Mitä näet ikkunasta nyt tai ulkona?
Kommentit (60)
Porealtaan patiolla, grillin, puutarhan, pensasaidan, metsän reunan, sekä peltoa.
En jaksa nyt nousta sängystä niin näkyy pari koivua, mänty, vaahtera ja leikkimökin katto. Pilvistä taivasta oksien välistä, mustia pilviä.
En mitään, makkarin verhot ovat olleet kiinni 13 vuotta.
Taas näitä joissa ap itse ei edes vaivaudu vastaamaan omaan kysymykseensä.
Ukrainalaisen evakon ja sen kaverin naapurin venäläisen evakon kumpikin on evakossa . Ne hakee avustusruokia.
Orastavan kevään vihreyden ja hiljaisen sateen ropinan.
tuuli riepottelee partsin edessä olevaa pihlajaa.
Syreenipensaan edustalla pyykit liehuvat tuulessa. Aivot ja silmät lepäävät niitä katsellessa.
Villiintynneen puutarhakasvin saartaman perunakellarin.
Ison seksikkään pepun huh ich komme taas.
Peltotie, jonka takana kasvihuone ja kasvimaa, perunamaa ja näiden takana metsä. Toisesta ikkunasta näkyy entinen lammasaitaus ja metsää.
Taloyhtiön pihapuut ja pensaat. Meillä on kivan vehreä piha, kesällä vastapäiset rivitalot jää suurien koivujen taakse piiloon.
Rivitalon takana on vielä metsäistä aluetta hiekkateineen, eli ihan mukavat maisemat omaan makuun. Metsän yllä sininen kirkas taivas, mutta siellä täällä pehmeän näköisiä harmaita pilviä, jotka ajoittain peittää auringon.
Juhannusruusupensaan, kukintaansa aloittavia omenapuita ja kukkivan luumupuun.
Roikkuvat munapussit , ei jumalaytä se ei ollutkaan ikkuna vaan peili josta itseäni tuijjotan.
Meidän omakotitalon terassia ja pihaa. Naapureita ei onneksi näy ikkunoista, eikä pihalta.
Puiden oksat heiluu tuulessa niin pihassa kuin kauempana.
kaihtimet aina melkein kiinni!yhdestä ikkunasta vastapäinen naapuri näkee mun ruokalautaselle,toisesta ikkunasta mun sänkyyn ja kolmannesta olohuoneeseen!!ja parveke on kuin teatterilavalla ois!lasikuutio!vähän ahdistaa!