ex haukkui ja oli ilkeä koko 15 vuoden suhteen ajan, kuinka todennäköisesti kohtelee nykyistä paremmin?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat miettivät entisiään eivätkä tajua, että syytä voi hyvin olla heissä itsessäänkin.
Fyysinen ja henkinen väkivalta on aina uhrin syy?
Niin, mutta kumpi on uhri? Se ei ole aina se, joka uhriutuu. Riidoissa on aina kaksi osapuollta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sua kiinnostaa? Eikö se ole sun ex?
Voihan heillä olla vaikka yhteinen lapsi, jota isä ei ole vuosiin tavannut ja äitinä miettii voiko lapsi koskaan luoda suhdetta isäänsä jne. Jokainen pohtii mitä pohtii, kenelläkään ei ole varaa tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä ap nyt eteenpäin omassa elämässäsi. Jos pystyt.
Miksi ei olisi mennyt eteenpäin? Mietin minäkin exän tekemisiä joskus, vaikka nyt on uusi ja erittäin hyvä parisuhde. Jäi kuitenkin arpia ja luottamus meni pitkäksi aikaa miehiin. Mennyttä elämäänsä on ihan loogista pohtia, ja vaikka onnellisena verrata sitä nykyiseen parempaan elämään. Säälillä ja myötätunnolla voi myös ajatella jos joku uusi naisparka on mieheen haksahtanut ja alistunut jalkarätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat miettivät entisiään eivätkä tajua, että syytä voi hyvin olla heissä itsessäänkin.
Niin, mutta kumpi on uhri? Se ei ole aina se, joka uhriutuu. Riidoissa on aina kaksi osapuollta.
Mä en saanut esim. istua miespuolisen kaverin vieressä. Mä en saanut puhua muiden miesten kanssa.
Ex hakkasi ja uhkasi mua veitsellä. Kerran mulle tuli aivotärähdys. Haukkui mua vanhaksi, hyödyttömäksi ja rumaksi.
Kaverin mä luona sain olla 1-2 h ja sitten kotiin. Hän oli 6 h kaverin luona.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sinun sillä asialla tarvitse päätäsi vaivata. Ex on entinen.
Miten hän kohteli äitiään? Niin mies kohtelee vaimoaan kuin äitiään. Sitä suhdetta kannattaa seurata seurustellessa.
Ei aina pidä paikkaansa. Mies saattaa arvostaa äitiään, mutta ei jostakin syystä vaimoaan. Enemmän kannattaa kiinnittää huomiota miehen vanhempien keskinäiseen suhteeseen. Jos perheessä isä kunnioittaa ja arvostaa äitiä, poika todennäköisesti saa terveen mallin siitä, miten kohdella naista ja taas vastaavasti päinvastoin, jos isä kohtelee miehen äitiä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saanut esim. istua miespuolisen kaverin vieressä. Mä en saanut puhua muiden miesten kanssa.
Ex hakkasi ja uhkasi mua veitsellä. Kerran mulle tuli aivotärähdys. Haukkui mua vanhaksi, hyödyttömäksi ja rumaksi.
Kaverin mä luona sain olla 1-2 h ja sitten kotiin. Hän oli 6 h kaverin luona.
Olen pahoillani puolestasi. Et kuitenkaan ole ap?
Fyysisessä väkivallassa syyllinen on helppo löytää, henkisessä ei aina.
Muistaahan ap, mitä kaikkea "kivaa" teit miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
Muistaahan ap, mitä kaikkea "kivaa" teit miehellesi?
En ole ap, mutta mä tein sellaista kivaa, että synnytin terveen lapsen, jonka hoidin täysin yksin, kävin töissä, siivosin ja kokkailin plus muut hommat siihen oheen.
Palkkioksi sain alkoholisoituvan ja väkivaltaisen miehen, joka kerran kysyi kuka helvetti se sinä olet ja hyökkäsi kimppuun. Olin hiljaa ja vaikenin aikani, ja hän katsoi sen alistumiseksi alkaen pitää jonain leikkikaluna, jota saa pompottaa miten mielii. Ei nämä etukäteen varoita, se alkaa vähitellen, pinna kiristyy työelämässä, kotona sitten tiuskitaan ja hoidetaan viinalla, kunnes keskushermosto ja kaikki elämänhallinta menee.
Kun jätin ja lähdin lapsen kanssa, huusi perään ettei olisi ikinä minusta uskonut. Poliisit tarvittiin avuksi. Minä olen syytön.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi on missään suhteessa toisen kanssa jos on tarve olla inhottava. Suhteessahan tulisi olla parhaat kaverit toistensa kanssa. Jos ihmisellä on taipumus olla inhottava niin semmoisen ihmisen on parempi olla yksin.
Takuu alapeukkumagneetti. Syy on AINA miehessä.