HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä ei ole mitään väärää mutta jos aletaan kyselemään pituudesta niin kyllä silloin tasavertaisuuden vuoksi pitäisi lisätä paino filtterikin. Ihan yhtä merkittävä tekijä se on.
Tämä voisi sikäli olla hyvä, että se aiheuttaisi lopullisen naiskadon Tinderissä ja sovelluksen valta-asema romahtaisi.
Minusta olisi hyvä, että laitettaisiin KAIKKI mahdolliset filtterit avoimeksi. Ihmiset saisivat juuri sen, mitä haluavat. Delusionaaliset miehet pelkkiä tissibotteja, ja tavikset voivat jättää tietysti filtterit avoimeksi sillä ymmärtävät ihmisyyttä laajemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lyhyet miehet valittaa tästä. Näen jatkuvasti lyhyitä parisuhteessa olevia miehiä. Mikä ihme saa ihmisen etsimään pinnallisimman mahdollisten äpin kumppanin löytämiseen ja sitten itkemään kun äppi onkin pinnallinen? Typeryys vai joku masennus?
Tää kuulostaa mulle vähän samalta kun yrittäisin hankkia sivutuloja pokerilla ja sitten ihmettelen kun muut yrittää ennemmin viedä mun rahat kuin antaa rahaa.
Minäpä selitän. Ne pinnalliset naiset, jotka vaativat pituutta, ovat usein itse hyvännäköisiä. Mitä vähemmän naisella on vaatimuksia, sitä vaatimattomamman näköinen hän useimmiten on.
Eli toisen sukupuolen tulisi saada valita kumppani pinnallisilla kriteereillä ja toisen taas ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi lyhyet miehet valittaa tästä. Näen jatkuvasti lyhyitä parisuhteessa olevia miehiä. Mikä ihme saa ihmisen etsimään pinnallisimman mahdollisten äpin kumppanin löytämiseen ja sitten itkemään kun äppi onkin pinnallinen? Typeryys vai joku masennus?
Tää kuulostaa mulle vähän samalta kun yrittäisin hankkia sivutuloja pokerilla ja sitten ihmettelen kun muut yrittää ennemmin viedä mun rahat kuin antaa rahaa.
Minäpä selitän. Ne pinnalliset naiset, jotka vaativat pituutta, ovat usein itse hyvännäköisiä. Mitä vähemmän naisella on vaatimuksia, sitä vaatimattomamman näköinen hän useimmiten on.
Eli toisen sukupuolen tulisi saada valita kumppani pinnallisilla kriteereillä ja toisen taas ei :D
Sun aivosi ovat rikki. Kukaan ei sanonut mitään tuollaista. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Tää logiikka on lyömätön! Maalaistalo itsesi useinkin nurkkaan tällä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi mennyt nykyajan ihmissuhteet. Surullista mihin suuntaan ollaan menossa. Ihmisiä poimitaan katalogista kuin jotain tavaroita ja heitetään menemään jos se ei täytä kaikkia pienimpiäkin toiveita. Herätkää.
Ei poimita. Tuo on Tinderin epätoivoinen yritys saada lisää naisia käyttäjiksi. Nythän ongelma on se, että miesten ja naisten suhde Tinderissä on 80/20. Vähäinen naisten määrä vähentää myös miesten määrää ja miehet taas ovat Tinderissä se käyttäjäryhmä joka todennäköisemmin hankkii maksullisen version.
Kyseessä on markkinointikikka, joka todennäköisesti vielä epäonnistuu, ei mitään sen syvällisempää.
Itse voisin palata, jos pystyttäisiin blokkaamaan se "kaikki oikealle" -meininki.
Kun mätsään jonkun kanssa, niin haluan voida pitää lähtökohtaisena oletuksena, että toinen on halunnut vetää juuri minut oikealle, enkä vaan mennyt muun sumassa.
Pituusfiltteri ei saa minua palaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Tää logiikka on lyömätön! Maalaistalo itsesi useinkin nurkkaan tällä tavalla?
Mitä tarkoitat? Jos pituutta on 182 cm ja haluaa välttää naiset, joille miehen pituus on suodattamisen arvoinen ominaisuus, niin eikö kannata ilmoittaa omaksi pituudeksi esim. 179 cm? Vai miten itse tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille ei ole laitettu samanlaista filtteriä painosta? Tai siitä.onko yh.
Koska Tinderin pitkäaikainen tehtävä on ratkaista dilemma, miten saada kauniit naiset pysymään sovelluksessa, ja kuinka saada miehet maksamaan sovelluksen käytöstä mahdollsimman paljon.
Kaikenlaista keksitään, koska Tinderiin ei tule enää juuri lainkaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on nykyään deittisovelluksissa kuin rekrytoijat työelämässä. Vaaditaan ihan älyttömiä ja epäolennaisia asioita, mutta jos jotain muuta kautta saa jalan oven väliin ja pääsee näyttämään millainen mies on, niin niistä vaatimuksista kyllä joustetaan roimastikin, jos vain homma sujuu.
Ei ole näin. Jos mies pääsee valheellisin perustein naisen elämään niin siellä pysyminen perustuu painostamiseen ja manipulatiivisiin keinoihin, kuten valehteluun ja sumuttamiseen. Enkä ole myöskään tavannut miestä, jonka kanssa "homma sujuisi". Parisuhde on aina tappiollinen naisille. Petoeläimen tavoin mies voi toki hypnotisoida naista läsnäollessaan, mutta sekin on pidemmän päälle sellainen kuormitus, mitä mies ei jaksa itsekään, ja sen vuoksi parisuhteet hajoavat heti, kun miehen ote hellittää. Samoin kuin saaliseläin pinkaisee pakoon, jos peto rentoutuu ja päästää irti.&nb
Sä et ymmärtänyt. Jos nainen tutustuu mieheen vaikka kaveriporukan kautta tai kirjakerhossa, hän voi ihastua, vaikkei mies olisi 180 cm pitkä tai mitä muita vaatimuksia naisen listalla nyt onkaan. Ihmiset kun eivät ole vain lista ominaisuuksia niin kuin työnhaussa. Ehkä on kaikkien kannalta parasta, jos sä pystyt erossa miehistä ja näistä parisuhdekeskusteluista myös. Eihän nämä sua edes kosketa viestisi perusteella.
Hienoa jos tulee, mutta pituutta ei tarvitse kuitenkaan laittaa. Pitänee pinnallisimmat naiset kaukana. T. M186cm.
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi mennyt nykyajan ihmissuhteet. Surullista mihin suuntaan ollaan menossa. Ihmisiä poimitaan katalogista kuin jotain tavaroita ja heitetään menemään jos se ei täytä kaikkia pienimpiäkin toiveita. Herätkää.
Miehille naisen tärkein ominaisuus on ulkonäkö, mm isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Itselle sitoutuminen tarkoittaa sitä, että suhde kestää vaikka kaksinkertainen rintasyöpä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat tänä aamuna jo raivopostanneet somen täyteen aiheesta.
Ihan turhaa kun pituudekseen voi laittaa 180cm ja se on siinä. Tinder-deitti ei mitään parin sentin heittoja pituudessa huomaa :D
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.
Jos jätän nuo sentit sikseen ja otan tuon valehtelun puheeksi, niin kyllä naiset valehtelee profiilissaan vaikka mistä. En väitä, että juuri sinä valehtelisit, mutta olen törmännyt tällaisiin: tykkää liikkua, salia yms. Kuvat näyttäneet vääristäen ja tavatessa tullut todettua, että jaahas. Kuitenkin tapailua jatkettu, kun muuten mukava, mutta paljastunut sitten, ettei henkilö ole millään tapaa liikunnallinen. Toinen on sitten tämä trendi, että ollaan niin retkihenkisiä. Poseerauskuvia Kolilta yms legginsit jalassa. Taas tutustuessa käynyt ilmi, ettei missään nimessä voi nukkua teltassa, tai olla pariakaan yötä korvessa.
Sitten nostetaan häly jostain senttien valehtelusta, kun valehdellaan joistain paljon isommistakin asioista. Eli ne jotka valehtelee senteistä häpeänurkkaan muiden valehtelijoiden kanssa. Hyvät ja rehelliset ihmiset kärsii näiden vuoksi
Heh. Tykkään retkellä, mutta jos ottaisin valokuvia retkilläni, niin ei ne ihan deittisovellus-tasoisia olisi. Rönttövaatteet, ei meikkiä, hiuksetkin todnäk pikaponnarilla ja täynnä oksia ja neulasia jne.
Jos eräilykuvat on siisteissä merkkivaatteissa, hiukset nätisti ja meikit täydellisesti, niin sitä tietty voisi vähän epäillä kuvan olevan lavastettu. Mutta noissa sovelluksissa kun se ulkonäkö on tärkein, niin eipä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat tänä aamuna jo raivopostanneet somen täyteen aiheesta.
Mikä se lyhyt mies on? Sain eilen 6 uutta mätsiä tinderissä ja jokaisen näiden kanssa juttelin pituudesta koska olen 168cm mies. Kaikkien mielestä se oli oikein hyvä, joku oli mua pidempi ja ei haitannut mitään. Tämä on ihme ulinaa kuinka pituus merkitsisi. 90% naisista sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä. Mies40v
Mä luulin et tarkoitit semmosta, millä voi lisätä pari senttiä lisää siihen pituuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et tarkoitit semmosta, millä voi lisätä pari senttiä lisää siihen pituuteen!
BMW menis käytettynä myyntiin.
Varsinaiset karjamarkkinat. En kyllä ronklaa pituuden mukaan kunhan edes hiukan pullukka. Pöydän reunalla on reikä aina sopivalla korkeudella. Voi istualtaan nuolla ja seisaaltaan sitten sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän täällä puolustat naisten oikeutta torjua miehiä niiden pituuden perusteella niin kyllä sitä nirsoudeksi voi nimittää.
Tottakai naisilla pitää olla oikeus torjua miehiä ihan millä perusteella tahansa. Ei naisten tehtävä maapallolla ole olla kenen tahansa miehen seksiorja. Tinder ei ole ihmiskauppaa vaan parisuhdetta etsiviä ihmisiä, joista molemmilla pitää olla oikeus sanoa myös ei.
Uskomaton keskustelu. Naisten oikeus torjua?? Joo, kyllä puolustan sitä.
Sepä se hauskaa onkin. Huvittavasti nämä tästä öyhöttävät miehet ovat itse osa jopa parisuhteissa. Laittaa miettimään, että millä keinoilla parisuhde on muodostettu jos saa raivarit naisen valinnanvapaudesta
Uskon että ne raivarit ovat naisilta itseltään. Tällä palstalla jutellaan niin ihmeellisiä asioita miehistä ja tinderistä, että ihan ihmettelen miten niin paljon voidaankin valehella. Kuitenkin miehenä kun menee tinderiin niin ei kyllä tarvitse päivääkään sen jälkeen olla yksin jos et itse halua. Kyllähän sieltä naisia saa hyvin. Mies40v
Ja kaupankäynnissä on myös se, että sillä toisella henkilöllä on oltava jonkun verran rahaa tehdäkseen kaupan. Tinderissä on kirjaimellisesti kerjäläisiä, jotka ehdottavat jotain "kävelytreffejä". Jos heillä ei ole kykyä tehdä rahaa, niin onko heillä kykyä antaa arviointejakaan? Heidän kanssaan treffeillä käyminen on hyväntekeväisyyttä, eikä sitä pitäisi pystyä arvostelemaan negatiivisesti. Jos siis markkinoista puhutaan. Rakkaus on vetovoimaa, eikä aikuinen nainen koe hoivavaistoa isoa, karvaista miesvauvaa kohtaan.