Mitä iloa on käyttää alkoholia, jos ei juo itseään humalaan?
Eihän se edes ole hyvää selvinpäin juotuna. Löytyy miljoona parempaa alkoholitonta juomavaihtoehtoa jos ei ole tarkoituskaan päihtyä. Itse juon varsin harvoin, mutta kyllä minä nyt känniin haluan sen kerran jos juon. Mitään hyötyä siitä nyt muuten ole.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää rentoutumiseen ihan yksikin slkoholiannos. Harvoin alkoholia sen rentoutumisen vuoksi juon, mutt saatan juoda.
Minä myös nautin älyttömän paljon hyvästä ruuasta, enkä hyvän ruuan kanssa juo missää tapauksessa maitoa tai limua, korkeintaa vettä. Mutta ruuan makua täydentävä viini on paras ruokajuoma. Ja minä olen niitä snobeja, jotka pitävät myös hyvistä juustoista a viinisyä niiden kanssa.
En juo olutta, viskiä tai konjakkia.
Humalahakuisesti juon harvoin, muutaman kerran vuodessa.
Eli kerrot että juot vähän alkoholia, kumminkin sitten humalahakuisesti juot muutaman kerran vuodessa? Mikä on sinun "muutaman kerran" vuodessa? 2,4,6,8...?
Ristiriitainen myös tuo et harvemmin juot alkoholia rentoutumisen takia, saatat silti juoda rentoutumisen takia? Ja se ns hieno viini on yhtälailla alkoholia, vaikka ei joisi konjakkia tms.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää rentoutumiseen ihan yksikin slkoholiannos. Harvoin alkoholia sen rentoutumisen vuoksi juon, mutt saatan juoda.
Minä myös nautin älyttömän paljon hyvästä ruuasta, enkä hyvän ruuan kanssa juo missää tapauksessa maitoa tai limua, korkeintaa vettä. Mutta ruuan makua täydentävä viini on paras ruokajuoma. Ja minä olen niitä snobeja, jotka pitävät myös hyvistä juustoista a viinisyä niiden kanssa.
Eli suoraan sanottuna tissuttelet siis säännöllisesti..? Ja useamman kerran vuodessa ryyppäät kunnolla..? Toki noi voi kertoa tolleen kierrellen ja kaarellen ja "sivistyneesti".
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt järkevänä ottaa vain muutamia. Otan aina ottaessani niin pitkään kun käsi jaksaa juomaa huulille kohottaa.
N
Ja nenän valkaisu kuukausi on hyvä aloittaa siinä kohtaa, kun suu aukeaa automaattisesti aina, kun käsivartta vähänkin koukistaa.
Juu, kaikki nämä on alkoholia: siideri, olut, viini, konjakki, viina jne vaikka ne olisi prerium -laatua, ja luomua. Ei se holin kalleus tms tee siitä yhtään vaarattomampaa tai parempaa millään tasolla, kaikki hermostomyrkkyä tasapuolisesti.
Tarvitseeko nenän valkaisua jos juo itsensä humalaan kerran kk tai harvemmin? Mielestäni ei. Mutta pointti siis se, että jos otan niin otan koko illan ja muuten en. Sitähän tässä kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin pauloihin kietoutuneet alapeukuttaa..
Ymmärrettävää kun mitään muuta päihdettä ei saa ottaa laillisesti. Hirveät krapulat ja muut alkoholin haitat ottavat päähän. Vaihtoehdot on laittomia tai loputtoman tylsää ilman mitään päihteitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kaikki nämä on alkoholia: siideri, olut, viini, konjakki, viina jne vaikka ne olisi prerium -laatua, ja luomua. Ei se holin kalleus tms tee siitä yhtään vaarattomampaa tai parempaa millään tasolla, kaikki hermostomyrkkyä tasapuolisesti.
Se on kyllä kumma juttu kun on monia jotka uskoo itse/uskottelee muille, että joku tietty alkoholi ei olisi niin paha / ei niin vaarallista..?? Herätkää sieltä alkoholin syleilystä jo, ei olemassa mitään "terveellisempää/vaarattomampaa alkoholia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kumma juttu kun on monia jotka uskoo itse/uskottelee muille, että joku tietty alkoholi ei olisi niin paha / ei niin vaarallista..?? Herätkää sieltä alkoholin syleilystä jo, ei olemassa mitään "terveellisempää/vaarattomampaa alkoholia".
