Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Molemmat rintani on poistettu. Voinko uida yläosattomissa?

Vierailija
31.05.2025 |

Otsikossahan se jo tulikin. Tämä pohdituttaa joka kesä. Olen biol. nainen mutta rintani on poistettu kirurgisesti eli rintalehäni on litteä. Olen ulkoisesti ihan feminiininen eli kasvonpiirteet ovat naiselliset, hiukseni ovat pitkät. Voinko mennä uimaan sortseissa? Vai täytyykö olla yläosa? Tuntuisi hölmöltä laittaa jotain peittämään rintoja joita ei ole. Mutta herättääkö sitten hämmennystä jos uin ilman yläosaa kun en kuitenkaan ole mies? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uppoa jos ne hörppää vettä?

Vierailija
2/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö uppoa jos ne hörppää vettä?

Mitkä ne, nehän on poistettu joten älä nyt kysele turhia, vai luuletko että rintojen tilalle jäi reiät ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uisin shortseissa.

Toki siitä joku varmasti mielensä pahottaisi.

Mutta kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
4/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin sellaiset Borat-uikkarit...

Vierailija
5/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnattoman on aina riski uida yläosattomissa. Suuri mahdollisuus saada kaikkia tauteja. Laita kiltisti ainakin joku teepaita tai vastaava yllesi.

Vierailija
6/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnattoman on aina riski uida yläosattomissa. Suuri mahdollisuus saada kaikkia tauteja. Laita kiltisti ainakin joku teepaita tai vastaava yllesi.

????

Vierailija
7/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse peittäisin yläosan kun on kivoja yläosia, julkisessa paikassa, kun osa herkimmistä helposti järkyttyy arvista tai poistosta. Paitsi maalla ei ehkä tarvitse aina. Ei häiritse kyllä onko muilla vaate vai ei, kun tuskin katsoisin ihmisiä niin tarkasti. Kuka vaan voi kokea poiston teoriassa.

Vierailija
8/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä mikä muille passaa mutta mun puolesta saa uida miten vaan. hlwetuako se mulle edes kuuluu.

Vierailija
9/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan nainenkin uida yläosattomissa ymmärtääkseni. Jos ei voi, niin tämä on juuri yksi niitä ongelmia, mitä asiasta seuraa. Joko yläosa kaikille ihmisille tai ei kenellekään!

Vierailija
10/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä rinnattomana edes harkitsisi uimaan menoa.

Vierailija
11/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse peittäisin yläosan kun on kivoja yläosia, julkisessa paikassa, kun osa herkimmistä helposti järkyttyy arvista tai poistosta. Paitsi maalla ei ehkä tarvitse aina. Ei häiritse kyllä onko muilla vaate vai ei, kun tuskin katsoisin ihmisiä niin tarkasti. Kuka vaan voi kokea poiston teoriassa.

Itse olen miettinyt poistoa. Ovat jo työnsä tehneet.

Minun pitäisi uida burkassa jos se arvista on kiinni.

Vierailija
12/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai missä on uimassa. Nykyään on kaikenlaisia, googlaa uimapaita. Joku tankini, tai hihaton t paita, se vaan että materiaalit ei voi olla puuvillaa, vaan mikrokuitua mutta valikoimaa on ehkä enemmän. 

Vierailija
13/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan sen mukaan miltä susta tuntuu. Kestätkö oudoksuvat katseet? Siitähän se on lähinnä kiinni. 

Vierailija
14/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai mutta ainakin itse pitäisin sitä todella surullisena näkynä.

Vierailija
15/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseekos avanne reikä peittää kyljetä uimahallissa?

Vierailija
16/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kevyt uimaproteesi, mutta tilanne tietty eri, kun toinen rinta jäljellä. Muutenkin tykkään enemmän uimapuvuista. Oletan kyllä, että pitkään katsotaan, jos pelkällä alaosalla menet, mutta sinähän sen päätät, haittaako se.

Vierailija
17/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen se on silti ja siten hänen tulee verhota itsensä muilta kuin omalta mieheltään. Muutenhan uimalallissa kaikki rinnattomat laudatkin uisi ilman uimapukua.

Vierailija
18/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä baariin shortseissa naisen näköisenä?

Et.

Et uimarannallekaan.

Älä lisää hankalalla käytöksellä ennakkoluuloja teikäläisiä kohtaan.

Vierailija
19/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt poistoa. Ovat jo työnsä tehneet.

Minun pitäisi uida burkassa jos se arvista on kiinni.

On olemassa täysin peittäviä uimapukuja, kuin täysin peitetty m.nainen, mutta uimapukukankaasta. Kuin sukelluspuku mutta joku hameosa lantiolla. Hesassa on nähty. Tämä on laajentanut uima-asun käsitettä niin että esim todella lihavalla on pyjamatyyppinen uima-asu, mutta uimapukukankaasta. Toivottavasti jokainen löytää itselleen sopivan. 

Vierailija
20/30 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain, jos itseä ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi