Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex haukkui ja oli ilkeä koko 15 vuoden suhteen ajan, kuinka todennäköisesti kohtelee nykyistä paremmin?

Vierailija
01.06.2025 |

muuttuuko nuo koskaan

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat miettivät entisiään eivätkä tajua, että syytä voi hyvin olla heissä itsessäänkin.

Ovat ainakin valinneet kyseisen puolison. Huono ihmistuntemus? Ap'kin ollut suhteessa 15 vuotta. 

Vierailija
22/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sinulle tuolla on?

Niin te naisethan ette paskaakaan välitä muuta kuin itsestänne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat miettivät entisiään eivätkä tajua, että syytä voi hyvin olla heissä itsessäänkin.

Keskustelut suhteessa on tärkeitä, ei mitään selvitetä olemalla ilkeä toiselle. Jos mies ei kykene asialliseen keskusteluun on parempi erota. sivusta 

Vierailija
24/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo tyyppi jolle ei edes oma fleshlight anna

Vierailija
25/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojos 15 vuotta kattelit sellasta,niin ehkä se olikin oikeassa.

26/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi huomiota:

1. Mitä väliä? Tyyppi on sinulle ex eli uuden suhteensa ongelmat eivät enää ole sinun ongelmiasi. 

2. On mahdollista että hän on jotakin 15 vuoden kokemuksestaan oppinut ja uudessa suhteessa yrittää välttää sinun kanssasi tekemiään virheitä. On myös mahdollista että uusi kumppani näytti pian missä kaappi seisoo jolloin eksäsi joutui tekemään valinnan. Mutta siis katso kohta 1. Tyyppi on sinulle ex eli historiaa eikä asia enää vaikuta elämääsi. 

Lyhyt yhteenveto: Päästä irti ja jatka omaa elämääsi.

M60

Vierailija
27/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pääsit vapaaksi. Ala vihdoin elää!

Vierailija
28/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut sopivat toisilleen paremmin kuin toiset. Mutta toisaalta ihmisillä on myös taipumus valita ja vetää puoleensa samantyyppisiä kumppaneita jolloin se parisuhteen dynamiikka toistuu ellei ihminen sitä itse tietoisesti muuta.

Mä mietin koko yhden pitkän suhteen ajan, mikä mussa on vikana kun oli niin paljon riitoja ja konflikteja ja miehen mukaan kaikki hänen aiemmat suhteensa olivat olleet seesteisiä ja rauhallisen rakastavia. Ei ollut kuulemma koskaan aiemmin riidellyt kenenkään kanssa paitsi mun.

Eron jälkeen tapasin miehen kavereita ja murtuneena mietin tätä heillekin. He purskahtivat nauruun yhdestä suusta ja vakuuttivat mulle että meidän suhde oli ollut rauhallisimmasta päästä. Tuo mies osasi itkettää naisia ja provosoida riitaa, jollain lailla nautti siitä.

Olen tavannut jopa tuon miehen nykyisen ja tunnistin heti niitä tapoja millä eksäni yritti nykyistäänkin ärsyttää, mutta onneksi nyt näyttää olevan sen verran tuliluontoisempi tapaus että pisti heti miehelle luun kurkkuun eikä kuunnellut yhtään sellaista puhetta, mistä me oltaisiin käyty itkunsekaista tappelua koko ilta. Yhdessä ovat edelleen, joten ehkä heillä tosiaan toimii.

Vierailija
29/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lapsesta asti miehen, jolla on voimakkaasti narsistisia piirteitä. Kiusasi myös sanallisesti toisia lapsia ja otti vallan kaveriporukassa. 

Meni naimisiin ja kappas, nainen pisti miehen ruotuun. Mies kohtasi voittajansa. 

Jos tuo olisi avioitunut heikon naisen kanssa, olisi sillä naisella ollut vaikeaa. Nyt vahva nainen sai miehen nippuun. 

Narsistinen ja vahva eivät ole yhdessä ihmisessä. Vahva nainen ei laita miestä ruotuun hän lähtee suhteesta toivottavasti ajoissa. Vahvat ihmiset eivät katso toisten tai itsensä kaltoinkohtelua. 

Vierailija
30/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen ja henkinen väkivalta on aina uhrin syy?

Vierailija
31/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sinun sillä asialla tarvitse päätäsi vaivata. Ex on entinen.

Miten hän kohteli äitiään? Niin mies kohtelee vaimoaan kuin äitiään. Sitä suhdetta kannattaa seurata seurustellessa.

Vierailija
32/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut onnellisesti naimisissa jo yli 10 vuotta. Synnyttänyt myös kolme lasta, joita myös mieheni rakastaa yli kaiken.

Vierailija
33/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti ei muutu. Alussa voi hetken tsempata.

Vierailija
34/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sinulle tuolla on?

Koska ap on ilkeä exä, joka ei osaa luona kontrollista 

Vierailija
35/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin muuttuu. Mun ex oli ilkeä ja väkivaltainen. Rajoitti mun liikkumista. Oli liian mustasukkainen. En uskaltanut koskaan suuttua mistään. Olin aina hissukseen.

Vierailija
36/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhhuh. Katkeruus on voimakasta. 

Vierailija
37/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta olen ollut suhteessa jossa mua haukutaan ja mua kohtaan ollaan ilkeitä, en itsekään ole mikään viaton vaan onhan tämä suhde aika myrkyllinen puoleen ja toiseen. Mutta miehenikin myöntää, että äksyilee kaikesta turhaan, "ei vaan voi itselleen mitään". Tämä suhteen jälkeen ei ole enää luottoa yhteenkään mieheen, olen itseasiassa niin kurkkuani myöten täynnä miehiä, että loppuelämä itsekseen kuulostaa ihanalta.

Ja tästä siis ap:n kysymykseen, kun eroamme, mua ei tule tippaakaan kiinnostamaan haukkuuko ex nykyistään vai ei. Se on sitten sen nykyisen vuoro miettiä omia peliliikkeitään, kestääkö tuota kaikkea vai lähtee vetämään. Mulla on tässä iso taakka olla toisen kanssa yhdessä ja eroaminen on vaikeampaa, ilman yhteisiä lapsia ja taloja tollasesta kiukkupekasta on paljon helpompi päästä eroon.

Vierailija
38/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, jos mikä muuttaa ihmistä, hän voi käyttäytyä toisin toisenlaisen ihmisen parissa. Esim. vahva ihminen ei siedä kynnysmattoa.

Vierailija
39/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kumminkin "sitä saa mitä tilaa" pitää paikkansa.

Vierailija
40/50 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap mietit tuollaista? Huolehdi sinä vaan itsestäsi.

Varmaan huolehtiikin itsestään, mutta on täysin luonnollista miettiä 15 vuoden kärsimyksiä niin, että onko ihminen järkiintynyt tai muuttunut, vai kiusaako jotakuta toista. 

Sen sijaan täällä nämä "pidä sinä huoli omista asioistasi, miksi tuollaisia mietit" ovat aivan turhia, kun kerran ap on halunnut asiasta aloituksen tehdä. Moni lukee mielenkiinnolla ihmisten tarinoita. Niistä saa lohtua oman elämän karikoihin, ja kenties jopa voimia lähteä väkivaltaisesta tai muuten huonosta suhteesta.

Joten jokaisella on oikeus kirjoitella ja eritellä tunteitaan, eikä ketjua ole pakko avata.