Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?

Vierailija
31.05.2025 |

Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.

Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi. 

Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken? 

Kommentit (483)

Vierailija
441/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiona.
Korkeimmalla tasoteorian hierarkiassa on poikkeuksellinen rikas ja menestyvä mies.
Hollywoodin naistähden taso laskee huomattavasti ikääntymisen myötä. Siksi monikin on päätynyt seurustelemaan köyhemmän miehen tai jopa persaukisen rantagigolon kanssa. Esim. Madonna. Kun taas Brad Pitt pyörittää yhä parikymppisiä kauniita ja varakkaita supermalleja miten haluaa.

Ei ole.

Poikkeuksellisen rikas ja menestyvä mies ei ole korkeimmalla tasolla. Korkeimmalla tasolla on poikkeuksellisen rikas, menestyvä ja komea mies ja hänen tasonsa on 10/10.

Mutta kaunis, nuori, rikas hollywoodtähtönen on 10/10. Jotta hän olisi hypergaminen, pitäisi hänen löytää jostain mies, joka on tasoa 11/10. Sellaista ei ole. Silti kauneimmat hollywoodtähtöset seurustelevat, joten he eivät voi olla hypergamisia. Täten kaikki naiset eivät voi olla hypergamisia.

Se, että Brad Pitt pyörittää kauniita malleja, kertoo myös siitä että naiset eivät olet hypergamisia. Nuoret, kauniit mallit ovat 10/10. Brad Pitt nykyään on ehkä 9/10, max. Nuorten näkökulmasta varmaan vielä alempi.

Jos Brad Pitti olisi samaa tasoa mallikaunottarien kanssa, eivät he sallisi Bradin pyörittää naisia nykyisellä tavalla, vaan he vaatisivat Bradiltä sitoitumista yhteen naiseen. 
Mutta koska Brad on tasohierarkiassa korkeammalla, mallikaunottaret hyväksyvät suhteen Bradin ehdoilla.

Vierailija
442/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffaan vain ulkkismiehiä. Heillä on asenne että raha on tehty kierrätettäväksi, suomalaisilla on joku harha että nainen haluaa kupata rahaa :D Mies maksaa usein vaikka yritän maksaa aina itseni mutta ei anna.

Minä seurustelin aikoinaan ulkomaalaisen kanssa. Hän halusi aina maksaa vaikka alkuun tarjouduin itse maksamaan. Hän myös lähetti minulle kukkia ja osti lahjoja, mm. koruja. Hän ei ymmärtänyt eikä hyväksynyt suomalaisten tapaa kinata kumpi maksaa kahvikupin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffaan vain ulkkismiehiä. Heillä on asenne että raha on tehty kierrätettäväksi, suomalaisilla on joku harha että nainen haluaa kupata rahaa :D Mies maksaa usein vaikka yritän maksaa aina itseni mutta ei anna.

Minä seurustelin aikoinaan ulkomaalaisen kanssa. Hän halusi aina maksaa vaikka alkuun tarjouduin itse maksamaan. Hän myös lähetti minulle kukkia ja osti lahjoja, mm. koruja. Hän ei ymmärtänyt eikä hyväksynyt suomalaisten tapaa kinata kumpi maksaa kahvikupin.

Oletteko te suomalaiset naiset sitä mieltä, että tässä asiassa tasa-arvo on ihan typerää? Peukutuksista päätellen olette.

Vierailija
444/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te suomalaiset naiset sitä mieltä, että tässä asiassa tasa-arvo on ihan typerää? Peukutuksista päätellen olette.

Ei, mutta ei oikein huvita ruveta riitelemään heti ensimmäisellä tapaamisella, että tunge se lompakkosi hittoon siitä, minä maksan omat syömiset ja juomiset.

Vierailija
445/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on tällä hetkellä yksi peukku ylös ja nolla peukkua alas. Miten sinä teet päätelmät yhden ainoan peukutuksen perusteella?

Vierailija
446/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Tosin jos se oma sinkkuelämä on sitä, ettei tee mitään niin tietenkin tapaillessa / seurustellessa tulee tehtyä yhdessä sellaistakin joka saattaa muutaman euron maksaakin kun kumpikin maksaa sen oman tekemisensä, pääsy- ja bussilippunsa ja kahvinsa / kaljansa / ruokansa.