*ei ole olemassa siis
Vierailija kirjoitti:
Ne on lähes aina niitä jollain tavoin parempia ihmisiä olevinaan. Juodaan lasi viiniä tai pari jotain kallista sonnin kusen makuista "laatuolutta". Sitten syödään parempaa lihaa ja hintavia juustonpalasia tikunnokassa.
Tietenkin halvimpaan kurapaskakaljaan tottuneen suussa hyvä olut maistuu sonnin kuselta 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rentouttaa. Ajatus juoksee. Ei tule krapulaa tai muita vielä pahempia lieveilmiöitä.
Tuohon vaikutukseen pääsee alkoholia miedommalla päihteellä, ja ei tule niitä pahempia lieveilmiöitä.
Laittomuushan siinä aiheuttaa suurimmat haitat. Laki on absurdi kun laillisuus ja laittomuus menevät aivan omituisella logiikalla. Alkoholi aiheuttaa valtavan määrän haittoja ja ne hyväksytään kuin trumpin huono käytös. No se nyt vaan on sellainen ja sitten kannabikselle ei hyväksytä mitään haittoja. Jotka ovat paljon pienemmät kuin alkoholilla. ERo on yli sata kertainen niin se on niin suuri että osa yksinkertaisesti kieltäytyy hyväksymästä totuutta.
Lakia pitää pystyä muuttamaan ja sallia tai laillistaa kannabis. Kun sen laittomuuteen ei ole oikeaa syytä niin silloin sen pitää olla vähintään sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se rentouttaa. Ajatus juoksee. Ei tule krapulaa tai muita vielä pahempia lieveilmiöitä.
Tuohon vaikutukseen pääsee alkoholia miedommalla päihteellä, ja ei tule niitä pahempia lieveilmiöitä.
Laittomuushan siinä aiheuttaa suurimmat haitat. Laki on absurdi kun laillisuus ja laittomuus menevät aivan omituisella logiikalla. Alkoholi aiheuttaa valtavan määrän haittoja ja ne hyväksytään kuin trumpin huono käytös. No se nyt vaan on sellainen ja sitten kannabikselle ei hyväksytä mitään haittoja. Jotka ovat paljon pienemmät kuin alkoholilla. ERo on yli sata kertainen niin se on niin suuri että osa yksinkertaisesti kieltäytyy hyväksymästä totuutta.
Lakia pitää pystyä muuttamaan ja sallia tai lai
Ootko riippuvainen??
En ymmärrä humalahakuista juomista ollenkaan
Ihmisestä tulee täysi ääliö ja krapula vielä päälle
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa liuotinta.
Pahaa se on joo. Mut 1 annos saattaa tappaa osan haitallisista viruksista tai bakteereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin pauloihin kietoutuneet alapeukuttaa..
Ymmärrettävää kun mitään muuta päihdettä ei saa ottaa laillisesti. Hirveät krapulat ja muut alkoholin haitat ottavat päähän. Vaihtoehdot on laittomia tai loputtoman tylsää ilman mitään päihteitä ikinä.
Laittomat päihteet ovat ihan syystä laittomia. Sellaisista syistä joita et ehkä toistaiseksi tiedosta. Kun tiedostat on liian myöhäistä palata entiseen.
Koko ketjullinen täynnä juntteja. Toisaalta, mitäpä muutakaan voi odottaa, avauskin on yksi tr0lliprovo.
Yksikin juoma - on se sitten lasi hyvää (!) viiniä, sekoitettu drinkki jäillä, hyvä vaikkapa kivan sitruunainen olut, tai aromikas viski - toimii, ja se riittää. Ja voi tukea vaikkapa aterian makua tai toimia aperitiivina tai digestiivinä, tai rentouttaa muuten vain.
Olen innostunut viskeistä ja minulla on tälläkin hetkellä useampi, ympäri maailmaa. Sitä ei tarvitse paljoa, nättiin lasiin kynnen korkuinen määrä, ja sitten vain siemailee. Silloin tällöin, max kerran viikossa. Joo, se on vahvaa tavaraa ja päässä alkaa vähän surraamaan, mutta se riittää - känniä en tarvitse enää koskaan.