Mitä ulkonäköongelmaa sinulla EI ole?
Minulla on esimerkiksi erittäin hoikat pohkeet, nilkat, käsivarret.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
En ole liian kaunis.
Liian kaunis on henkilö, jonka ulkonäköä kateelliset ihmiset kommentoivat negatiivisesti.
Ylipäänsä on hämmentävää, jos ulkonäköäsi kommentoidaan, jopa kuuluvaan ääneen, vaikka se olisikin positiivista.
Tulisi liian pitkä lista, mun ulkonäkö on ihan ok. Enemmän plussalla kuin miinuksella. Hampaat voisi suoristaa ja valkaista, muuta en muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole liian kaunis.
Liian kaunis on henkilö, jonka ulkonäköä kateelliset ihmiset kommentoivat negatiivisesti.
Ylipäänsä on hämmentävää, jos ulkonäköäsi kommentoidaan, jopa kuuluvaan ääneen, vaikka se olisikin positiivista.
Itse sanoin tänään kaupassa nuorelle kassatytölle, että hän näyttää ihanalta. Koska hän näytti, ja vaikutti myös vähän siltä että kaipasi piristystä päivään (ehkä juuri aloittanut kesätyöt, en ole ennen häntä tuolla nähnyt ja aina samat kassat?). Vaikutti ilahtuneelta ja alkoi hymyilemään, mutta toivottavasti en aiheuttanut mitään pahaa nyt sitten kuitenkaan, kun ulkonäköä kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi liian pitkä lista, mun ulkonäkö on ihan ok. Enemmän plussalla kuin miinuksella. Hampaat voisi suoristaa ja valkaista, muuta en muuttaisi.
No joo nyt kun sanoit, niin hampaat on mulla kyllä ongelma, mutta en pidä varsinaisesti ulkonäköongelmana vaan terveysongelmana kun välttelen hammaslääkäriä. Viime syksynä lähti yhdestä hampaasta palanen, ja pitänyt siitä lähtien joka viikko soittaa hammaslääkäriin, mutta on aina jäänyt. Nyt pitäisi oikeasti soittaa sinne, eikä odottaa, että alkaa kipuilemaan eli tilanne menee pahemmaksi..
Ylipainoa ei ole ei ohuita huulia.
Paksut hiukset, isot vihreät silmät, isot kiinteät rinnat, jotka tosin keräävät myös ei- toivottua huomiota. Muuta positiivista en keksi.
Minun ei tarvii pelätä kaljuuntumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja luonnostaan kaartuvat silmäripset. Niin pitkät, että ihmiset luulevat minulla olevan tekoripset, kun olen laittanut kunnolla ripsiväriä. Pelkästään alaripset ovat 1 cm pitkät ja niihin en voi laittaa edes ripsiväriä, koska näyttää törkeältä (kun ripset liian pitkät). Silmät ovat isot ja vihreät ja niitä aina kehutaan.
Kynnet kasvavat myös luonnostaan hyvin. Samoin hiukset kasvavat ihan lanteille asti, jos en leikkaa.
Eli en ole koskaan elämässäni tarvinnut siis tekoripsiä, tekokynsiä enkä hiuslisäkkeitä.
No eihän kukaan muu kuin täysi bimbo niitä käytäkään.
Sanotko noin ihmiselle, jolla on sairaus, eikä hiukset kasva? Että ovat ihan bimboja, jos eivät suostu kulkemaan kaljuina?
Vierailija kirjoitti:
Paksut hiukset, isot vihreät silmät, isot kiinteät rinnat, jotka tosin keräävät myös ei- toivottua huomiota. Muuta positiivista en keksi.
Mutta lukemaasi et ymmärrä, kuten ap:n otsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hoikat pohkeet on kylläkin vika ulkonäössä. Sirot nilkat ja ranteet on hyviä puolia.
Minulla ei ole mm. hörökorvia, selluliittipyllyä, aknea, liiallista karvan kasvua
Heti arvostelit sitten taas toista, kateellinen vinkuja.
No eihän tikkumaiset sääret mikään ihanne ole.
Minulla on tuuheat, hyväkuntoiset hiukset, kauniinmuotoiset ja vahvat kynnet. Olen 160 cm, mikä ei ole mallin tai missin ihanne, mutta hyvin monien miesten kyllä. Vartaloni mittasuhteet ovat hyvät, ei ole esimerkiksi pitkä selkä tmv. Silmät ovat kauniin väriset, kulmakarvat ovat hyvät. Tykkään myös huulistani, eivät ole mitkään liuskat.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tikkumaiset sääret mikään ihanne ole.
Ihmisillä on erilaisia ihanteita.
Minä pidän enempi hoikista jaloista, kuin muodokkaista pohkeista. Mutta ei ne muodokkaat pohkeetkaan mikään ONGELMA ole, jos ihminen on sattunut syntymään vähän lihaksikkaammaksi ruumiinrakenteeltaan ja massaa alavartalossa. Toisillahan on luonnostaan paksummat reidet ja pohkeet.
En ylipäätään ymmärrä, että miksi se olisi mikään ongelma, jos ei näytä jonkun ihanteen mukaiselta. Voihan sitä ihailla jotain piirteitä, ei se liity itseen ja omaan kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hoikat pohkeet on kylläkin vika ulkonäössä. Sirot nilkat ja ranteet on hyviä puolia.
Minulla ei ole mm. hörökorvia, selluliittipyllyä, aknea, liiallista karvan kasvua
Naisilla ei koskaan ole hörökorvia. Miehillä ne ovat tutkimusten mukaan seksikkäät.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ei minulla ole ylipäätään mitään ulkonäköongelmaa.
Miksi ongelmoisin siitä, minkä näköiseksi olen sattunut syntymään?
Turvonneet nilkkasi ja vaappuva kävelysi ei mikään ylpeilyn aihe ole.
Tykkään omasta luustorakenteestani. Kasvot ovat kauniit ja vartalon malli itselleni kiva tiimalasimallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvonneet nilkkasi ja vaappuva kävelysi ei mikään ylpeilyn aihe ole.
Mitä tässä on nyt ylpeilty?
Minulla ei tosiaan ole mitään ongelmaa ulkonäössäni, en ymmärrä miksi olisikaan. En ole koskaan ajatellut, että mikään ulkonäössäni olisi _ongelma_.
Mielestäni ongelmat on vähän toisenlaisia asioita, kuin jotain ulkonäköpiirteitä.
Ainut ongelma joka loistaa poissaolollaan on tissit. Minulla on vielä yli nelikymppisenä todella kiinteät 70E tissit. Ihan kaikki muut ongelmat sitten löytyykin.