HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet ovat tänä aamuna jo raivopostanneet somen täyteen aiheesta.
Ihan turhaa kun pituudekseen voi laittaa 180cm ja se on siinä. Tinder-deitti ei mitään parin sentin heittoja pituudessa huomaa :D
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.
Valehtelu on perseestä, mutta et sä mitään kahden sentin eroa huomaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi mennyt nykyajan ihmissuhteet. Surullista mihin suuntaan ollaan menossa. Ihmisiä poimitaan katalogista kuin jotain tavaroita ja heitetään menemään jos se ei täytä kaikkia pienimpiäkin toiveita. Herätkää.
Jo 20 vuotta sitten suomi24:n jossain seuranetsintäpalstalla piti kertoa vartalostaan tyyliin, oletko siro tms valikosta valiten. Eli ei uutta auringon alla oikeasti.
t: vanha
Totta. Itsekin olin aikoinaan treffisivustolla, aikana jolloin sellaisen käyttö oli vielä "noloa".
Ei ollut minulla parikymppisellä naisille todellakaan vientiä, niin kokeilinpa sitten senkin. Kävin treffeillä, ghostaaminen oli vielä vähän harvinaisempaa, niin minulle keksittiin vaikka mitä selityksiä miksi ei voikaan nyt deittailla ketään jne :D
Päädyin sitten lopulta suhteeseen, jossa vaihdoin lennosta toiseen heti kun tuli mahdollisuus.
Että sellainen helppo naisen elämä.
Milloin tulee painofiltteri naisille. Sano ei yli 65kg painaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hyvä asia. Voi helposti välttää pituusongelmaiset naiset pyöristämällä omaa pituutta vähän alaspäin.
Tää logiikka on lyömätön! Maalaistalo itsesi useinkin nurkkaan tällä tavalla?
Mitä tarkoitat? Jos pituutta on 182 cm ja haluaa välttää naiset, joille miehen pituus on suodattamisen arvoinen ominaisuus, niin eikö kannata ilmoittaa omaksi pituudeksi esim. 179 cm? Vai miten itse tekisit?
Tuokin on valehtelua. Ihmiset ei pidä valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaaksi mennyt nykyajan ihmissuhteet. Surullista mihin suuntaan ollaan menossa. Ihmisiä poimitaan katalogista kuin jotain tavaroita ja heitetään menemään jos se ei täytä kaikkia pienimpiäkin toiveita. Herätkää.
Naiset pelaa itsestään katkeria yksinhuoltajia. Tyhmät pelit ja tyhmät palkinnot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 20 vuotta sitten suomi24:n jossain seuranetsintäpalstalla piti kertoa vartalostaan tyyliin, oletko siro tms valikosta valiten. Eli ei uutta auringon alla oikeasti.
t: vanha
Totta. Itsekin olin aikoinaan treffisivustolla, aikana jolloin sellaisen käyttö oli vielä "noloa".
Ei ollut minulla parikymppisellä naisille todellakaan vientiä, niin kokeilinpa sitten senkin. Kävin treffeillä, ghostaaminen oli vielä vähän harvinaisempaa, niin minulle keksittiin vaikka mitä selityksiä miksi ei voikaan nyt deittailla ketään jne :D
Päädyin sitten lopulta suhteeseen, jossa vaihdoin lennosta toiseen heti kun tuli mahdollisuus.
Että sellainen helppo naisen elämä.
*vaihduin, en vaihdoin.
Ei se helposti sentistä jää kiinni. Jos olisin tinderissä, laittaisin pituuden alarajaksi sen ehdottoman minimivaatimuksen, joka olisi jo kaukana ihanteestani. Sama ylärajan kanssa.
Nykyään treffeille pitää ottaa mukaan mittanauha, vaaka ja pankkitunnukset. Kun nämä on kunnossa pääse jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pinnallisuus on sairasta!
Pituusfiltteri...
Mä olen 161 cm pitkä. Ei auta kuin valehdella. :-)
Mullakin on 182 vaikka olen 172. Ei ole vielä naiset huomannut.
Ne eivät vaan sano sinulle, koska noin törkeä valehtelija on myös potentiaalinen hullu.
Nainen oli muuten ihan täykky mutta peppu oli sentin ja puolimilliä liian leveä. Meni hylkyyn valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa kun pituudekseen voi laittaa 180cm ja se on siinä. Tinder-deitti ei mitään parin sentin heittoja pituudessa huomaa :D
Mutta se nainen huomaa. Naurettavaa valehdella. Miksi tuhlaat naisten aikaa, koska jokainen järkevä nainen skippaa miehen, joka ensitöikseen valehtelee.
Tiedän ihan tarkkaan onko joku yli vai alle 190 cm, koska kaikki läheiset miehet ovat yli 190 cm. Jos joku väittäisi olevansa yli 190 cm ja olisi 188 cm, huomaisin heti. Pointti tuossa on valehtelu eikä parin sentin ero.
Valehtelu on perseestä, mutta et sä mitään kahden sentin eroa huomaa mitenkään.
Olen itse 171cm mutta ulkona kulkiessani mun pituus on 172 - 174cm ihan kenkien pohjien paksuudesta riippuen, en ota tähän edes korollisia mukaan. Ei todellakaan voi toisesta tietää sen pituutta sentin tarkkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee painofiltteri naisille. Sano ei yli 65kg painaville.
Mä kaipaisin puoluefiltteriä. EI persuille. Samoin älykkyysfiltteriä. Se olisi ei tuolle edelliselle kommentoijalle.
En ymmärrä miksi jotkut miehet haluavat treffeille niiden kanssa, joita heidän pituutensa ei miellytä? Olen lyhyt nainen ja minusta olisi vaan kiva, jos minut filtteröitäisiin pois niiden toimesta, joille on tärkeää, että nainen pidempi. Haluan miellyttää miestäni ulkonäöllisesti.
Se on tämä sääntö-Suomi niin tarkka että virheelliset tai liian pienet sintit pitää päästää takaisin veteen kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli muuten ihan täykky mutta peppu oli sentin ja puolimilliä liian leveä. Meni hylkyyn valitettavasti.
Eiköhän sellaiseen peppufiltteriinkin yleensä laitettaisi se ehdoton maksimi ylärajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen huomaa heti onko mies todella ilmoittamansa pituinen. Ylipäätään kukaan - ei pitkä eikä lyhyt nainen - ei halua miestä joka jo deittiprofiilissaan valehtelee.
Onko joku päässyt Tinder-deitille valokuviansa filtteröimättömän naisen kanssa? Ylipäänsä kukaan mies ei halua naista, joka jo deittiprofiilissaan valehtelee.
Se tietty vaatisi sen, että jaksat tutustua siihen filtterö
Minkä takia pitäisi jaksaa tutustua filtteröimättömään naiseen?
No minkä takia sä siellä Tinderissä edes oot?
Miehiltä vaaditaan pituutta mutta naisilta ei saa kysyä että paljonko se emakko painaa. Vaatekoko XXXXXLLL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä alku.
Ei tarvita enää kuin 150 filtteriä lisää niin naiset saavat asetettua hakuun kaikki täysin ehdottomana pitämänsä vaatimukset miehen fyysisille mitoille, koulutukselle, sosiaaliluokalle, asuinalueelle, ansiotasolle, pariutumishaluille ja arvomaailmalle.
Kukaan ei saa tämän jälkeen enää yhtään mätsiä ja ihmiset alkavat taas tavata toisiaan luonnossa ihan ilman ennakkosensuuria.
Eli kukaan ei tapaisi enää oikeastaan missään.
"Kukaan"?? Tarkoitat siis että Tinderin karkkikauppaan hukkuneet someorjat eivät tapaisi enää ketään.
Normaalit ihmiset tutustuisivat edelleenkin toisiinsa kouluissa, töissä, harrastuksissa, bändien keikoilla tai vaikka marketin kassajonoissa eli paikoissa joissa kemiat kohtaavat täy
En oo koskaan kuullu kenestäkään kuka ois tutustunu bändin keikalla. Siellä kuunnellaan sitä esitystä eikä jutella. Eikä siellä pystyiskään juttelemaan.
Jutallaanhan ja tutustutaan! Ennen sitä esitystä ja sen jälkeen. Niin olen omat poikaystäväni löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä vaaditaan pituutta mutta naisilta ei saa kysyä että paljonko se emakko painaa. Vaatekoko XXXXXLLL
Jos tämä on keskusteluavauksesi, niin on heitettävä tähän ajatus, että treffien vähyys ei ehkä johdukaan pituudesta...
Suomi24 profiilitiedot oli hyvät, harmi ettei kaikki täyttäneet kaikki kohtia. Siellä oli tiedot lapsista (on, ei, on ja haluan lisää, ei mutta haluan joskus, jne), tuloilla oma kohta, koulutus valikosta valittavissa jne. Harmi että se sivuston on kuollut ja kaikki on typerässä korttipakka-Tinderissä