Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ulkonäköongelmaa sinulla EI ole?

Vierailija
01.06.2025 |

Minulla on esimerkiksi erittäin hoikat pohkeet, nilkat, käsivarret.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hiukan kieli poskessa kirjoitettu aloitus. Nimittäin ei minunkaan mielestäni omasta ulkonäöstä kannata stressata. Kaikilla on hyviä puolia. Mutta ulkonäöstä stressaaminen tuntuu olevan tämän aikakauden tapa. Ap

Vierailija
62/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakaan en ole ruma. Mulla on kaunis hymy, tiimalasikroppa, kauniit sääret, ihanat rinnat, tuuheat ja kiharat hiukset, hymykuopat ja pieni ja kiinteä takapuoli. Ja ikää yli 40v, että oikeastaan näytän aika pirun hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ruma, en ole huonoihoinen, en ole "miehekä"/poikamainen, minulla ei ole o-kroppaa... Minulla ei ole liian pitkät jalat xD taikka rotevia olkapäitä.

Hauska. Minulla ei ole pullohartiota eikä leveää takapuolta.

Minulla ei ole pömppömahaa eikä O-kroppaa eikä päärynävartaloa.

Minulla ei ole hiirihiuksia eikä huonoa ihoa.

Ja aapeelle vinkki: koeta vastata omaan kysymykseesi. Meni sulla meinaan ihan metsään.

Vierailija
64/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on upea, luonnonvaalea, tuuhea ja pitkä tukka. Kauniit silmät, nykymuodin mukainen täyteläinen suu. Hyvät kiinteät rinnat, hyvät sääret, kauniit kädet. Kehosta olen aika karvaton ja ne vähät harvat karvat on vaaleita.

Vierailija
65/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on pitkät ja kauniit, hiukset paksut ja tuuheat, poskipäät korkeat, silmät isot ja ripset pitkät, sormet pitkät ja hoikat. Ei liity niin ulkonäköön, mutta lihasta myös kertyy helposti. Vartalo on mallimaisen näköinen. 

Vierailija
66/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hiukan kieli poskessa kirjoitettu aloitus. Nimittäin ei minunkaan mielestäni omasta ulkonäöstä kannata stressata. Kaikilla on hyviä puolia. Mutta ulkonäöstä stressaaminen tuntuu olevan tämän aikakauden tapa. Ap

Joo, huono aloitus, kun et edes itse pystynyt jäsentämään mitä kysyit. Tai et ainakaan osannut omaan kysymykseesi vastata. 🙈🙈😂😂😳🤠🤠

Vierailija
67/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus, joskus näinkin! 

Minulla on kauniit olka- ja käsivarret. Rinnat ovat sopivan kokoiset. 

Vierailija
68/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on upea, luonnonvaalea, tuuhea ja pitkä tukka. Kauniit silmät, nykymuodin mukainen täyteläinen suu. Hyvät kiinteät rinnat, hyvät sääret, kauniit kädet. Kehosta olen aika karvaton ja ne vähät harvat karvat on vaaleita.

Kuules liehuletti. Vastaa kysymykseen. Miltä ongelmia EI OLE?

Vierailija
69/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ruma, en ole huonoihoinen, en ole "miehekä"/poikamainen, minulla ei ole o-kroppaa... Minulla ei ole liian pitkät jalat xD taikka rotevia olkapäitä.

Ja aapeelle vinkki: koeta vastata omaan kysymykseesi. Meni sulla meinaan ihan metsään.

Yritin saada ihmiset kehumaan itseään eli näkemään positiivisia puolia. Ja sehän onnistui. Ap

Vierailija
70/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin tajua, että on olemassa myös ihmisiä jotka ovat syntymärumia ja joilla ei ole YHTÄÄN hyvää puolta.

Vierailija
71/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei siis ole tummia paksuja ihokarvoja.

Vierailija
72/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus, joskus näinkin! 

Minulla on kauniit olka- ja käsivarret. Rinnat ovat sopivan kokoiset. 

Siis😳😳

Osaatko ymmärtää asetetun kysymyksen?

Et.

Vierailija
73/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin saada ihmiset kehumaan itseään eli näkemään positiivisia puolia. Ja sehän onnistui. Ap

Oikeasti olet tuota mieltä?

Kai täällä on tarkoitus vastata kysymykseen eikä sen viereen.

Tyhmyytesi ainakin osoitat. 

Mene äikän tunnille ensin ja rupea sitten vasta filosofoimaan.

Annoin potilaalle arvalla pistoksen. Tuo toinen melkein kuoli, ja toinen ei sairastunut. Eikös se ole hyvä.

Vierailija
74/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaunis oma väri hiuksissa. Loput kehosta voisikin sitten mennä sirkkeliin 

Vierailija
75/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus ja aapeen vastaus ja etenkin tuo puolustelu on kyllä kevään floppi.

Kyllä ihmiset voi saada kehumaan itseään silläkin, että kysyy heidän hyviä puoliaan. 🤔🤔

Vierailija
76/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ohuita ja hauraita hiuksia, silmäpusseja, velttoja yläluomia, kasvojuonteita, kapeita huulia, vinoja hampaita, lyhyttä kaulaa, luisuja hartioita, heiluvia alleja, lyhyen mallisia kynsiä, riippuvia rintoja, isoja nännipihoja, leveää selkää, alavatsapömppöä, mummomaista takapuolta, yhteen hinkkaavia reisiä, paksuja nilkkoja, kovettumia jalkaterissä, perunan muotoisia varpaita, vaivaisenluita, leveää jalkaterää. Ei myöskään iho-ongelmia tai ylipainoa.

Silti onnistun olemaan keskimääräistä rumempi 😂

Vierailija
77/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hörökörvia, ei läskiä

Vierailija
78/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ohuita ja hauraita hiuksia, silmäpusseja, velttoja yläluomia, kasvojuonteita, kapeita huulia, vinoja hampaita, lyhyttä kaulaa, luisuja hartioita, heiluvia alleja, lyhyen mallisia kynsiä, riippuvia rintoja, isoja nännipihoja, leveää selkää, alavatsapömppöä, mummomaista takapuolta, yhteen hinkkaavia reisiä, paksuja nilkkoja, kovettumia jalkaterissä, perunan muotoisia varpaita, vaivaisenluita, leveää jalkaterää. Ei myöskään iho-ongelmia tai ylipainoa.

Silti onnistun olemaan keskimääräistä rumempi 😂

Yksi iso juttu unohtui:

Mulla ei ole juurikaan luomia. Oikeastaan vaan 3 kpl sellaisia, joita voi kutsua luomiksi ja nekin on kooltaan max. 5 mm.

Vierailija
79/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut ongelma joka loistaa poissaolollaan on tissit. Minulla on vielä yli nelikymppisenä todella kiinteät 70E tissit. Ihan kaikki muut ongelmat sitten löytyykin.

Todella kiinteät 70E-tissit kuulostaa kyllä hyvältä, ja 70cm ympäryksen perusteella et ole lihavakaan. :)

Et siis ymmärrä miten kuppikoot lasketaan. Ei toi numero kerro kenenkään lihavuudesta tai laihuudesta mitään

Kertoo tietysti :D Miten pihalla olet? 

Eli et tosiaan tiedä miten rintaliivien koot menee. 70D on sama koko kuin 85A. Jälkimmäisellä ei ole leveä ympärys ja pieni rinta sen enempää kuin ensimmäiselläkään.

Vierailija
80/105 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivikoossa tosiaan tuo numero on rinnanympärys rinnan alta mitattuna, ja kuppikoko määräytyy siitä mikä on tuon rinnan alta mitatun ympäryksen ja rinnan korkeimmasta kohdasta mitatun ympäryksen erotus. 

Eli jos jonkun rintaliivikoon ympärys on esim. 70cm, niin henkilö ei vaan voi olla lihava, sillä lihavien ihmisten rinnanympärykset rinnan alta mitattuna on jotain muuta kuin 70cm :)

Eli et tiedä miten rintaliivien koot menee. 70D on sama koko kuin 85A. Jälkimmäisellä ei ole leveä ympärys ja pieni rinta sen enempää kuin ensimmäiselläkään.