Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.

Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi. 

Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken? 

Kommentit (483)

Vierailija
481/483 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaan vain ulkkismiehiä. Heillä on asenne että raha on tehty kierrätettäväksi, suomalaisilla on joku harha että nainen haluaa kupata rahaa :D Mies maksaa usein vaikka yritän maksaa aina itseni mutta ei anna.

Minä seurustelin aikoinaan ulkomaalaisen kanssa. Hän halusi aina maksaa vaikka alkuun tarjouduin itse maksamaan. Hän myös lähetti minulle kukkia ja osti lahjoja, mm. koruja. Hän ei ymmärtänyt eikä hyväksynyt suomalaisten tapaa kinata kumpi maksaa kahvikupin.

Oletteko te suomalaiset naiset sitä mieltä, että tässä asiassa tasa-arvo on ihan typerää? Peukutuksista päätellen olette.

Tasa arvo on yhteiskunnallinen asia. Ihmisille taataan samat oikeudet ja velvollisuudet siitä huolimatta, ovatko he mustia, valkoisia, vanhoja, nuoria, sairaita, tyhmiä, naisia, miehiä, vammaisia, rikkaita, köyhiä jne.

Tasa-arvo ei poista biologiaa ja sitä että naiset ja miehet ovat hieman erilaisia.

Tasa-arvo ei myöskään puutu ihmisten välisiin parisuhteisiin. Ihmiset parisuhteissa tekevät itse omaa suhdettaan koskevat säännöt.

Naiset haluavat pelata kaksilla korteilla, kyllä me tämän tiedämme. Moderneja yhteiskunnallisesti, konservatiiveja parisuhteissa.

Ihmiset eivät ‘pelaa kaksilla korteilla’,  vaan he kukin pyrkii rakentamaan itselleen mahdollisimman hyvän elämän. On ihan normaalia, että eri aikakausista arvostetaan eri asioita, itsekin kaipaan paljon asioita lapsuudestani.

Nykyajassa on paljon hyvää, mutta moni kaipaa menneisyydestä esimerkiksi kohteliaisuutta, huomaavaisuutta ja  sosiaalisuutta. Se ei tarkoita, että he haluaisi palata epätasa-arvoon, vaan että he arvostaa tiettyjä inhimillisiä piirteitä.

Se, että yhdistää moderneja arvoja ja perinteisiä tapoja, ei ole tekopyhyyttä. Se on ihan tavallista. Ihmiset valitsee sen, mikä heidän mielestään toimii ja tekee elämästä paremman.

Vierailija
482/483 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehet aina..."

Luin tuohon asti. Tämän palstan naiset on kyllä helvetin outoja jämänaisia

Spoken like a true Loser.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/483 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehet aina..."

Luin tuohon asti. Tämän palstan naiset on kyllä helvetin outoja jämänaisia

Tällä palstalla on tuo yleinen konsensus miehillä, että seurustelu maksaa. Moni onkin kertonut oman kokemuksensa tästä tässä ketjussa.

Toisten haukkuminen ei anna sinusta kovin hyvää kuvaa.

Hassua että nimittelet palstanaisia jämänaisiksi, vaikka suurin osa heistä on naimisissa ja äitejä. Ettet vaan puhuisi omasta jämyydestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi