Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäköongelmaa sinulla EI ole?

Vierailija
01.06.2025 |

Minulla on esimerkiksi erittäin hoikat pohkeet, nilkat, käsivarret.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hoikat pohkeet on kylläkin vika ulkonäössä. Sirot nilkat ja ranteet on hyviä puolia.

Minulla ei ole mm. hörökorvia, selluliittipyllyä, aknea, liiallista karvan kasvua

Vierailija
2/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat silmät ja kasvojen malli. Käsivarsien pituus on sopiva ja kädet, sopiva suun pituus. En kerro sitten niitä huonoja puolia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri mitään. Ulkonäköongelmat on pään sisällä ja itse olen ulkonäkööni tyytyväinen. 

Vierailija
4/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät kynnet, eikä paljon säärikarvoja.

Vierailija
5/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liian kaunis.

Liian kaunis on henkilö, jonka ulkonäköä kateelliset ihmiset kommentoivat negatiivisesti.

Vierailija
6/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruma, en ole huonoihoinen, en ole "miehekä"/poikamainen, minulla ei ole o-kroppaa... Minulla ei ole liian pitkät jalat xD taikka rotevia olkapäitä.

Vierailija
7/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään ulkonäköongelmaa.

Vierailija
8/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hoikat pohkeet on kylläkin vika ulkonäössä. Sirot nilkat ja ranteet on hyviä puolia.

Minulla ei ole mm. hörökorvia, selluliittipyllyä, aknea, liiallista karvan kasvua

No siis ei ole läskipohkeita eikä liian lihaksikkaita. Ap

Vierailija
9/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät ja luonnostaan kaartuvat silmäripset. Niin pitkät, että ihmiset luulevat minulla olevan tekoripset, kun olen laittanut kunnolla ripsiväriä. Pelkästään alaripset ovat 1 cm pitkät ja niihin en voi laittaa edes ripsiväriä, koska näyttää törkeältä (kun ripset liian pitkät). Silmät ovat isot ja vihreät ja niitä aina kehutaan.

Kynnet kasvavat myös luonnostaan hyvin. Samoin hiukset kasvavat ihan lanteille asti, jos en leikkaa.

Eli en ole koskaan elämässäni tarvinnut siis tekoripsiä, tekokynsiä enkä hiuslisäkkeitä.

Vierailija
10/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liian lyhyt. Enkä liian pitkä. En ole laiha. Enkä lihava. En ole nuori. Enkä ole vanha. 

Vierailija
11/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei melkein mitään mainittavia ongelmia. Lähinnä voisin olla pidempi. Kasvot ja vartalo muuten kivan näköiset. 

Vierailija
12/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvoja. Jostain syystä mulle ei kasva kuin muutama hassu haiven. Muutenkin ihokarvat ovat todella vaaleat ja harvassa. 

Vierailija
13/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät ja luonnostaan kaartuvat silmäripset. Niin pitkät, että ihmiset luulevat minulla olevan tekoripset, kun olen laittanut kunnolla ripsiväriä. Pelkästään alaripset ovat 1 cm pitkät ja niihin en voi laittaa edes ripsiväriä, koska näyttää törkeältä (kun ripset liian pitkät). Silmät ovat isot ja vihreät ja niitä aina kehutaan.

Kynnet kasvavat myös luonnostaan hyvin. Samoin hiukset kasvavat ihan lanteille asti, jos en leikkaa.

Eli en ole koskaan elämässäni tarvinnut siis tekoripsiä, tekokynsiä enkä hiuslisäkkeitä.

No eihän kukaan muu kuin täysi bimbo niitä käytäkään.

Vierailija
14/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kunnon lantio ja hyvännäköinen perse, vaikka nyt itse sanonkin. Se on hyvä puoli.

Vastakohtana sitten ei kyllä ole isoja rintoja, rinnat ovat vain noin oman nyrkin kokoiset. En tajua, että miksi lantio on kehittynyt erittäin hyvin, mutta rinnat eivät.

Olen monesti joka paikassa leveälanteisin, mutta samalla pienirintaisin nainen.

Vierailija
15/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä juuri mitään. Ulkonäköongelmat on pään sisällä ja itse olen ulkonäkööni tyytyväinen. 

Ruma ei siis esimerkiksi kohtaa enemmän vaikeuksia kuin kaunis, ja ongelmat ovat yksinomaan pään sisällä? 

Vierailija
16/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusongelmia.

Terveisin kalju.

Vierailija
17/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten mun kehossa mun täyteläisistä  huulista, joihin ei siis ole ikinä laitettu mitään täyteaineita, vaan oon tällainen luonnollinen ei-meikkiä käyttävä "Elovena"-tyttö. 

Vierailija
18/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kärsinyt silmäpusseista, ja naamastani ei (ainakaan vielä) näy, että olenko nukkunut hyvin vaiko huonosti. Sirot nilkat ja ranteet minullakin ja selkeä kaulanlinja. 

Otsani ei ole kovin rypistyvää sorttia, kun en ole luonnostani superilmeikäs ja minulla on sekaiho (toki herkästi rasvoittuvan otsan voi nähdä miinuksena).

Nuorempana tunsin itseni marsuksi, mutta nykyään olen jo sinut pyöreiden kasvojen kanssa.

Ongelmakohdista onkin pidempi lista, mutta pidetään tämä keskustelu positiivisena. 

Vierailija
19/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole! Sellaiset talousemännön pallopohkeet jossain sukkiksissa ja matalissa kengissä ou nou. Naisille tehdään maailmalla paljon pohkeita kaventavia leikkauksia, ja miehille sitten lisäillään implantteja.

Vierailija
20/105 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut yli 30-vuotiaana yli BMI 21.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi