Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?
Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.
Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi.
Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken?
Kommentit (483)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinoitua käytöstä muilta mailta. Suomessa ollaan varsin tasavertaisia eikä nainen odota että sille edes ovi avataan. Suomalainen nainen on perinteisemmin sellainen "käytännöllinen emäntä" kuin hieno lady, johtuu meidän pitkästä historiasta maalaisväkenä. Me emme vaadi miestä elättämään vaan olemme ylpeitä itsellisyydestämme.
Miehet ovat joskus hassuja. Pitäisi olla avuttomalla tavalla naisellinen, heikko damsel in distress tukka ja kynnet aina laitettuna, mutta sen ei pitäisi sitten maksaa herralle mitään. Ihannoidaan jotain tuontivaimojen "perinteisyyttä", vaikka sellainen lady nimenomaan odottaa, että mies maksaa kaiken ja vaimon tärkein ominaisuus on olla nätti. Tulee varmaan suomivaimoa ikävä siinä kohtaa, kun on rakennettu Thaimaahan kallis talo thaivaimon nimiin ja kohta vaimon suku häätääkin ukon takaisin Pohjolaan.
Se tässä onkin tyhmää, täällä naiset eivät osaa odottaa mieheltä edes ei-sukupuolittuneita peruskäytöstapoja. Ei tuollaisilla miehillä ole rahaa, ulkonäköä tai yhtään mitään muutakaan. Sitten ihmetellään kun taas jouduttiin maksaja- ja passajapuolelle suhteessa, no ei ihmekään kun mies ei edes ovea viitsi avata.
Kyllä me osaamme, mutta tiedämme että suomimies haluaa pillua vastineeksi siitä että pitää ovea auki, joten avaamme sen mieluummin itse. Gentlemanniuteen kuuluu naisista huolehtiminen ilman sitä, että naisen r aiskaa sen jälkeen. Tämä on suomimiehillä vielä sen verran hakusessa että parempi kun ei vuorovaikuta heidän kanssaan kuin silloin, jos näkee edes teoreettisen mahdollisuuden parittelulle - eli ei koskaan xD
Jokainen tietää ettei naisia kiinnosta seksi
Mä korjaan.
Jokainen tietää ettei naisia kiinnosta seksi sinun kanssasi.
Noniin, hävisitte keskustelun menemällä henkilökohtaiselle tasolle. Miksi olette noin heikkoja.
Taas yksi naiset=monoliitti urpo. Yksi nainen sanoo jotain, ja hän yleistää että NYT ON KAIKKI NAISET HÄVINNEET koska YKSI nainen kommentoi jotain.
Lisäksi haluaisin kysyä, mitä ihmeen häviämistä keskustelussa on? Onko keskustelu sinulle aina automaattisesti jokin kilpailu, joka pitää voittaa? Toivottavasti ei ole Et meinaan ole siinä kovin hyvä. Et ole voittanut yhtään keskustelua, lähinnä ölissyt kaikenlaista paskaa ja spermaa kuin keskenkasvuinen toope.
Voi, on se naiselle kova paikka. Olette te naiset sitten heikkoja kun ette voi mitenkään vastustaa sitä vyön alle menemistä.
Kun ei osaa = lyö vyön alle
Mies maksaa meillä kaupassa kaiken, ihan itse omasta halustaan. Minä tienaan häntä enemmän, joten laittelen sitten isompia hankintoja. Ei ole ollut mutinoita suuntaan tai toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun kreikkalainen mies kyllä tykkää maksaa paljon kaikkea enkä sitä estele. Ostaa pyytämättä lahjoja myös, ei pelkästään syntymä -ja naistenpäivänä.
Etelä-Euroopassa se onkin miehelle kunnia-asia maksaa. Ja huomioida muutenkin naistaan. Kuuluu kulttuuriin mm. Kreikka, Espanja ja Italia.
Saako siellä nainen käydä myös töissä ja käyttää omaa rahaa, olla muuallakin kuin kotona keittiössä? Jos näin niin johan on taas rusinat hyvin pullasta naisten eduksi.
? Miehen kanssa oleminen ei ole koskaan naiselle etu. Vaikka mies olisi vain deittikumppani joka maksaa ja hemmottelee, hän r aiskaa naista silti. Mikään määrä rahaa tai muita etuja ei ole sen arvoista. Lisäksi jos naisella on elatusvelvollisuus itse itseensä, hänen ei kannata sitoutua tai panostaa mieheen millään tasolla vaan priorisoida oma menestyksensä.
Ihan niinkuin mikään muukaan eläin ei takerru mieheen, ellei mies sitoudu ruokkimaan ja huolehtimaan tästä. Edes koira. Miksi nainen olisi tähän poikkeus? Luuletteko, että nainen, jota r aiskaat huviksesi, alkaa kokemaan sinua kohtaan jotain äidinvaistoa ja huolehtimaan sinusta ilmaiseksi, vai? Edes oma äitisi ei koe sitä sinua kohtaan kun olet aikuinen ja häntä et edes r aiskaa. Haloo. Miksi nainen, jota r aiskaat ja joka ei omaa sinuun mitään suhdetta, rakastaisi sitä senkään vertaa? Miehet ovat kyllä debiilejä
Kyllä se on nainen joka r aiskaa miestä monella tapaa. Narsistinaiselle ei kelpaa ei. Myös naiset osaavat olla väkivaltaisia, etenkin henkisesti.
Sivusta. Varmaankin tuhansia naisia tullut elämöni aikana vastaan (ei, en tarkoita että olisin ollut kaikkien kanssa sen kulmemmin tekemisissä, vaan yleisesti). Harvassa ovat ne naiset, jotka eivät harrasta henkistä väkivaltaa.
Kusettajatyttöjä on ollut aina, ja tulee varmasti jatkossakin olemaan! Vanha juttu! Nuorena kollina luulin tapaamani mukavan tytön kanssa meillä olevan jotain mukavaa, koska tapailimme usein! Omistin auton, ja pikkuhiljaa selvisikin, että " seurustelumme" olikin pääasiassa hänen kuljettamistaan! Saattoi olla 120km sivu, ei bensarahaa! Maksoin myös sapuskat! Olimme toisessa kaupungissa hänen serkkunsa luona, kun kahvipöydässä hän sivalsi yhtäkkiä: " Tulitte tänne asti, etkä tietenkään maksanut bensoja!", jolloin tyttö alkoi nauraa: " En tietenkään!" Korkealla pussilla, ja hyvin hiljaisena ajeltiin kotiin. Naiset jäivät vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa.
Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?
Sait lapset, perheen, luultavasti täyshoidon ja elämänkumppanin.
Ei uskoisi että vanha patu päästelee edes vauva palstalla noin julmaa tekstiä.
Ei elämänkumppani ole sellainen joka eroaa kun to do -listan lapset on tehty.
Kannattaa olla sellainen mies, josta nainen ei halua erota. Se ei vaadi paljoa, sen kun on hyvä puoliso vaimolle ja hyvä isä lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioseksi on kalleinta seksiä ikinä. Minulla on kolme lasta ja vaimoni on ollut kotona hoitamassa lapsia 20 vuotta. Olen elättänyt kaikki. Aika paljon on tullut panolle hintaa.
Voi raukkaa vaimoasi.. yhdessä kuitenkin vuosikymmeniä ja lasken vain panojen hintaa?
Naisillehan ne lapset ninenomaan ovat "to-do" -listan kohtia. Sellainen pitää tehdä, koska se kuuluu suunnitelmaan. Ei lapsen oikeudet tai etu kiinnosta. "Koska minä haluan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuo parisuhteeseen?
Muuta kuin mt-ongelmansa ja laskut
Jep, kyllä miesten kesken on paljon hauskempaa.
Tietysti on, sitä kutsutaan ystävyydeksi ja toveruudeksi.
Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen
Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.
Vieläkään ei vastausta naaraalta yksinkertaiseen kysymykseen: mitä naaras tuo parisuhteeseen.
Rentoa seuraa, terveellisiä elintapoja, yhteisiä teatterireissuja (voin maksaa liput), en nipota siivouksesta, miehen ei tarvitse odottaa, että saan itseni valmiiksi (en siis laittaudu), kohtuullisen elintason ja kulut puoliksi.
Sanat ovat halpoja. Ne teot aina puuttuvat. Sitä sinä tarjoat. Sanoja.
-sivusta
Kerro sinä sitten teoin, mitä sinä tuot parisuhteeseen. Ilmeisesti sinun pitää tehdä ja linkittää youtube-video vai onko sinulla parempi keino?
Perheen kanssa elävä mies voi asua omakotitalossa. Ilman naista elävä vanhapoika voi asua omakotitalossa.
Perheen kanssa elävä nainen voi asua omakotitalossa. Ilman miestä elävä nainen voi asua omakotitalossa vain jos on eronnut tai perinyt. Omalla työllään nainen ei saa koskaan omakotitalon hintaa kasaan.
Loppupäätelmä: Nainen saa nostettua elintasoaan miehen tai sukunsa miesten tekemällä työllä. Omalla työllään nainen on ja pysyy miestä köyhempänä.
Ps. Koulutus Suomessa on ilmaista, ylitöitä voi tehdä vapaasti, yrityksen voi perustaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina vaatii miestä maksamaan ja järjestämään maksullisia juttuja jos kerran naiset on sitä mieltä että naisen kanssa seurustelu ei ole maksullista?
Mitä kaikkea naiset ovat sinulta vaatineet?
Ohis, mutta minulta vievät terveyden ja tulevaisuuden
Vievät eli mitään ei ole vielä viety vaan puhut tulevaisuudesta. Mikä sinun ongelma sitten on, kun mitään ei ole tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuo parisuhteeseen?
Muuta kuin mt-ongelmansa ja laskut
Jep, kyllä miesten kesken on paljon hauskempaa.
Tietysti on, sitä kutsutaan ystävyydeksi ja toveruudeksi.
Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen
Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.
Vieläkään ei vastausta naaraalta yksinkertaiseen kysymykseen: mitä naaras tuo parisuhteeseen.
Rentoa seuraa, terveellisiä elintapoja, yhteisiä teatterireissuja (voin maksaa liput), en nipota siivouksesta, miehen ei tarvitse odottaa, että saan itseni valmiiksi (en siis laittaudu), kohtuullisen elintason ja kulut puoliksi.
Sanat ovat halpoja. Ne teot aina puuttuvat. Sitä sinä tarjoat. Sanoja.
-sivusta
Kerro sinä sitten teoin, mitä sinä tuot parisuhteeseen. Ilmeisesti sinun pitää tehdä ja linkittää youtube-video vai onko sinulla parempi keino?
Et ole kohderyhmää. En koskisi rääkyvään, keskenkasvuiseen lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa tiliotteeseen tulee enemmän tapahtumia kuin lapsen kanssa liikkuessa. Naisilla on yleensä "unohtunut" lompakko kotiin kun mennään johonkin ja maksut menee miehen tililtä.
Jos noin on käynyt, niin sitten ei mennä. Ei se tuon vaikeampaa ole.
Ei olekaan. Sitten se nainen lähteekin kävelemään, kun ei saa haluamaansa
Mitä väliä vaikka lähteekin? Eihän mies siinä menetä mitään, tuohan on pelkästään positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisillehan ne lapset ninenomaan ovat "to-do" -listan kohtia. Sellainen pitää tehdä, koska se kuuluu suunnitelmaan. Ei lapsen oikeudet tai etu kiinnosta. "Koska minä haluan"
Se ehkäisee, joka ei lapsia halua. Silloin nainenkaan ei saa lapsia vaikka haluaisi.
Onpa hirveän vaikea saada miehiltä selvyyttä siihen, mitä he haluavat naisen tuovan parisuhteeseen. Jos nyt edes yksi mies kertoisi omat vaatimuksensa, mutta taitaa olla turha toive.
Tuota hokee aika usein ne miehet jotka kuvittelee että rahalla voi ostaa sen mitä ei halua / viitsi näyttää omilla teoilla. Kuvitellaan, että nainen pakko viedä kylpylälomalle muutaman kerran vuodessa, tarjota ulkona syömiset ja ostaa koruja jotta sitten muuten ei tarvitse pistää tikkua ristiin suhteen eteen.
Koko ajatus parisuhteesta perustuu omituiseen pakko sitä pakko tätä -toimintamalliin jolla suorittaa miehen roolia ja samalla ostaa "muijavapaata" vapaa-aikaa. Ihan kuin parisuhde olisi näille jokin rangaistus ja vankila ja se oma kumppani kuin jokin ikävyyksien loppumaton lähde jonka seuraa pitää yrittää parhaansa mukaan vältellä ja jolle on pakko ostaa jotain kallista niin ystävänpäivänä, jouluna kuin synttäreinäkin.
Missään tapauksessa se ei käy, että antaisi kumppanilleen sitä aitoa yhdessäoloa, välittämistä, hellyyttä ja rakkautta. Just niitä juttuja joita ei voi rahalla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
olen kuullut ihan yhdeltä tutulta kiroilua eron jälkeen kuinka joutuu maksamaan omakotitalon toiseen kertaan. Siis pariskunta omisti talon puoliksi ja kun nainen lähti niin ex-mies joutui ostamaan naisen osuuden. Tuo ex mies koki oikeasti että hänelle olisi kuulunut talo. Voi olla että mies on maksanut talolainan ja nainen muita kuluja. Mutta yhdessä maksoivat elämisen ja yhteiset lapset. Mutta mies silti koki että erossa naisen olisi pitänyt lähteä tyhjin käsin.
Ehkä miehille on tullut joku ihme harha että naiset kuppaavat aina miehiltä rahat. Vaikka tämä on harvinaista. Ja itsekkäät miehet kokevat että heidän tulisi saada yksin päättää koko perheen kaikista rahoista mieleisellään tavalla.
Jep, munkin exä itki miten olin kupannut hänen kaikki rahansa. Olin siis hetken työttömänä, jolloin sovittiin että hän maksaa isomman osan vuokrasta ja itse hoidin kauppareissut, koska aikaa oli (toki hain töitä 8h päivässä). Myös pyykkikone tietokone yms oli mun hankkimiani samoin kuin asunnon koko sisustus lukuun ottamatta sänkyä, joka oli hänen ostamansa. Kun muutettiin, vuokra jaettiin about tulojen mukaan (lähes tasan). Hän kritisoi jopa sitä, mihin käytin omat rahani. Säästöjäni en olisi saanut käyttää mihin halusin ja lopulta alkoi syyttää, että olen kupannut hänen rahansa kun aikoinaan hän huolehti vuokrasta enemmän.
Eiköhän nyt ole jo aika viheltää peli poikki ja todeta, että on parempi, ettei kukaan seurustele kenenkään kanssa. Pidetään vain omista lompakoistamme tiukasti kiinni ja ollaan tyytyväisiä.
Mikä "mies" täällä oikein alkoi rääkymään monessa viestissä, että naiset ovat heikkoja? Kannattaisi hankkia apua, toki uskon sen tuon rääkymisen takia olevan liian myöhäistä...
Samaa ihmettelen. Tosin jos se oma sinkkuelämä on sitä, ettei tee mitään niin tietenkin tapaillessa / seurustellessa tulee tehtyä yhdessä sellaistakin joka saattaa muutaman euron maksaakin kun kumpikin maksaa sen oman tekemisensä, pääsy- ja bussilippunsa ja kahvinsa / kaljansa / ruokansa.
Vakiintuneemmassa suhteessa tosin usein menee niin, että tarjotaan vuoronperään. Se on suorastaan kiusallista jos mies edes tarjoutuu / yrittää maksaa joka kerta. Lisäksi ainakin mulle on tärkeää että ollaan suunnilleen samassa taloudellisessa tilanteessa jolloin voidaan viettää vapaa-aikaa ja lomia yhdessä(kin) eikä se kaada kummankaan taloutta tai vaihtoehtoisesti aiheuta sitä, että toinen joutuu tyytymään johonkin halvempaan / huonompaan mihin itsellä olisi varaa. Kaikki tuollaiset teatraaliset korulahjat tai joku kylpyläviikonloppu miehen kustantamana on ajatuksenakin puistattava.
Vierailija kirjoitti:
Onpa hirveän vaikea saada miehiltä selvyyttä siihen, mitä he haluavat naisen tuovan parisuhteeseen. Jos nyt edes yksi mies kertoisi omat vaatimuksensa, mutta taitaa olla turha toive.
Etkö muuta osaa ajatella kuin vaatimuksia?
-mies