista epäoleellisista asioista. Toisaalta osa miehistä on näitä "naisella pitää olla isot tissit"-sankareita, joten ehkä nämä löytävät toisensa. Sosiaaliluokatkin taitavat mätsätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee deitillä käyneiden antama arvosana (1-5) ja sanalliset kommentit? Nehän löytyy ladattavista apeista ja airbnbstä ja ihan kaikkialta.
TÄMÄ OLI HYVÄ, palaute ulkonäöstä ja käytöksestä, aivan loistavaa, tällaisethan on huutonetissä ja torissa ja vähän joka paikassa jo käytössä!!!
Ja torjutut pääsevät mustamaalaamaan. Oletko koskaan kokenut sellaista kunnon kilahdusta, kun kieltäydyt treffeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän joku sitä yhteiskunnan sotana kunnollisia naisia vastaan jos tulisi ikäfiltteri? Eikun sehän onkin jo!
Ikäfiltteri Tinderissä on oikein hyvä. Sillä voi rajata pois kaikki alle 45-vuotiaat naiset.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhteiskunta teitä vihaa. Te saatte ihan ne samat yhteiskunnan palvelut, mitä naisetkin. Se että naiset eivät halua olla siviilissä kavereitanne tai s eksiorjianne on ihan eri juttu.
Joo ja saadaan mennä sotaan ku naiset saa lähteä karkuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulee deitillä käyneiden antama arvosana (1-5) ja sanalliset kommentit? Nehän löytyy ladattavista apeista ja airbnbstä ja ihan kaikkialta.
TÄMÄ OLI HYVÄ, palaute ulkonäöstä ja käytöksestä, aivan loistavaa, tällaisethan on huutonetissä ja torissa ja vähän joka paikassa jo käytössä!!!
Ja torjutut pääsevät mustamaalaamaan. Oletko koskaan kokenut sellaista kunnon kilahdusta, kun kieltäydyt treffeistä?
Kyllähän nuo tunnistaa, ja suojelee sitten muita naisia. Nimenomaan pitäisi olla niin, että näkee myös, mitä palautetta toinen antaa. Sehän kertoo ihmisestä enemmän, kuin mitä palautetta ihminen saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi mennä yli korkealta ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi mennä yli korkealta ja kovaa.
Sama ku oisit sanonu että hyvä että jotku työnantajat heittää ulkomaalasten nimen omaavien hakemukset roskiin, niin ne ulkomaalaiset nimet omaavat ei joudu työskentelemään niille
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.