Miehet kiinnostuu, kun kuulevat lapsettomuudestani
Ja ensi alkuun sanon, että olen siis ylittänyt lisääntymisiän ja eronnut pari vuotta sitten pitkästä suhteesta.
Tunnen aika paljon miehiä harrastusten kautta ja yllätyksekseni olen huomannut, että kiinnostavuuteni kasvaa aina kun selviää, ettei mulla oo lapsi.
Jännä ilmiö, oon jotenkin luullut, että meitä lapsettomia kohtaan monilla on ennakkoluuloja. Mut miehille se tuntuu olevan vaan hyvä asia?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
PUHKIP ANTU KÄYTETTY JOO EI KIITOS.
Ei järvi soutamalla kulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUHKIP ANTU KÄYTETTY JOO EI KIITOS.
Ei järvi soutamalla kulu.
Mutta airo kuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee miten mätiä miehet ovat. Ette joudu synnyttämään ettekä imettämään, ettekä muutenkaan huolehtimaan lapsen kehityksessä ja kasvussa. Se ei ole mitään kevyttä hommaa ja tuntuu pahalta kuinka sitten tämän jälkeen joutuukin romukoppaan. Itsekin vanhenette ettekä näytä nuorilta. Luuletteko olevanne oikein kaikista halutuimpia suhdemarkkinoilla....
Kyllä minä tunnen monia isiä jotka ottavat suuren osan lapsen hoito- ja kasvatusvastuusta itselleen, puhumattakaan taloudellisista uhrauksista. Kannattais varmaan valita se lasten isä paremmin, jos sun kokemus miehistä on se että ne lähtee kalppimaan heti kun soossit on lingottu torveen eivätkä synnytyksenkään jälkeen kanna vastuutaan.
Kyllä sillä miehellä pitäisi olla vastuu myös sitä "kasvualustaa" eli naista kohtaan. Itse en ainakaa
Lapsettomissa naisissa se viehättää, ettei mitkään tuollaiset teemat kosketa heitä. Ei he koe katkeruutta siitä, että joku mies jossain ei ole hoitanut lapsiaan. Heillä ei oo lapsia, joten he eivät ole nääntyneitä perhe-elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä näkee miten mätiä miehet ovat. Ette joudu synnyttämään ettekä imettämään, ettekä muutenkaan huolehtimaan lapsen kehityksessä ja kasvussa. Se ei ole mitään kevyttä hommaa ja tuntuu pahalta kuinka sitten tämän jälkeen joutuukin romukoppaan. Itsekin vanhenette ettekä näytä nuorilta. Luuletteko olevanne oikein kaikista halutuimpia suhdemarkkinoilla....
Kyllä minä tunnen monia isiä jotka ottavat suuren osan lapsen hoito- ja kasvatusvastuusta itselleen, puhumattakaan taloudellisista uhrauksista. Kannattais varmaan valita se lasten isä paremmin, jos sun kokemus miehistä on se että ne lähtee kalppimaan heti kun soossit on lingottu torveen eivätkä synnytyksenkään jälkeen kanna vastuutaan.
Kyllä sillä miehellä pitäisi olla vastuu myös sitä "kasvualustaa" eli naista kohtaan. Itse en ainakaa
Elät kyllä todella sairaassa kuplassa. Edelleenkin, valtaosa miehistä (ja naisista) kyllä todellakin ottaa mielellään hoidettavakseen ison vastuualueen kumppaninsa hyvinvoinnista varsinkin, jos suunnitelmissa on yhteisiä lapsia. En kyllä hahmota miten liittyy ketjun aiheeseen, joka käsittelee lapsettoman naisen täysin ymmärrettävää ja kiistatonta etulyöntiasemaa parisuhdemarkkinoilla.
Eikö seksihistorialla ole väliä? Voihan nämä lapsettomatkin olla melkoisia horatsuja ja maannut ainakin 50-100 eri ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän nimenomaan puhutaan MUIDEN lapsista. Kyllä minäkin kelvottomana pidän miestä joka ei omien lapsiensa kasvatuksesta ja hyvinvoinnista hoida omaa osuuttaan. Sen sijaan pidän säälittävänä miestä, joka aisuroi parisuhteessa naisen kanssa, jolla on toisen miehen jälkikasvua.
Ai. Minusta tuollaisella miehellä on palleja kahden edestä. Varaa kasvattaa toistenkin ä pärät. Laittaa häpeään sen siittäjän ja niinhän siinä käy, e
Sinun mielestäsi asia voi olla ihan miten tahansa, mutta ei se yleistä konsensusta ja tosiasioita muuta. Muiden miesten lapsia kasvattava ja muiden miesten lasten elämiä rahoittava mies on aisankannattaja ja häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksihistorialla ole väliä? Voihan nämä lapsettomatkin olla melkoisia horatsuja ja maannut ainakin 50-100 eri ihmisen kanssa.
Ei tässä ole millään tavalla kyse petikumppanien määrästä, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Ketju käsittelee toisten miesten lapsia, ei kuviteltua seksipartnereiden määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju käsittelee toisten miesten lapsia, ei kuviteltua seksipartnereiden määrää.
Ketju käsittelee lapsettoman naisen viehättävyyttä miesten silmissä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nyt laitetat nollat perään noihin molempiin, hyvin on kerennyt kun ei ole ollut räkänokkia jaloissa pyörimässä häiritsemässä lihan iloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju käsittelee lapsettoman naisen viehättävyyttä miesten silmissä
Ihania nuo lapsettomat naiset.
Ap:n ainoa kiinnostava ominaisuus, lapsettomuus....
Mä en ikinä seurustelisi miehen kanssa kenellä on lapsia. Vapaaehtoinen lapsettomuuteni tarkoittaa myös potentiaalisen puolison lapsia.
Huomaa kyllä, että naiset ei ymmärrä miehistä mitään🙄🙄
Lapseton mies sais pilkat seuranaan.
Tuskin kovin moni erikseen haluaa kumppanin jolla on lapsia. Olethan sinä parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten. Jos ne kokeilut on historiaa, ja nyt on aika vakiintua. Joku on ollut yhden tai muutaman yön suhteissa sadan kanssa ja toinen nussinut yhden isomunaisen kanssa 15 vuotta pari kertaa viikossa. Kumpi on kuluneempi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä seurustelisi miehen kanssa kenellä on lapsia. Vapaaehtoinen lapsettomuuteni tarkoittaa myös potentiaalisen puolison lapsia.
Sama. En ole itse halunnut lapsia, joten en halua myöskään miehen mukana tulevia bonuslapsia. Vaikka olisivat jo omillaan asuvia, lapsia he ovat silti ja mies on aina isä, kuolemaansa saakka. Hyvin suurella todennäköisyydellä isämiehen mukana tulevat tulevaisuudessa myös lapsenlapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset elää lapsilleen eikä anna mitään parisuhteelle. Varsinkin eronneet miehet, joilla on lapsia, eivät halua kokea siitä uudelleen.
Aivan. Tämän vuoksi naisen ei koskaan kannata edes harkita parisuhdetta miehen kanssa, joka etsii siitä narsistisesti jotakin itselleen. Hyvä puoliso on mies, joka harhmottaa perhe-elämän vastuun ja työteliäisyyden kautta, sillä sitä se on. Narsissi mieslapsi roikkuu naisen tississä ja tulee mustasukkaiseksi lapsista. Hyvä mies huolehtii vastuista ja velvollisuuksistaan, ja nainenkin kunnioittaa tätä, ja järjestää lapset tälle mukavaksi.
Heh. Minua ei ainakaan kiinnosta ottaa vastuita ja velvollisuuksia lapsiin liittyen. Jos kiinnostaisi, olisin hankkinut lapsia itse.
t. lapseton mies
Ai. Minusta tuollaisella miehellä on palleja kahden edestä. Varaa kasvattaa toistenkin ä pärät. Laittaa häpeään sen siittäjän ja niinhän siinä käy, että syrjäyttää tämän myös lapsen sydämessä.
Annat vähän turhan paljon painoarvoa pelkälle genetiikalle, se on muuttuvaa. Epigenetiikka karsii sen luuserimiehen ominaisuudet yksi kerrallan pois, kun toinen mies sitä kasvattaa.