Vakiintuneemmassa suhteessa tosin usein menee niin, että tarjotaan vuoronperään. Se on suorastaan kiusallista jos mies edes tarjoutuu / yrittää maksaa joka kerta. Lisäksi ainakin mulle on tärkeää että ollaan suunnilleen samassa taloudellisessa tilanteessa jolloin voidaan viettää vapaa-aikaa ja lomia yhdessä(kin) eikä se kaada kummankaan taloutta tai vaihtoehtoisesti aiheuta sitä, että toinen joutuu tyytymään johonkin halvempaan / huonompaan mihin itsellä olisi varaa. Kaikki tuollaiset teatraaliset korulahjat tai joku kylpyläviikonloppu miehen kustantamana on ajatuksenakin puistattava.

Tätä minäkin haluaisin, että tarjottaisiin vuoron perään.

Tosin on erittäin vaikea löytää naista joka olisi samassa tulotasossa. Joko minun pitäisi alkaa köyhäilemään ja elämään naisen tulotason mukaan tai minun pitäisi alkaa maksamaan myös osa naisen menoista, mutta se taas olisi ristiriidassa 50/50 -periaatteen kanssa 

Ei pelkoa että kukaan nainen suostuisi seurustelemaan 50/50 miehen kanssa. Sellainen mies on kertakäyttökamaa jos tällä on naiselle jotakin muuta annettavaa kuin rahaa, mutta useimmiten ei ole, joten nykynainen ei kelpuuta tätä edes treffeille tai kertis-suhteeseen. Itsellesi voit toki uskotella mitä haluat syyksi sille, ettei flaksi käy

Itse en edes mätsää tällaisten miesten kanssa. Yksikin yappaus-viesti on ajan tuhlausta ja mies saa aina tantrumit kun ne pakit tulevat, missä tahansa vaiheessa, jopa sen yhden viestin jälkeen. 

Jos haluaisin lapsen, valitsisin luovuttajan spermapankista ihan eri periaatteilla, kun miehet osaavat edes ajatella. Ette ymmärrä naisista ja jalostamisesta mitään. Itsekkyytenne ja se että pakotatte itseänne suhteeseen vaimon asemaan tekee teistä kelvotontq geenijätettä ja implikoi että syötte lapsenkin lautaselta. Ei jatkoon

Jalostamisesta. Hitler olisi sinusta ylpeä.

Vierailija
447/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.

Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.

Ei elämänkumppani ole sellainen joka eroaa kun to do -listan lapset on tehty.

Naisillehan ne lapset ninenomaan ovat "to-do" -listan kohtia. Sellainen pitää tehdä, koska se kuuluu suunnitelmaan. Ei lapsen oikeudet tai etu kiinnosta. "Koska minä haluan"

Silti ne on ne naiset, jotka hoitavat lapset, pukevat lapset, ruokkivat lapset, pesevät lapset, ostavat lapsille omilla rahoillaan vaatteita ja leluja, vievät lapset harrastuksiin ja kouluun, auttavat lapsia läksyissä jne, kun miehet makoilevat sohvalla tai pelaavat tietsikkaa.  Luettuasi äskeisen, oletko yhä sitä mieltä että naisia ei lasten etu kiinnosta vai oisko sittenkin niin, ettei miehiä ne lasten hyvinvoinnit kiinnosta?

Tekstisi on lähinnä ulinaa

Vierailija
448/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveän vaikea saada miehiltä selvyyttä siihen, mitä he haluavat naisen tuovan parisuhteeseen. Jos nyt edes yksi mies kertoisi omat vaatimuksensa, mutta taitaa olla turha toive.

Etkö muuta osaa ajatella kuin vaatimuksia?

-mies

Mies aloitti kysymällä, mitä nainen tuo suhteeseen.

Silti jauhat vaatimuksista

Vierailija
449/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tuo parisuhteeseen?

Muuta kuin mt-ongelmansa ja laskut

Jep, kyllä miesten kesken on paljon hauskempaa. 

Tietysti on, sitä kutsutaan ystävyydeksi ja toveruudeksi.

Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen

Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.

Vieläkään ei vastausta naaraalta yksinkertaiseen kysymykseen: mitä naaras tuo parisuhteeseen.

Rentoa seuraa, terveellisiä elintapoja, yhteisiä teatterireissuja (voin maksaa liput), en nipota siivouksesta, miehen ei tarvitse odottaa, että saan itseni valmiiksi (en siis laittaudu), kohtuullisen elintason ja kulut puoliksi.

Sanat ovat halpoja. Ne teot aina puuttuvat. Sitä sinä tarjoat. Sanoja.

-sivusta

Kerro sinä sitten teoin, mitä sinä tuot parisuhteeseen. Ilmeisesti sinun pitää tehdä ja linkittää youtube-video vai onko sinulla parempi keino?

Et ole kohderyhmää. En koskisi rääkyvään, keskenkasvuiseen lapseen.

Et siis osaa vastata kysymykseen. Ensin vaadit vastausta toiselta, sitten väität häntä valehtelijaksi ja sitten kieltäydyt itse vastaamasta. Onpa kypsää käytöstä.

Ei trollin mielipide ketään kiinnosta

Vierailija
450/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tuo parisuhteeseen?

Muuta kuin mt-ongelmansa ja laskut

Jep, kyllä miesten kesken on paljon hauskempaa. 

Tietysti on, sitä kutsutaan ystävyydeksi ja toveruudeksi.

Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen

Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.

Miehen pitää kertoa mitä positiivista naisella on olemassa suhdetta silmälläpitäen? Eikö nainen itse siis tiedä mitä on tarjoamassa?

Minulla on oma hevonen enkä nipota siivouksesta, miltä kuulostaa?

Pane sitä hevosta sitten

Pelle.

Niin olet

Vierailija
451/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihan jokainen nainen kaikkialla vaatii aina mieheltä jotain semmosta mikä maksaa miehelle. Ja naisten ajatusmallissa mitä enemmän se miehelle maksaa niin sitä enemmän se on parempi naiselle. Niin harvalle naiselle kelpaa mikään semmoinen mikä ei miehelle maksa. 

Jotenkin vielä sairastanon se että jos mies pyytää naiselta jotain niin nainen harvoin haluaa tai kykenee sitä toteuttamaan vaikka se ei maksa mitään ja kun nainen vaatii mieheltä jotain niin se maksaa aina ja miehennon pakko se toteuttaa tai nainen loukkaantuu ja haluaa julkisesti itkemään kuinka mies ei rakasta kun mies ei maksa

Siis ihan jokainen nainen on vaatinut sinulta jotain kallista? Niinkö? Ihan jokainen? Muutenhan tuo olisi täysin perusteeton väite.

Vain sinä saat esittää perusteettomia väitteitä?

Kysymysmerkkiin loppuva lause on kysymyslause, ei väite. Tämä merkki "?" on siis se kysymysmerkki. Kysymyslauseen tarkoitus on pyytää tietoa tai selvennystä, eikä se väitä mitään todeksi tai epätodeksi.

Menikö trollilla polla sekaisin?

Vierailija
452/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihan jokainen nainen kaikkialla vaatii aina mieheltä jotain semmosta mikä maksaa miehelle. Ja naisten ajatusmallissa mitä enemmän se miehelle maksaa niin sitä enemmän se on parempi naiselle. Niin harvalle naiselle kelpaa mikään semmoinen mikä ei miehelle maksa. 

Jotenkin vielä sairastanon se että jos mies pyytää naiselta jotain niin nainen harvoin haluaa tai kykenee sitä toteuttamaan vaikka se ei maksa mitään ja kun nainen vaatii mieheltä jotain niin se maksaa aina ja miehennon pakko se toteuttaa tai nainen loukkaantuu ja haluaa julkisesti itkemään kuinka mies ei rakasta kun mies ei maksa

Siis ihan jokainen nainen on vaatinut sinulta jotain kallista? Niinkö? Ihan jokainen? Muutenhan tuo olisi täysin perusteeton väite.

Vain sinä saat esittää perusteettomia väitteitä?

Kysymysmerkkiin loppuva lause on kysymyslause, ei väite. Tämä merkki "?" on siis se kysymysmerkki. Kysymyslauseen tarkoitus on pyytää tietoa tai selvennystä, eikä se väitä mitään todeksi tai epätodeksi.

Vain sinulla on oikeus lopettaa lause kysymysmerkkiin?

Vierailija
453/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa. 

Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?

Naisillehan ne lapset ninenomaan ovat "to-do" -listan kohtia. Sellainen pitää tehdä, koska se kuuluu suunnitelmaan. Ei lapsen oikeudet tai etu kiinnosta. "Koska minä haluan"

Silti ne on ne naiset, jotka hoitavat lapset, pukevat lapset, ruokkivat lapset, pesevät lapset, ostavat lapsille omilla rahoillaan vaatteita ja leluja, vievät lapset harrastuksiin ja kouluun, auttavat lapsia läksyissä jne, kun miehet makoilevat sohvalla tai pelaavat tietsikkaa.  Luettuasi äskeisen, oletko yhä sitä mieltä että naisia ei lasten etu kiinnosta vai oisko sittenkin niin, ettei miehiä ne lasten hyvinvoinnit kiinnosta?

Nyt kun asiaa tarkemmin mietin, en tiedä ainuttakaan kuvailemasi kaltaista naista.

Vierailija
454/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun asiaa tarkemmin mietin, en tiedä ainuttakaan kuvailemasi kaltaista naista.

Minä tunnen ja vieläpä monta, sinä selvästikään et.

Vierailija
455/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveän vaikea saada miehiltä selvyyttä siihen, mitä he haluavat naisen tuovan parisuhteeseen. Jos nyt edes yksi mies kertoisi omat vaatimuksensa, mutta taitaa olla turha toive.

-mies

Voitte kertoa toiveistanne, jos se niin helpompaa.

Vierailija
456/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen ja vieläpä monta, sinä selvästikään et.

Lucky you

Vierailija
457/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Voitte kertoa toiveistanne, jos se niin helpompaa.

Ei kiinnosta kertoa trollille mitään. Kaikkein vähiten jotain mikä pitäisi paikkansa.

Vierailija
458/483 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen maksa. Mutta onhan ton naisen myötä mulle rakentunut perhe, sis kaksi lasta, okt ja kaksi autoa jne... 

Joten olis mun menot varmaan aika paljon pienemmät velattomassa 1h +kk. sinkkuboksissani. 

Mutta omatpahan on valintani. En vaihtais rouvaa pois, joka mulle on noi ovet avannut. Tai yhdessä me ollaan ne avattu, mutta ilman häntä ois jäänyt tekemättä. 

M44

Vierailija
459/483 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tilastollinen tosiasia, naiset pariutuvat ylöspäin
Tilastokeskuksen graafit on linkattu palstalle useaan otteeseen. On yleistä, että kun tuloero on, parempituloine päätyy maksamaan isomman osan asioista.
2. "Herrasmiessäännöt"
Naiset haluavat yhä, että mies tarjoaa. Joko sitä vaaditaan, tai se antaa miehelle kilpailuedun.
3. Kissanristiäiset ja lahjat
Vaikkei ap kuuluisi tähän porukkaan, niin keskimäärin naiset haluavat suuremman panostuksen näihin. Jolloin maksetaan - vaikka sitten puokkiin - asioista joita nainen haluaa enemmän. 
4. Sisustus ja muoti
Naiset haluavat miehiä useammin jotain uutta ja muodikasta. Vanhaa ja vanhanaikaista ei saa olla.
5. Matkustelu ja mukavuudet
Reissut kallistuvat naisen kanssa kun aina pitää olla mukavuuksia ja palveluita. 

Nämä ovat omia havaintojani todellisesta elämästä. Oma kuvionsa on jos seurustelee pieneen vähemmistöön kuuluvan naisen kanssa. Mutta niitä on vähän. Naisilla kun on tapana mieluummin mukautua "normaaliin" kuin tehdä asioita enemmistöstä poikkeavalla tavalla. 

Ja tässä vielä esimerkkejä:
1. Jokainen minusta kiinnostunut nainen on ollut minua pienempituloinen ja heikommassa sosioekonomisessa asemassa. Sattumaa? En usko. Tilastollisesti on myös niin, että heikko sosioekonominen asema lisää naisen pariutumishaluja, mutta ei miehen.
2. Yhäkin naiset ovat ilahtuneet kovasti jos olen tarjonnut. Sen sijaan, että tasa-arvoisesti vaativat maksaa osansa, kuten miehet tekevät.
3. Minulle kävisi illanistujaisissa perussetti. Naisystäväni ovat aina halunneet herkkulautaset ja kaikki vimpan päälle. He ovat myös halunneet panostaa enemmän lahjoihin, sekä toisillemme että muille, ja myös osallistua enemän juhliin.
4. Minulle olisi käynyt sinne päin sisustus, mutta naiset ovat halunneet kaiken uusiksi ja sävy sävyyn. He ovat myös minua useammin halunneet muuttaa sisustusta.
5. Minulle kävisi omat eväät taukopaikalla ja perushotelli. Naisystävät ovat aina haluneet enemmän mukavuuksia.

Miksi edes ehdotat tarjoamista? Sano tapaamista sopiessa että et tarjoa kenellekään mitään ensitapaamisella.

Vai ihan herkkulautaset, hui sentään. Oletko sinä se mies, joka täällä on kertonut, miten lapsen synttäritarjoiluksi riittää purkki Mehukattia ja paketti Marie-keksejä?

Miksi sinä välität yhtään mitään mitä tapailunaiset sinun sisustuksesta sanovat?

Määrittele perushotelli. Meneekö Sokoshotellit ja Scandic luksuksen puolelle?

Taukopaikoilla ei ole vessoja. Miehen on helppo pissiä taukopaikan reunalla, mutta teepä se naisena.

Miksi edes mennä paikkaan, jossa pitää ostaa jotain kerta rahan käyttö on niin vastenmielistä? Miksei voi mennä kävelytreffeille. Tai ilmaispäivänä museoon. Tai talvella pulkkamäkeen tai tekemään lumiukkoja. Ihme uusavuttomuutta mieheltä sanoa ei naiselle asioissa, joissa on eri mieltä.

Jos esim nainen haluaa uusia sisustusta ja miehen mielestä sisustus on jo ihan ok (ja tilanne ei siis ole se, että on vain yksi pöytä, tuoli ja sänky eikä edes mattoja tai verhoja tai edellä mainitut on homeessa tms), niin sittenhän se nainen voi omalla rahallaan sisustaa. Ei miehen tarvi alkaa niitä maksella etenkin jos ei olla edes naimisissa. Mitä ihmettä taas?

Onko nyt vaan niin, että  tämäkin mies valitsi naisensa ulkonäön perusteella eikä kiinnittänyt ollenkaan huomiota luonteeseen tai arvoihin? Ja sitten yllättyy, kun naiset haluaa kalliimpia asioita eikä jostain syystä osaa sanoa ei tai edes keskustella asiasta.. Miksi ihmeessä ei voi valita kumppanikseen sopivaa naista? Sellaista joka haluaa suht samoja asioita ja sellaista, jonka kanssa voi tehdä kompromisseja.

Vierailija
460/483 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tahtoo päästä vähemmällä rahalla suhteessa niin kannattaa valita lapseton kumppani.

Sellainen lapseton, joka ei missään nimessä halua ikinä lapsia. Myös omat asunnot kannattaa pitää, mutta tapaamiset pitää järjestää muualla. 

Jos ne tapaamiset pitää järjestää muualla, niin sehän kuulemma maksaa. Ei se sovi miehelle.

Miehen luonakaan ei voi tavata. Mies joutuisi siivoamaan ja sisustamaan ja ostamaan naiselle ruokaa ja jostain syystä laukkuja ja lahjoja. Se ei siis sovi.

Mutta mikä siis estää miestä käymästä naisen luona? Nainen pitää huolta omasta kodistaan.  Onko se vaan kertakaikkiaan niin hankalaa joutua ajamaan tai matkustamaan toisen luo? Siis nähdä tuon verran vaivaa? Ainiin, matkustuskin maksaa. Sitä ei voi tehdä.

Eli kantsii hankkia se kumppani naapuritalosta. Mutta ei.. Sehän on liian ahdistavaa kun naiseen voi törmätä milloin vain. Sekään ei sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän