Naimisissa olevat miehet kusettavat sinua
Varoitan minäkin siitä, että todella paljon on joka puolella petturimiehiä liikkeellä.
Älkää hyvät naiset menkö lankaan.
Kommentit (14)
Minäkin tiedän sen, varmaan jokainen yli 20-vuotias tämän ymmärtää, ap ei sun tarvitse tehdä näitä aloituksia
Maailma on täynnä vapaita miehiä, ei ole mitään tarvetta tyytyä ukkomieheen.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä vapaita miehiä, ei ole mitään tarvetta tyytyä ukkomieheen.
Tämä
Jos liitto on niin heikossa hapessa että joku haluaa halveerata sitä heitukan kanssa niin antaa mennä. Mutta tosiaan mitään vaihjauksia tai lupauksia erosta ei kannata uskoa
Mun exä esiinty Tinderissä sinkkuna.
Eiköhän sama monella näistä ukkomiehistä.
Nekin jotka ovat siellä ja kertovat olevansa avoimessa suhteessa, niin se suhteen avoimuus ei ole välttämättä tyttökaverin/vaimon tiedossa.
Saattaa ottaa aikaa ennenku selviää nimet ja osotteet ja että onko suhteessa.
Voidaan myös asuta erillään, niin ei selviä osottetta tarkastamalla sekään.
Vierailija kirjoitti:
Nekin jotka ovat siellä ja kertovat olevansa avoimessa suhteessa, niin se suhteen avoimuus ei ole välttämättä tyttökaverin/vaimon tiedossa.
En tiedä millaisten miesten kanssa sä pyörit, mutta eipä ole tollaisia koskaan omalle kohdalle osunut.
Tääl on jotkut sedät mua kusettamas kun ne tietää et mä onn v*ttu suomalainen superstara
Vierailija kirjoitti:
Tervemielinen nainen ei tarvitse tuollaisia varoituksia.
Näitä ei naisissa juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisten miesten kanssa sä pyörit, mutta eipä ole tollaisia koskaan omalle kohdalle osunut.
Sivusta, näitä on 40 kpl/100 miehestä, paljon! Yleensä myös ikää tiputetaan 5-10 vuotta vähemmäksi, piilotetaan sormet ettei näy sormuksen painauma
Niin, eikö olekin hirveää kun niin iso osa yhteiskunnan ihmisistä on pettureita, rikollisia ja moraalittomia.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja silloin on jo osallistunut pettämistoimintaan, halusi tai ei. Se mies on terotellut kynsiään ja verestänyt viettejään, vaikkei olisi koskaan päässyt sänkyyn asti. Surullisia ovat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä ei naisissa juuri ole.
Suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä on tervemielisiä, yksiavioisia, eivät korvaansa lotkauta sairaalloisille onnenonkijoille.
Aivan turhaa kummankaan sukupuolen mollaamista et tuo yleistä olisi.
Jotkut raasut tuommoseen toki sortuu, he ovat reppanoita ja apua kaipaavat, mielenterveyspuolen, you know.
Mielummin varatun miehen kanssa laatusegsiä kuin huonon sinkkumiehen kanssa. Lisäksi varattu ei jää ulisemaan perään tai kiinny
N