Mitä ulkonäköongelmaa sinulla EI ole?
Minulla on esimerkiksi erittäin hoikat pohkeet, nilkat, käsivarret.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
No eihän tikkumaiset sääret mikään ihanne ole.
Sanottiinko jossain, että ovat tikut? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut ongelma joka loistaa poissaolollaan on tissit. Minulla on vielä yli nelikymppisenä todella kiinteät 70E tissit. Ihan kaikki muut ongelmat sitten löytyykin.
Todella kiinteät 70E-tissit kuulostaa kyllä hyvältä, ja 70cm ympäryksen perusteella et ole lihavakaan. :)
Et siis ymmärrä miten kuppikoot lasketaan. Ei toi numero kerro kenenkään lihavuudesta tai laihuudesta mitään
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja luonnostaan kaartuvat silmäripset. Niin pitkät, että ihmiset luulevat minulla olevan tekoripset, kun olen laittanut kunnolla ripsiväriä. Pelkästään alaripset ovat 1 cm pitkät ja niihin en voi laittaa edes ripsiväriä, koska näyttää törkeältä (kun ripset liian pitkät). Silmät ovat isot ja vihreät ja niitä aina kehutaan.
Kynnet kasvavat myös luonnostaan hyvin. Samoin hiukset kasvavat ihan lanteille asti, jos en leikkaa.
Eli en ole koskaan elämässäni tarvinnut siis tekoripsiä, tekokynsiä enkä hiuslisäkkeitä.
Mulla on samanlaiset ripset ja multa kyselty ikäni tasan samaa, mutta silti aloitin pidennykset pari vuotta sitten. Ei vaan jaksa meikata, elämä rutosti helpompaa näin.
Minulla nimenomaan on kaikki mahdolliset mitä ulkonäössä ei pitäisi olla :( en keksi yhtäkään kaunista kohtaa itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kainalokarvoja. Jostain syystä mulle ei kasva kuin muutama hassu haiven. Muutenkin ihokarvat ovat todella vaaleat ja harvassa.
Entäs alakerta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kunnon lantio ja hyvännäköinen perse, vaikka nyt itse sanonkin. Se on hyvä puoli.
Vastakohtana sitten ei kyllä ole isoja rintoja, rinnat ovat vain noin oman nyrkin kokoiset. En tajua, että miksi lantio on kehittynyt erittäin hyvin, mutta rinnat eivät.
Olen monesti joka paikassa leveälanteisin, mutta samalla pienirintaisin nainen.
Minulla taas on hyvin kapea, liian poikamainen lantio, mutta mahtavat, muuhun kroppaan täysin sopimattoman suuret rinnat.
Pituus.
Olen 161 cm pitkä ja japanilaiset naiset ei ole ikinä haukkuneet lyhyeksi.
Suomimuijat haukkuvat ja eivät edes katso minuun. M28
Minulla ei ole ohutta tukkaa eikä rumia kasvoja. Minulla ei myöskään ole liikaa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Pituus.
Olen 161 cm pitkä ja japanilaiset naiset ei ole ikinä haukkuneet lyhyeksi.
Suomimuijat haukkuvat ja eivät edes katso minuun. M28
Ja ei ole ongelma, koska en ole edes kiinnostunut suomiakoista. Tykkään pituudestani ja on hienoa, kun japanilaiset naiset ei ole pinnallisia, kuten suomimuijat. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut ongelma joka loistaa poissaolollaan on tissit. Minulla on vielä yli nelikymppisenä todella kiinteät 70E tissit. Ihan kaikki muut ongelmat sitten löytyykin.
Todella kiinteät 70E-tissit kuulostaa kyllä hyvältä, ja 70cm ympäryksen perusteella et ole lihavakaan. :)
Et siis ymmärrä miten kuppikoot lasketaan. Ei toi numero kerro kenenkään lihavuudesta tai laihuudesta mitään
Kertoo tietysti :D Miten pihalla olet?
Rintaliivikoossa tosiaan tuo numero on rinnanympärys rinnan alta mitattuna, ja kuppikoko määräytyy siitä mikä on tuon rinnan alta mitatun ympäryksen ja rinnan korkeimmasta kohdasta mitatun ympäryksen erotus.
Eli jos jonkun rintaliivikoon ympärys on esim. 70cm, niin henkilö ei vaan voi olla lihava, sillä lihavien ihmisten rinnanympärykset rinnan alta mitattuna on jotain muuta kuin 70cm :)
Mulla ei oo tissiongelmaa. 75G ja olen oikein tyytyväinen luomutisseihini. No muutenkin olen itseeni ihan tyytyväinen, vaikken todellakaan ole mikään missi. Ihan tavallinen, itsestään huolehtiva muodokas keski-ikäinen nainen.
Vartalo kokonaisuudessaan on naisellinen. Hiukset ovat ihan kivat.
Ei mitään, vaikka oon kaukana täydellisestä. Elämässä on niin paljon muutakin kuin ainainen ulkonäön vatvominen.
Ylipaino puuttuu, kaikki muut viat löytyy.
Ei ole juurikaan ylimääräistä rasvaa vyötäröllä, vaikka nyt raskaana ollessani en pääse tuntemaan itseäni erityisen hoikaksikaan. Myöskään kasvoissa ei kasva häiritseviä karvoja, ei ole hörökorvia, isoja jalkoja, syyliä tai isoja näppylöitä. Ei pälvikaljuakaan. Oikeastaan hyvin vähän valittamista, onneksi.
Minulla ei ole hoikat käsivarret vaan lihaksikkaat, ja hyvä että ne ovat minulla eivätkä ap:llä.
Paino-ongelmaa minulla ei ole, sillä pudotan heti jos vaikuttaa että on nousussa. En koe painonhallintaa vaikeaksi vaan mielenkiintoiseksi.