Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.

Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi. 

Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken? 

Kommentit (295)

Vierailija
141/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelu pahemmin maksa, mutta naisen palkka on usein pienempi ja seurustelussa ehkä oletetaan miehen tarjoavan enemmän kohteliaisuussyistä. Jotkut juntit siitä valittaa.

Miten niin alussa? Ei naisen arvo laske missään vaiheessa, jos tarjoaminen loppuu niin nainen poistuu kuviosta. Ja fiksu selvittää jo etukäteen onko mies tällainen kertakäyttäjä vai kenties koulutettu ja viisas  joka investoi naiseen läpi tämän elämän, eikä tuhlaa aikaansa köyhiin kertakäyttäjiin.

Vierailija
142/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies maksaa viimeistään erotessa puolella omaisuudestaan

Se omaisuus on avioliittolain mukaisesti 50/50 yhteinen ja yhdessä hankittu. Sulle on mahdollistettu mukava elämä. Sulle on tarjottu paljon sellaista, mitä nainen ei saa mieheltä koskaan. Esim. siisti koti ja status.

Ilman naista mies on puliukko, joka pistää kaiken kurkusta alas ja rypee paskaisessa läävässä.

Itse olen minä ainakin kalsarini pessyt ja verhot vaihtanut. Saan tehdä työni rauhassa ilman hameniekan arvostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.

Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.

Eri, mutta tuo ei ole raukka. Olen itsekin kolmen lapsen isä ja minunkin vaimo oli 7 vuotta kotona lasten kanssa. Tuona aikana maksoin esim. Yksin suntolainaa, laskut ja ison osan ruoasta. Ei se vaimo toki mikään pano ollut, mutta kaikkihan siinä mieheltä menee mikä tulee.

Perhe on oma valintasi.

Samoin aivokuoren käyttämättä jättäminen on miehen oma valinta. Mitäs menevät Tunteiden Vallassa ja Hysteerisinä muna edellä.

Vierailija
144/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kuullut ihan yhdeltä tutulta kiroilua eron jälkeen kuinka joutuu maksamaan omakotitalon toiseen kertaan. Siis pariskunta omisti talon puoliksi ja kun nainen lähti niin ex-mies joutui ostamaan naisen osuuden. Tuo ex mies koki oikeasti että hänelle olisi kuulunut talo. Voi olla että mies on maksanut talolainan ja nainen muita kuluja. Mutta yhdessä maksoivat elämisen ja yhteiset lapset. Mutta mies silti koki että erossa naisen olisi pitänyt lähteä tyhjin käsin.

Ehkä miehille on tullut joku ihme harha että naiset kuppaavat aina miehiltä rahat. Vaikka tämä on harvinaista. Ja itsekkäät miehet kokevat että heidän tulisi saada yksin päättää koko perheen kaikista rahoista mieleisellään tavalla.

Tämä harha siinä nimenomaan on kyseessä paitsi, jos on joku teemu ja sirpa kyseessä. Ja niitähän ei suomessa liiaksi ole.

Sama juttuhan se on kotitöiden osalta. Koko perhe maalaa taloa neljä päivää aamusta iltaan hiki päässä. Lopputulos; mies maalasi talon, joten siivous jää vaimolle seuraavaksi 20 vuodeksi!

Miestä, joka hoitaa hommansa ja on kaikin puolin tasa-arvoinen kaikessa naisiin liittyvässä (oli sitten kyse kotitöistä, lapsen hoidosta tai vaikka elinkustannuksista) kutsutaan kynnysmatoksi.

Tai vaan madoksi.

Ei kiinnosta tuollainen kohtelu

No se on se syy, miksi naiset ei nykyään enää suostu parisuhteeseen eikä lapsia tekemään.

Ku pitäis olla se aito tasa-arvo, josta nainen tekee jo osansa, mies ei.

Turha ulista, meni jo.

Eli käytännössä todistit asian. Tasa-arvoa hakeva (ja sitä kunnioittava) mies ei naiselle kelpaa.

Miehellä ei ole kohtua, rintoja einä hoivavaistoa, joten tämä ei ole lähelläkään biologista tasa-arvoa naisen kanssa. Miehellä on 70 geenivarianttia, naisella tuhat. Mies on kuhnuri joka tekee itsestään hyödyllisen vain tuomalla rahaa taloon, ei koskaan minään lapsenpiikana. Mikään määrä tiskausta ei kompensoi mieshaittaa eli sitä että talossa asuu r aiskaaja. Vain sen tekeminen, mihin nainen ei pysty voi kompensoida. Joka on tehdä vaativaa työtä  ja tehdä paljon rahaa, kun nainen on pilttien kanssa kotosalla. Naisilla, joilla on paljon rahaa, ei ole sitäkään vertaa tarvetta miehelle ja ottavat vain siemenen. Koska miksi ostaa lehmä jos tarvitsee vaan kupin maitoa?

Haloo. Tajutkaa jo asemanne.

Vierailija
145/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samoin aivokuoren käyttämättä jättäminen on miehen oma valinta. Mitäs menevät Tunteiden Vallassa ja Hysteerisinä muna edellä."

Kaikki sukupuolet tekevät saman virheen.

Vierailija
146/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten jännä, miten baarikierros mieskavereille ei maksa, mutta vaimolle satunnaiset kukat maksaa. 

Vierailija
147/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten jännä, miten baarikierros mieskavereille ei maksa, mutta vaimolle satunnaiset kukat maksaa. 

Ei se jää pelkkiin kukkiin.

Vierailija
148/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kyllä outojen kokoontumisajot. Oikeassa elämässä kun katsoo ympärilleen, niin lapset on laitettu alulle yhteisessä ymmärryksessä ja niistä pidetään yhdessä huolta, myös vanhempien eron jälkeen. Mistä oikein tulee nämä miehet, jotka laskevat omat lapsensa vain naisen kustannuksiksi? Vallankin kun palstalla muuten keski-ikäiset miehet haikailevat nuorten naisten perään, kun vielä ennen kuolemaa pitäisi saada jälkeläisiä. Mutta kai ne sitten pitää sen nuoren naisen elättää yksin.

Jos nyt tarkkoja ollaan niin tuo se vasta outoa on, kuin joku polygaminen apinalauma. Mutta silti nämä polygamistit eivät myönnä olevansa polygamisteja vaan feikkaavat parempia kuin ovatkaan, ihmisiä.

Vierailija
149/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaappihomous on tällaista. Siellä naisen huomiointi ja rakastaminen on häpeä, sillä todellinen kumppani on se mieskaveri. Mutta koska miehen seksuaalisuus eli sperma on invasiivista ja myrkyllistä, sitä kohdistetaan naisiin, joka on vihollinen.

Vierailija
150/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuo pöytään yleensä myös oman palkkansa, ilmaiset kokkauspalvelut, siivoukset, seksin, terapian ja sosiaaliset taidot. Erikseen ostettuina nuo on aika kalliita. 

Mitä ne mieskaverit tuovat pöytään? 

Vierailija
151/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samoin aivokuoren käyttämättä jättäminen on miehen oma valinta. Mitäs menevät Tunteiden Vallassa ja Hysteerisinä muna edellä."

Tuo kuvitelma johtuu vaan siitä, että aivotoimintasi on niin heikkoa ettet edes erota naisten erilaista biologista muotoa ja käytöstä. Eikä sinänsä yllätä, intiassa miehet r aiskaavat jopa vuohia, niin eipä ihme ettette erota naistakaan toiseksi lajiksi.

Vierailija
152/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tapauksessa, että naisella ei ole omaisuutta lainkaan.

Vierailija
153/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvitelma johtuu vaan siitä, että aivotoimintasi on niin heikkoa ettet edes erota naisten erilaista biologista muotoa ja käytöstä. Eikä sinänsä yllätä, intiassa miehet r aiskaavat jopa vuohia, niin eipä ihme ettette erota naistakaan toiseksi lajiksi.

🤡😁

Vierailija
154/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo tuo pöytään yleensä myös oman palkkansa, ilmaiset kokkauspalvelut, siivoukset, seksin, terapian ja sosiaaliset taidot. Erikseen ostettuina nuo on aika kalliita. 

Sulle nyt on käynyt noin. Valitse parempaa... jotakin.

Vierailija
155/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No musta saisi naisystävän, mut oon niin köyhä että en voi tehdä ikinä mitään et jos mies haluaa jotain tehdä niin joutuu maksamaan minutkin. Treffeillä juon vettä jos mies syö illallista yksinään eikä halua maksaa. Näin kävi kerran kun mies pyysi treffeille ruokaravintolaan, ja osti vain itselle. Lähdin pois kesken pihvin syönnin koska tuli liian nälkä. 

Kiinnostaisi tietää, kerroitko miehelle että olet pa ja on siksi varaa juoda vain vettä vaikka  nälkä vatsassa kurnii? Ja silti ei tarjonnut. Vai luuliko mies ettet halua syödä vaikka tulit ravintolaan ? Ajatustenluku on mahdoton taito. 

Vierailija
156/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Naiset eivät omista eivätkä omista mitään?

Tuollainen mies kuvittelee, että naisenkin omaisuus on hänen omaisuuttaan. 

Vierailija
157/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

20 vuotta 24/7 kodin- ja lasten hoitaja maksaisi aika paljon🤔

Päälle vielä vauvojen synnytys. Halvalla on tämä mies päässyt.

Meillä on aina käynyt siivooja kerran viikossa, paidat, lakanat, yms. pesetetty pesulassa. Vaimo tehnyt ruokaa arkisin ja hoitanut lasten jutut, minä viikonloppuisin ja ollut enemmän lasten harrastuksissa. Aika mukavaa elämää, kun voi olla koko elämän kotona ja joku muu maksaa. 

Vierailija
158/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä panolla sait 3 lasta? Aika hyvin tehty.

Oletko laskenut, paljon olette säästäneet, kun ei ole tarvinnut maksaa päiväkotimaksuja, lastenhoitajia, kokkia ja siivoojaa? Ja väitätkö ettei vaimosi ole saanut mitään tukia mistään ja vain sinä olet maksanut kaiken? Aika heikkoa...

Sanotaanko näin, että olen taloudellisesti riippumaton. Tuilla ei ole koskaan ollut meille mitään merkitystä. 

Vierailija
159/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle nyt on käynyt noin. Valitse parempaa... jotakin.

En suostuisi olemaan moisissa suhteissa, joten olen valinnut parempaa - sinkkuuden. Se on iso ero monen naisen ja miehen kanssa. Mies on valmis tyytymään huonoon suhteeseen. 

Vierailija
160/295 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta 24/7 kodin- ja lasten hoitaja maksaisi aika paljon🤔

Päälle vielä vauvojen synnytys. Halvalla on tämä mies päässyt.

Meillä on aina käynyt siivooja kerran viikossa, paidat, lakanat, yms. pesetetty pesulassa. Vaimo tehnyt ruokaa arkisin ja hoitanut lasten jutut, minä viikonloppuisin ja ollut enemmän lasten harrastuksissa. Aika mukavaa elämää, kun voi olla koko elämän kotona ja joku muu maksaa. 

Jaah, no sitten voit varmaan teettää seuraavat lapsesi kohdunvuokrauksella euroopassa ja ostaa 24/7 lapsenhoitopalvelut äidinmaitoineen rahalla. Jos se on kerran mukavaa harrastamista naisille niin ei tule varmaan kovin kalliiksi sulle. Mitä nyt joku 500 000 euroa vähintään per lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä