Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.

Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi. 

Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken? 

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
2/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain juntit sanoo. Esim omalla miehelleni minä en maksa mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun kreikkalainen mies kyllä tykkää maksaa paljon kaikkea enkä sitä estele. Ostaa pyytämättä lahjoja myös, ei pelkästään syntymä -ja naistenpäivänä.

Vierailija
4/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä käyttää maksullista naista jos ei halua tyttöystävää jolle pitäisi ostaa syntymä ja joululahjoja.

Vierailija
5/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on parisuhteissa uponnut miehiin aina paljon enemmän rahaa kuin olen heiltä takaisinpäin saanut.

Ihan peruskuvio seurustellessa on ollut, että seurustellaan niin, että tapaaminen tapahtuu aina luonani ja minä maksan ja teen tarjoilut, siivoan jäljet sekä kustannan ehkäisyn.

Vierailija
6/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat henkisesti niin köyhiä tyyppejä ettei kukaan jaksa olla heidän kanssaan tekemisissä. Ainoa seura on ollut maksullinen nainen tunniksi ja kuvittelevat että normaalit ihmissuhteet toimivat samalla tavalla. 

Vierailija
7/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies maksaa viimeistään erotessa puolella omaisuudestaan

Vierailija
8/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut ihan yhdeltä tutulta kiroilua eron jälkeen kuinka joutuu maksamaan omakotitalon toiseen kertaan. Siis pariskunta omisti talon puoliksi ja kun nainen lähti niin ex-mies joutui ostamaan naisen osuuden. Tuo ex mies koki oikeasti että hänelle olisi kuulunut talo. Voi olla että mies on maksanut talolainan ja nainen muita kuluja. Mutta yhdessä maksoivat elämisen ja yhteiset lapset. Mutta mies silti koki että erossa naisen olisi pitänyt lähteä tyhjin käsin.

Ehkä miehille on tullut joku ihme harha että naiset kuppaavat aina miehiltä rahat. Vaikka tämä on harvinaista. Ja itsekkäät miehet kokevat että heidän tulisi saada yksin päättää koko perheen kaikista rahoista mieleisellään tavalla.

Vierailija
9/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne on ne bensakulut/bussilippu, jonka mies joutuu maksamaan tullessaan naisen luo täysihoitoon.

Vierailija
10/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta saisi naisystävän, mut oon niin köyhä että en voi tehdä ikinä mitään et jos mies haluaa jotain tehdä niin joutuu maksamaan minutkin. Treffeillä juon vettä jos mies syö illallista yksinään eikä halua maksaa. Näin kävi kerran kun mies pyysi treffeille ruokaravintolaan, ja osti vain itselle. Lähdin pois kesken pihvin syönnin koska tuli liian nälkä. 

Vierailija
11/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on poika.

-ohis

Vierailija
12/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole takeita että nainen saa uran.

Vierailija
13/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Naiset eivät omista eivätkä omista mitään?

Vierailija
14/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on parisuhteissa uponnut miehiin aina paljon enemmän rahaa kuin olen heiltä takaisinpäin saanut.

Ihan peruskuvio seurustellessa on ollut, että seurustellaan niin, että tapaaminen tapahtuu aina luonani ja minä maksan ja teen tarjoilut, siivoan jäljet sekä kustannan ehkäisyn.

Tunnetko itsesi hyväksikäytetyksi tässä asiassa? 

Vierailija
15/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla resursseja ja muutakin annettavaa. Miksi niiden kanssa muuten pyöris?

Vierailija
16/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffaan vain ulkkismiehiä. Heillä on asenne että raha on tehty kierrätettäväksi, suomalaisilla on joku harha että nainen haluaa kupata rahaa :D Mies maksaa usein vaikka yritän maksaa aina itseni mutta ei anna.

Vierailija
17/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko itsesi hyväksikäytetyksi tässä asiassa? 

No siinä vaiheessa tuntui, kun puoli vuotta luonani täysihoidossa kyläillyt mies hermostui, kun ensimmäisen kerran hänen mökille pitkälle viikonlopulle mennessämme en maksanut mitään enkä tehnyt mitään hommia vaan odotin vastavuoroisesti täysihoitoa.

Vierailija
18/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Vierailija
19/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla? Naiset eivät omista eivätkä omista mitään?

Mies haluuaa naisen joka on hänestä taloudellisesti riippuvainen eli käytännössä naisen jolla itsellään ei ole rahaa. Taloudellisesti itsenäistä naista ei voi hallita.

Vierailija
20/295 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksaa, miksi ei maksaisi? Voi sitä toki olla myös ilman ja käyttää rahat vain itseensä. Valintoja. Ja miehillä on aina enemmän rahaa joka tapauksessa. T. Nainen33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan