Miehet kiinnostuu, kun kuulevat lapsettomuudestani
Ja ensi alkuun sanon, että olen siis ylittänyt lisääntymisiän ja eronnut pari vuotta sitten pitkästä suhteesta.
Tunnen aika paljon miehiä harrastusten kautta ja yllätyksekseni olen huomannut, että kiinnostavuuteni kasvaa aina kun selviää, ettei mulla oo lapsi.
Jännä ilmiö, oon jotenkin luullut, että meitä lapsettomia kohtaan monilla on ennakkoluuloja. Mut miehille se tuntuu olevan vaan hyvä asia?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vastassa olisi hyvännäköinen, treenattu eronnut nainen joka näyttää nuoremmalta, kaksi lasta, laittaa ruokaa, siivoaa, ja palvoo miestään silti hän jää sivuun koska ne lapset... selvä.
No jos on myös hyvätuloinen ja rahoittaa auliisti miehen kalliita harrastuksia, niin voisin muodostaa jonkinlaisen sivusuhteen kuvaillunkaltaisen naisen kanssa. Vakavaan primäärisuhteeseen valitsisin listaamillasi spekseillä varustetun LAPSETTOMAN naisen, koska heitä kyllä riittää, ei tarvitse tyytyä synnyttäneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vastassa olisi hyvännäköinen, treenattu eronnut nainen joka näyttää nuoremmalta, kaksi lasta, laittaa ruokaa, siivoaa, ja palvoo miestään silti hän jää sivuun koska ne lapset... selvä.
Äipät just laittaa ruokaa ja siivoaa. Ketä sellainen kiinnostaa?
No vaikka näyttääkin vahvasti siltä niin kyllä sitä muutakin löytyy ellei ole kotiinsa eristäytynyt ja perhekuplaansa jumittunut pirttihirmu...
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on kypsällä iällä ehdoton plussa. Näkee kropasta, naamasta ja kaikesta, miten elämä on ollut parempaa.
Ei välttämättä parempaa, vaikka naama ja kroppa olisikin paremmassa kuosissa. Kiinnitin itse jo lapsena huomion siihen, että ns. vanhat piiat näyttivät nuoremmilta kuin lapsia omaavat, mutta ei heidän elämänsä silti sen kummoisempaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä lapseton nainen keskittyy 100% mieslapseen. Ei ole mitään häiriötekijöitä, kun tarkoituksena on keskittyä mieheen ja hänen tarpeisiinsa ja toiveisiinsa ja mies saa olla huomion keskipisteenä.
Osa näistä miehistä kiinnostuu lapsellisistakin naisista ja yrittää häivyttää ne olemassaolevat lapset taka-alalle.
Eri mieltä. Lapsettomat naiset on itsenäisempiä ja heillä on omaa elämää.Se tekee heistä kiehtovia.
Äidit on kiinni lapsissaan ja elävät muille.
'Sä et nyt ymmärrä. Nainen on raskauden ja synnytyksen jälkeen varmasti fyysisesti muuttunut huonompaan suuntaan, miesten kohdalla se itse raskaus ja synnytys ei vaikuta kehoon yhtään millään tavalla. Toki kondis voi mennä retuperälle kenellä tahansa sukupuoleen katsomatta jos omaan hyvinvointiinsa ei panosta, mutta raskaus ja synnytys tulee aina tekemää naisesta vähemmän viehättävän, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Sen takia niitä (muiden lapsia) synnyttäneitä naisia ei huolita suhteisiin, paitsi jos ei parempaa saa.'
--
Ai että kun tirisee katkeuus tekstistä :D Anna kun arvaan...on tullut muutamat pakit viime aikoina ja vit**uskäyrä on korkealla. Seuraavaksi lentoliput Pattayalle?
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän toki näitä nössyköitä miesneitsyitä joilla ei vielä kokemuksia naisesta tai seksistä. No ei kyllä sitten kannata lapsia omaaviin naisiin tutustuakaan.
Kyllä se on nimenomaan kokenut ja hyvätasoinen mies, joka ei äippää kelpuuta, kun saa parempaakin.
Vierailija kirjoitti:
'Sä et nyt ymmärrä. Nainen on raskauden ja synnytyksen jälkeen varmasti fyysisesti muuttunut huonompaan suuntaan, miesten kohdalla se itse raskaus ja synnytys ei vaikuta kehoon yhtään millään tavalla. Toki kondis voi mennä retuperälle kenellä tahansa sukupuoleen katsomatta jos omaan hyvinvointiinsa ei panosta, mutta raskaus ja synnytys tulee aina tekemää naisesta vähemmän viehättävän, eikä siitä pääse yli eikä ympäri. Sen takia niitä (muiden lapsia) synnyttäneitä naisia ei huolita suhteisiin, paitsi jos ei parempaa saa.'
--
Ai että kun tirisee katkeuus tekstistä :D Anna kun arvaan...on tullut muutamat pakit viime aikoina ja vit**uskäyrä on korkealla. Seuraavaksi lentoliput Pattayalle?
Väärin arvasit. Pakkeja on tullut kyllä annettua, mutta ei saatua. En matkustele kehitysmaihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton nainen on AINA markkina-arvoltaan paljon korkeammassa asemassa kuin lisääntynyt nainen. On ihan yleinen totuus miesten keskuudessa, että lisääntynyt nainen kelpuutetaan suhteeseen vain jos muuta ei saa.
Varsinkin lapsia saaneelle miehelle tyhmä ajatus ja toive. Mutta hänen omia lapsiaanhan panee uudessa kodissa pedo isäpuoli
Ajatuksessa ei ole mitään tyhmää, päin vastoin se on täysin luonnollinen toive, tai paremminkin vaatimus. Miehen lapset aiemmista liitoista eivät saa samalla tavalla olla naiselle ongelma, luonto ei yksinkertaisesti toimi niin.
Minulle, lapsettomalle naiselle, ne ovat kyllä ylitsepääsemätön ongelma. Jos mies ei ole lastensa kanssa tarpeeksi tekemisissä, pitäisin miestä surkeana luuserina, jok
Lapsia omaava mies haittaa vain, jos on kiinni ex-vaimossaan ja/tai toivoisi, että olisivat yhä yhdessä tai jos lasten kanssa ei tulisi toimeen jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän toki näitä nössyköitä miesneitsyitä joilla ei vielä kokemuksia naisesta tai seksistä. No ei kyllä sitten kannata lapsia omaaviin naisiin tutustuakaan.
Kyllä se on nimenomaan kokenut ja hyvätasoinen mies, joka ei äippää kelpuuta, kun saa parempaakin.
No mikä on sitten ongelma kun täällä valitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on kypsällä iällä ehdoton plussa. Näkee kropasta, naamasta ja kaikesta, miten elämä on ollut parempaa.
Ei välttämättä parempaa, vaikka naama ja kroppa olisikin paremmassa kuosissa. Kiinnitin itse jo lapsena huomion siihen, että ns. vanhat piiat näyttivät nuoremmilta kuin lapsia omaavat, mutta ei heidän elämänsä silti sen kummoisempaa ollut.
Ne lapsethan siis imevät kaikki naisen ravintoaineet ihan kirjaimellisesti. Eivät ne mistään tyhjästä muodostu, vaan raskauden aikana pumppaavat ravintoaineet tyhjiksi ja sen jälkeen imetyksessä. Totta kai tämä kuormittaa ja kuluttaa naisen kehoa.
Sen vuoksi onkin kerta kaikkisen hassua, miksi miehet pääsevät vaan "nauttimaan hedelmistä" ilman omaa kontribuutiota tuohon prosessiin. Itse sanoisin että raskaus jai metys vastaavat sellaista 6v työrupeamaa per lapsi. Mutta mies sen kun omistelee lasta ja nykyään nainen maksaa sairaalalaskutkin itse. Talk about exploitation.
Vierailija kirjoitti:
Itse vehtaan kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa jolla ei ole lapsia. Arvaappa kuinka mukaavaa on reissailla ja syödä alasti sunnuntaiaamuna?
Nyt puhuu miehet taas naisista ja äideistä siihen malliin, että minulta lapsettomaltakin muurautuu pimppi umpeen. Ihan ok jos ei halua seurustella jonkun kanssa, mutta kuka helvetti puhuu ihmisistä tuolla tavalla kuin te.
Vierailija kirjoitti:
--
Anna kun arvaan olet ylipainoinen nainen, joka ei ole parisuhteessa lastensa isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vehtaan kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa jolla ei ole lapsia. Arvaappa kuinka mukaavaa on reissailla ja syödä alasti sunnuntaiaamuna?
Hyvät sulle.... hehe... paitsi että säälittävä provohan toi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on sitten ongelma kun täällä valitat?
En minä täällä valita, minä keskustelen. Miksi olet provosoitunut, kalahtiko kalikka?
Vierailija kirjoitti:
Mies köyhtyy erossa ja joutuu pitkään maksamaan lapsen elatusta. Mitä useampi lapsi, sitä pahempi tilanne. Ja lapset perii myös loput mitä köyhästä isästä on enää jäljellä. Ei kannata sekaantua eroisiin. Pohjasakkaa.
Varmaan wt-markkinoilla on noin. Meillä muilla eronneilla naisilla on sen verran hyvät tulot, että ihan persaukista miestä en edes katselisi. Niillä on tapana yrittää alkaa lokkeilla ja kauhea vaiva saada niitä luiskaan, kun jäävät vonkumaan. Ja juu, meilläkin mies muuttui köyhäksi eron jälkeen, kun elintaso siirtyi minun mukanani. Mutta onhan noita...fantasioita.
Nämä jotka suosivat lapsettomia naisia... halveksitteko omia äitiänne?
Itseään kunnioittava mies ei KOSKAAN halua kasvattaa toisen miehen lapsia. Leijonauros tappaa toisen uroksen pennut, sama asenne se on miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät sulle.... hehe... paitsi että säälittävä provohan toi on.
No taitaa olla kyllä näin että itselläsi on mennyt tunteisiin ja pahasti. :3
Nämä valopäät ei itsekään tajua mitä selittävät, ihan ristiriitaista paskaa