HS: Tinderiin tulee pituusfiltteri
Deittisovellus Tinder kokeilee maksullisissa versioissaan ominaisuutta, jonka avulla voi seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella, kertoo TechCrunch -uutissivusto.
Ominaisuus ei blokkaa väärän pituisia ehdokkaita, mutta tekee suosituksia käyttäjälle tämän pituustoiveiden mukaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011267121.html
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Naisten pinnallisuus on sairasta!
Itsekö et siis katso lainkaan ulkonäköä parinvalinnassa? Etkä katsoisi, vaikka saisit helposti sen kauneimmista kauneimman?
Vierailija kirjoitti:
Pituusfiltteri on kyllä todella hankala. Jos on komea ja mahtava luonne niin olkoot puolestani 165cm. Jos on tavallisen näköinen niin pituus voi sitten olla ulkonäössä plussaa. En kuitenkaan haluaisi että jokainen 165cm sitten ajattelee että olen heistä nyt kiinnostunut kun pääsivät tämän yhden filtterin läpi. Miehillä on usein sitä että luullaan tykkäyksen tarkoittavan kiinnostusta vaikka se voi olla vaan että kurkkaan tarkemmin.
Kurkkaa tarkemmin? Mitä näet enemmän jos tykkäät? Et yhtään mitään.
En ymmärrä ongelmaa. Jos mies on lyhyt, hän ei tämän myötä kohtaa tinderissä naisia, jotka eivät halua häntä. Hän kohtaa tinderissä vain niitä, joilla pituudella ei ole väliä.
Miksi ihmeessä näillä miehillä on nyt kauhea pakkomielle päästä tapaamaan naisia, jotka eivät heitä muutenkaan huolisi? Itse en tuollaista filtteriä käyttäisi, kuten ei varmaan moni muukaan, jäähän sinne vielä naisia joille kelpaa. Miksi täytyy saada se, jolle ei kelpaa?
Ne jotka käyttävät maksullista tinderiä eivät yleensä ole sellaisia, joilla olisi varaa seuloa kumppaniehdokkaita pituuden perusteella:D mutta toki jokainen saa vaatia mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Pituusfiltteri...
Mä olen 161 cm pitkä. Ei auta kuin valehdella. :-)
Naiset alapeukuttaa...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Jos mies on lyhyt, hän ei tämän myötä kohtaa tinderissä naisia, jotka eivät halua häntä. Hän kohtaa tinderissä vain niitä, joilla pituudella ei ole väliä.
Miksi ihmeessä näillä miehillä on nyt kauhea pakkomielle päästä tapaamaan naisia, jotka eivät heitä muutenkaan huolisi? Itse en tuollaista filtteriä käyttäisi, kuten ei varmaan moni muukaan, jäähän sinne vielä naisia joille kelpaa. Miksi täytyy saada se, jolle ei kelpaa?
Miks työnhakijalla ois kauhea hinku päästä työhaastatteluun? Miksei se haluais että sen hakemus nakattais roskiin jostain turhasta syystä mihin ei ite voi vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituusfiltteri...
Naiset alapeukuttaa...
Tottakai alapeukuttaa. Valehtelijoista ei tykkää kukaan. Minulle pituutesi ei olisi ongelma, mutta valehtelu olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituusfiltteri...
Naiset alapeukuttaa...
Siinäpähän raivoisina alapeukuttavat. Näkee kuinka me lyhyet miehet olemme naisille kuin roskaa.
Naisille tiedoksi, me emme voi pituudellemme mitään.
Te voitte aina laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks työnhakijalla ois kauhea hinku päästä työhaastatteluun? Miksei se haluais että sen hakemus nakattais roskiin jostain turhasta syystä mihin ei ite voi vaikuttaa?
En minä haluaisi työhaastatteluun paikkaan, mihin en kuitenkaan pääsisi töihin. Tuohan vain nopeuttaa prosessia. Toisaalta: Miksi kukaan haluaisi puolisoa, joka väheksyy itseään, vaikka nyt sitten olisi paremman puutteessa huolinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi pakottaa laittaa ainakin yksi selkeä kuva ilman meikkejä ym toppauksia ja pakkeleita. Sekä yksi koko kehon kuva. Ja tietysti painofiltteri.
Tässä on vaan se ongelma että naiset ei halua olla tekemisissä painofiltteröijien kanssa yhtään niin pakkomielteisesti kuin lyhyet miehet haluaa olla tekemisissä pituusfiltteröijien kanssa. Laihatkin naiset laittaisi painokseen 100kg saadakseen painopakkomielteiset pois näkyvistä.
Voittehan laittaa jo nyt, kuka estää. Tämäkin "tutkimus" on tehty sinun omassa päässä ja tyhmät akat peukuttaa
Ei sitä voi kun eivät nämä pahimmat uskalla näyttää edes kroppaa. Voisi tinderiin laittaa suodatuksen, kukaan joka ei laita itsestään vähintään neljää kuvaa ja vähintään yhtä kokovartalokuvaa eivät pääsisi koko palveluun. Siellä on näitä puoli naamaa ja kolme maisemakuvaa liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työhaastattelu liittyy tähän? Toivottavasti et ota vastaan sellaista työpaikkaakaan, joka pitää sinua vastenmielisenä, vaan sellaisen, joka sinut haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ymmärtää,että yrityksillä kuten siviilihenkilöilläkin on kaikki valta päättää ihan itse, mitkä syyt ovat valideja ja mitkä eivät. Eivät yritykset ole mitään velkaa työnhakijoille, eivätkä naiset miehille.
Toki lyhyt mies voi yrittää päästä naisen läheisyyteen muita reittejä, kuin tinderin kautta. Itse en ainakaan edes käytä tinderiä, sillä aivan liian suuret riskit. Sen kivan profiilin takana voi olla rikostuomioita saanut psykopaatti. Mikään ei paljasta näitä, edes koulutus tai sosiaalisuus. Nimimerkillä kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työhaastattelu liittyy tähän? Toivottavasti et ota vastaan sellaista työpaikkaakaan, joka pitää sinua vastenmielisenä, vaan sellaisen, joka sinut haluaa. <
Todellaki ottaisin jos ne maksais mulle sen verran ku haluan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Siksi paino ei ole olennainen kriteeri. Se muuttuu joka tapauksessa. Hoikka voi lihoa, lihava laihtua. Pituus pysyy. Siksi jos se on ehdoton kriteeri, filtteri kannattaa.
Käsittämättömän typerää ajatella, että naisten olisi pakko huolia joku vastenmielinen tyyppi sänkyynsä vain siksi, ettei mies voi asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi pakottaa laittaa ainakin yksi selkeä kuva ilman meikkejä ym toppauksia ja pakkeleita. Sekä yksi koko kehon kuva. Ja tietysti painofiltteri.
Tässä on vaan se ongelma että naiset ei halua olla tekemisissä painofiltteröijien kanssa yhtään niin pakkomielteisesti kuin lyhyet miehet haluaa olla tekemisissä pituusfiltteröijien kanssa. Laihatkin naiset laittaisi painokseen 100kg saadakseen painopakkomielteiset pois näkyvistä.
Voittehan laittaa jo nyt, kuka estää. Tämäkin "tutkimus" on tehty sinun omassa päässä ja tyhmät akat peukuttaa
Ei sitä voi kun eivät nämä pahimmat uskalla näyttää edes kroppaa. Voisi tinderiin laittaa suodatuksen, kukaan joka ei laita itsestään vähintään neljää kuvaa ja vähintään yhtä
Tiesitkö, että voit itse laittaa vasemmalle ne, jotka eivät täytä kuvavaatimuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tarvitsee töitä jos haluaa hyvän elintason. Sinkkuna voi sen sijaan elää varsin hyvin. Parisuhde on enemmän asia jota halutaan, työtä taas tarvitaan. Miksi kukaan haluamalla haluaisi huonon parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Pituusfiltteri...
Mullakin on 182 vaikka olen 172. Ei ole vielä naiset huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei kukaan ajattele, että pituus olisi minusta viehättävää, mutta koska mies ei voi sille mitään, en pidä pituutta viehättävänä.
Pituusfiltteri...