Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat rintani on poistettu. Voinko uida yläosattomissa?

Vierailija
31.05.2025 |

Otsikossahan se jo tulikin. Tämä pohdituttaa joka kesä. Olen biol. nainen mutta rintani on poistettu kirurgisesti eli rintalehäni on litteä. Olen ulkoisesti ihan feminiininen eli kasvonpiirteet ovat naiselliset, hiukseni ovat pitkät. Voinko mennä uimaan sortseissa? Vai täytyykö olla yläosa? Tuntuisi hölmöltä laittaa jotain peittämään rintoja joita ei ole. Mutta herättääkö sitten hämmennystä jos uin ilman yläosaa kun en kuitenkaan ole mies? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it.

Vierailija
22/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että ihan omasta fiiliksestä kiinni. Sen verran harvinaislaatuinen tilanne, ettei sille mitään sosiaalista standardia taida olla. Tunne yhden transmiehen, joka ui ihan hyvin ilman yläosaa, mutta häntä ei tietenkään haittaa tulla nähdyksi miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan nainenkin uida yläosattomissa ymmärtääkseni. Jos ei voi, niin tämä on juuri yksi niitä ongelmia, mitä asiasta seuraa. Joko yläosa kaikille ihmisille tai ei kenellekään!

Ja joko asevelvollisuus kaikille tai ei kenellekään. Vai onko niin, että naisille ei saa olla mitään pakkoja, ainuttakaan?

Vierailija
24/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos keskustelusta. Ehkä toimin fiiliksen mukaan eli jos tuntuu itsestä olevan ok niin menen sortseissa vaan. Olen ehkä vähän huono sietämään huomiota, aikanaan häiritsi kun raskausmahaa tuijotettiin vaikka iloinen asiahan se on. Kuvittelisin että helpommin jossain vähän harvemmin käydyllä rannalla voisin sortseilla uida, täysi maauimala voi olla kiusallisempi. En haluaisi että jollekulle tulee epämukava olo mutta toisaalta en sinällään voi hallita mitä joku mielessään miettii.

Vierailija
25/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse peittäisin yläosan kun on kivoja yläosia, julkisessa paikassa, kun osa herkimmistä helposti järkyttyy arvista tai poistosta. Paitsi maalla ei ehkä tarvitse aina. Ei häiritse kyllä onko muilla vaate vai ei, kun tuskin katsoisin ihmisiä niin tarkasti. Kuka vaan voi kokea poiston teoriassa.

Itse olen miettinyt poistoa. Ovat jo työnsä tehneet.

Minun pitäisi uida burkassa jos se arvista on kiinni.

On olemassa täysin peittäviä uimapukuja, kuin täysin peitetty m.nainen, mutta uimapukukankaasta. Kuin sukelluspuku mutta joku hameosa lantiolla. Hesassa on nähty. Tämä on laajentanut uima-asun käsitettä niin että esim todella lihavalla on pyjamatyyppinen uima-asu, mutta uimapukukankaasta. Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivan. 

Uin pitääkseni  itseni pois hoivalaitoksesta. En saisi väkerrettyä mitään kokopukua päälle. Mutta kiva ajatus että hakisin henkilökohtaista avustajaa sitä varten. Mitähän sos.toimi tuumaisi :)

Vierailija
26/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rinnaton nainen yläosattomissa on paljon pahempi näky kuin nainen, jolla on kunnon rinnat, joten eikö nämä asiat mene ihan väärin päin.

ps painorajat uimahalleissa olisi hyvä ihan yleisen sensuurin nimissä

Vierailija
27/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysellä, tietysti voit jos kaipaat huomiota. 

Vierailija
28/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile 

Vierailija
29/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä laittaisin bikiyläosan jossa on toppaukset kiinni siinä bikini yläosassa tai ompelisin siihen itse kiinni toppaukset. Jos se yläosa ei pysy tarpeeksi paikoillaan uidessa sitoisin sen paremmin kiinni ennen vedestä ylös nousua. Tai vastaava uimapuvun kanssa, sehän pysyy paremmin paikoillaan. 

Tekisin noin vain ja ainoastaan välttääkseni turhaa huomiota, koska ihmiset eivät tiedä mistä on kyse, ja hölmöt voivat alkaa huudella. 

Vierailija
30/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä laittaisin bikiyläosan jossa on toppaukset kiinni siinä bikini yläosassa tai ompelisin siihen itse kiinni toppaukset. Jos se yläosa ei pysy tarpeeksi paikoillaan uidessa sitoisin sen paremmin kiinni ennen vedestä ylös nousua. Tai vastaava uimapuvun kanssa, sehän pysyy paremmin paikoillaan. 

Tekisin noin vain ja ainoastaan välttääkseni turhaa huomiota, koska ihmiset eivät tiedä mistä on kyse, ja hölmöt voivat alkaa huudella. 

Minusta tämä ei ole hyvä idea. Outoa laittaa ikään kuin liivit, jos ei rintoja. Bikiniyläosa voi liikkua. Saattaa jopa enemmän herättää huomiota.

Laittaisin joko toppaamattoman tankinin tai uimpuvun tai sitten olisin ilman yläosaa.

Lupa sinulla siihen on. Monille voi olla myös voimauttavaa nähdä nainen niin sinut arpiensa kanssa. 

Hyvää uimakesää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi