Miksi miehet aina sanoo että naisen kanssa seurustelu maksaa?
Mikä siinä maksaa? Ollaan miehen kanssa seurusteltu 4v. Minä 28v, hän 29v. Asutaan erikseen ainakin toistaiseksi.
Heti alussa sanoin etten ole juhlaihnisiä, en juhli synttäreitä jne ja hän on samanlainen joten emme osta lahjoja juhlapyhinä. Vietetään yhdessä aikaa esim leffamaratooni, hyvää ruokaa jne. Leffassa tykätään käydä ja joko jompikumpi maksaa itse tai toinen tarjoaa. Ulkona syömiset laitetaan puoliksi. Haaveissa on muuttaa yhteen ja silloin asumiskulut menee puoliksi.
Minkä takia miehet suhteessa maksaa jotain kuluja joista muodostuu tämä että tyttöystävät kuppaa kaikki rahat? Eikö muuten saa naisystävää kuin maksamalla kaiken?
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tuo parisuhteeseen?
Muuta kuin mt-ongelmansa ja laskut
Jep, kyllä miesten kesken on paljon hauskempaa.
Tietysti on, sitä kutsutaan ystävyydeksi ja toveruudeksi.
Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen
Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.
Vieläkään ei vastausta naaraalta yksinkertaiseen kysymykseen: mitä naaras tuo parisuhteeseen.
Rentoa seuraa, terveellisiä elintapoja, yhteisiä teatterireissuja (voin maksaa liput), en nipota siivouksesta, miehen ei tarvitse odottaa, että saan itseni valmiiksi (en siis laittaudu), kohtuullisen elintason ja kulut puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinoitua käytöstä muilta mailta. Suomessa ollaan varsin tasavertaisia eikä nainen odota että sille edes ovi avataan. Suomalainen nainen on perinteisemmin sellainen "käytännöllinen emäntä" kuin hieno lady, johtuu meidän pitkästä historiasta maalaisväkenä. Me emme vaadi miestä elättämään vaan olemme ylpeitä itsellisyydestämme.
Miehet ovat joskus hassuja. Pitäisi olla avuttomalla tavalla naisellinen, heikko damsel in distress tukka ja kynnet aina laitettuna, mutta sen ei pitäisi sitten maksaa herralle mitään. Ihannoidaan jotain tuontivaimojen "perinteisyyttä", vaikka sellainen lady nimenomaan odottaa, että mies maksaa kaiken ja vaimon tärkein ominaisuus on olla nätti. Tulee varmaan suomivaimoa ikävä siinä kohtaa, kun on rakennettu Thaimaahan kallis talo thaivaimon nimiin ja kohta vaimon suku häätääkin ukon takaisin Pohjolaan.
Se tässä onkin tyhmää, täällä naiset eivät osaa odottaa mieheltä edes ei-sukupuolittuneita peruskäytöstapoja. Ei tuollaisilla miehillä ole rahaa, ulkonäköä tai yhtään mitään muutakaan. Sitten ihmetellään kun taas jouduttiin maksaja- ja passajapuolelle suhteessa, no ei ihmekään kun mies ei edes ovea viitsi avata.
Kyllä me osaamme, mutta tiedämme että suomimies haluaa pillua vastineeksi siitä että pitää ovea auki, joten avaamme sen mieluummin itse. Gentlemanniuteen kuuluu naisista huolehtiminen ilman sitä, että naisen r aiskaa sen jälkeen. Tämä on suomimiehillä vielä sen verran hakusessa että parempi kun ei vuorovaikuta heidän kanssaan kuin silloin, jos näkee edes teoreettisen mahdollisuuden parittelulle - eli ei koskaan xD
Jokainen tietää ettei naisia kiinnosta seksi
Tämä, typerä saa olla jos joku mies kuvittelee että naiset kykenisivät nauttimaan seksistä tai elämästä.
Nautin molemmista ilman miestä. Mies pilaa ilmapiirin, tunnelman ja maiseman. Usein myös äänimaailman
Ja nyt selvisi miksi spermaviemärit ovat ulisemassa ketjussa.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hyvä kun naaraatkaan eivät osaa sanoa mitä positiivista he toisivat suhteeseen
Sehän riippuu siitä miehestä millaista tuomista hän naiselta haluaa suhteeseen. Kerro sinä, mitä sinä toivot ja odotat.
Vieläkään ei vastausta naaraalta yksinkertaiseen kysymykseen: mitä naaras tuo parisuhteeseen.
Rentoa seuraa, terveellisiä elintapoja, yhteisiä teatterireissuja (voin maksaa liput), en nipota siivouksesta, miehen ei tarvitse odottaa, että saan itseni valmiiksi (en siis laittaudu), kohtuullisen elintason ja kulut puoliksi.
Kiitos, nuo saa ihan ilman parisuhteita.
Taitaa naaras tarvita miehiltä noita, varsinkin elintasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina vaatii miestä maksamaan ja järjestämään maksullisia juttuja jos kerran naiset on sitä mieltä että naisen kanssa seurustelu ei ole maksullista?
Mitä kaikkea naiset ovat sinulta vaatineet?
Jos mies ei maksa treffejä, seuraavia treffejä ei tule.
Suosittu mielipide naisten keskuudessa, ilmeisesti mies luokitellaan "pihiksi" jos se ei maksa.
Mutta koska sinulla ei ole kokemusta treffailusta, ymmärrän hämmennuksesi.
Tuossa tapauksessa mies on kiinnostunut ihan väärästä naistyypistä. Kannattaa katsella vaatimattomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yleisesti seurustelu maksaa ihan molemmille sukupuolille.
Juu, nainen ostaa itselleen uusia vaatteita ja meikit
Mies maksaa treffit
Luuletko, että mies ei osta itselleen vaatteita tai käytä rahaa hygieniatuotteisiin?
Meikit eivät ole hygieniatuote (kuten saippua ja deudorantti) eikä miehen odoteta ostavan itselleen uutta pukua joka treffeille. Nainen hankkii niitä ihan sillä tekosyyllä että hän "panostaa treffeihin"
Jos et pidä naisten tyylistä ja siitä mitä he edustavat niin tapaile miehiä. Jos mies ei anna sinulle reikää niin sitten ulostat pallisi viemäriin tai biojätteeseen.
Huomaa että naaraat näkevät itsessään vain yhden asian: reikä johon mies täyttää tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro siis, mitä sinä odotat ja toivot naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tuontyylinen mies sopisi hyvin.
No tietysti se, että miehen kuuluisi tarjota naiselle vaikka kahvit baarissa, mutta on niin onnettoman nuuka, ettei raaski.
T.Kerran rikkaan kitupiikin kanssa seurustellut.
Nykyään avioliitossa pienipalkkaisen, mutta reilun miehen kanssa.
Voi sitä olla härskejä ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Mulla on ollut kahden miehen kanssa pitkä suhde, jossa syntyi lapsikin. Molemmat miehet elättivät itsensä mun siivellä - toinen oli velaksi elävä huijari ja toinen äärimmäisen kitsas. Rakastumisen vaaleanpunaiset lasit haalistuivat aikanaan ja tajusin olevani vain naiivi kukkaro miehille.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa tiliotteeseen tulee enemmän tapahtumia kuin lapsen kanssa liikkuessa. Naisilla on yleensä "unohtunut" lompakko kotiin kun mennään johonkin ja maksut menee miehen tililtä.
Minun kanssani noin ei pääse käymään, koska puhelin on aina taskussa. En käytä käsilaukkua enkä lompakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset puhuvat aina ikäviä asioita toisista. Kun hoidin minun ja aviomieheni yhteisiä lapsia kotona, sain kuulla naapureilta kaikkea paskaa, miten loisin mieheni tuloilla, en saa ikinä enää työpaikkaa, kun hoidan lapsia kotona jne. Vauva oli silloin 4 kk. Oikeasti sain ihan hyvää äitiysrahaa, olin saanut perintöjä ja minulla oli lisäksi säästöjä, koska olin ollut töissä valmistumiseni jälkeen useamman vuoden. Eli mies ei joutunut maksamaan, eikä elättämään meitä yhtään. Oikeasti se oli niin päin, että minä kävin kaupassa, ostin lapsille vaatteet, perheelle ruoat ja maksoin silti puolet asuntolainasta. Että kuka elätti ja ketä? Tein kotona itse ruokaa ja leivoin paljon. Töitä sain ihan helposti äitiysloman jälkeen. Jotkut ihmiset ovat vain mugguja.
63. Sinua on käytetty hyväksi ja pahemman kerran. Luuletko että miehesi olisi käyttänyt säästönsä, perintönsä teidän yhteisten lasten elättämiseen ja samalla vääntänyt leivät ja kaikki alusta alkaen toisten eteen ja ottaanut siinä samalla työelämässään ja eläkkeissään vahinkoa itselleen? Sillä aikaa olisit tienannut ja hillonnut itsellesi ylimääräisiä rahojasi. Kyllä sen ajan, kun toinen tekee ja hoitaa lapsia, on sen toisen homma elättää. Jos ei lapsia tehdä, niin silloin tietysti puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä olla härskejä ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Mulla on ollut kahden miehen kanssa pitkä suhde, jossa syntyi lapsikin. Molemmat miehet elättivät itsensä mun siivellä - toinen oli velaksi elävä huijari ja toinen äärimmäisen kitsas. Rakastumisen vaaleanpunaiset lasit haalistuivat aikanaan ja tajusin olevani vain naiivi kukkaro miehille.
Nyt tiedät miltä 99,999% miehistä tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää kertoa mitä positiivista naisella on olemassa suhdetta silmälläpitäen? Eikö nainen itse siis tiedä mitä on tarjoamassa?
Minulla on oma hevonen enkä nipota siivouksesta, miltä kuulostaa?
Huonolta kuulostaa minulle, hevosihmiset haisevat usein tallille eli rehdille paskalle. Joku toinen voi tykätäkin.
Aika laiha kokonaisuus kyllä tuommoinen siivoamattomuus+hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Miten eroat kaikista muista naisista?
Lisäksi jo toinen nainen ketjussa joka ei nipota siivouksesta. Onko teillä jostain syystä käsitys että miehet pitävät epäsiisteistä naisista tai sotkuisesta kodista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika perus. Miten eroat kaikista muista naisista?
Lisäksi jo toinen nainen ketjussa joka ei nipota siivouksesta. Onko teillä jostain syystä käsitys että miehet pitävät epäsiisteistä naisista tai sotkuisesta kodista?
Tähän asti olen lukenut lukuisia kommentteja, miten naisilla on liian korkeat siivousstandardit. Minulla ei ole eikä minua haittaa, vaikka mies tykkäisi siivota minua enemmän.
En tiedä muista naisista mitä he tuovat, joten keskityn siihen, mitä miehet toivovat. Jos en täytä toiveita, niin sitten meitä e ole tarkoitettu toisillemme.
Kun nykyisin pitää ostaa lahjoja, joka "merkkipäivästä" prinsessoille esim kuukausi sitten tavattiin, ulos syömään ja joku kallis lahja. Muutenkin pitää viedä usein ulos syömään, vähintään kerran viikossa.
Asianne ovat siis mainiosti: täysi rakkaus ja kulut tasaten. Olen havainnut ja kokenut, että on myös muita tapoja rahan ja seurustelun suhteen.
Odotan päivää jolloin miehenä en mieti kuka maksaa tai mikä maksaa, vaan nautin naisseurasta täysin rinnoin.
Rakastunut on senttimenttaalinen, ei centtimenttaalinen. Sankari tai höplästä vedettävä, rakastunut mies nyt kuitenkin.
Mitä sillä rahalla tekee kun henki ottaa hatkat. Niin, eikä siinä kohtaa naisellakaan ole mitään sijaa.
No kyllähän se nyt maksaa, kun pitää ostaa ihan saippuaakin ja peseytyä tai nainen jättää. Pitää ehkä ostaa ehjät kalsaritkin. Voi ei. Ne naiset tulee niin kalliiksi.
Tai luulet tietäväsi :)