Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Kauan teillä kestää paketti tulla?
Mulla aina se sama 10 päivää
Olen tehnyt tilauksia, jotka sisältää ennakkotilaustuotteita, jolloin tilaus tulee noin 11 - 15 päivän kuluttua.
Muutaman kerran mukana ei ole ollut ennakkotilaustuotteita, jolloin tilaus on todellakin tullut 10 päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kodin sisustaminen kivaa niin viihtyy! Ei oo mitään aineita ollu mistä ois tullu oireita. Olen myös tilannut temusta vahvaa kaks puolista teippiä millä kankaat saa kiinni.
Toi kemikaali varottelu on kai vähän lähtenyt käsistä aina voi pestä kankaat vaatteet ennen käyttöä jos epäilyttää
mutta tuskin ne sisustukseen isot seinäkankaat on pahimmasta päästä jos miettii että se tulee seinälle?? kun taas vaate on omaa ihoa vasten joka onkin eri asia. että näistä seinäkankaista ei kannata stressata varmaan vai mitäs meinaat???
Itse en ymmärrä shoppailuholismia missään muodossa. Ja se on ylikulutusta pahimmillaan. Ostetaan, ostetaan ja ostetaan, myydään, vaihdetaan ja hankkiudutaan eroon... jatkuvalla kierteellä. Silloin ei ole yhtään sen ylevämpää käyttää kirppiksiä tai ajella tori-tuotteiden perässä kuin tilata temustakaan.
Mutta jos ostotottumukset ovat ylipäätään järkevissä rajoissa, sama se on ostaa suoraan temusta kuin samaa tavaraa välikäsien kautta moninkertaisella hinnalla. Vain periaatteen vuoksi, tukeakseen niitä välikäsiä.
Minimitilaus mitä pitää ostaa temusta on 25€
Siihen saattaa mahtua jopa 15kpl kaikkee mitä keksii
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä shoppailuholismia missään muodossa. Ja se on ylikulutusta pahimmillaan. Ostetaan, ostetaan ja ostetaan, myydään, vaihdetaan ja hankkiudutaan eroon... jatkuvalla kierteellä. Silloin ei ole yhtään sen ylevämpää käyttää kirppiksiä tai ajella tori-tuotteiden perässä kuin tilata temustakaan.
Mutta jos ostotottumukset ovat ylipäätään järkevissä rajoissa, sama se on ostaa suoraan temusta kuin samaa tavaraa välikäsien kautta moninkertaisella hinnalla. Vain periaatteen vuoksi, tukeakseen niitä välikäsiä.
Mun tuttavani, viisikymppinen mies, taitaa olla holisminsa kanssa ihan pohjanoteeraus. Kerroinkin täällä jo Kanye West-naamarista (sukkahousumateriaalia), kännisistä tonttufiguureista ja polyesterilegginseihin painetuista farkuista. Me tullaan joka tapauksessa hukkumaan paskaan, mutta miksi noita on edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen Temulle maksettu euro ja sentti on pois Suomelta. Raha vipeltää jonkun, ehkä Temun omistavan (kuka omistaa?) taskuun. Turha valittaa kotimaan työttömyyden kasvusta ihmisten, jotka ulkomaille rahansa vievät.
Harva tuote on nykyään Suomessa tehty. Made in China lukee lähes joka tuotteessa, mitä halpatavarataloissa myydään. Nykyään nuoret tilaavat vielä lähes kaikki vaatteensa ja kenkänsä ulkomaisista verkkokaupoista, onko niitä edes kotimaisia? Zalandot, HM, Asos, jne. Pian meillä on muutenkin kaupungeissa jäljellä vain muutamia ulkomaisia ketjuliikkeitä. Tokmanni on suomalainen, mutta mistäs luulet niiden tavaroiden tulevan? Ketään ei kiinnosta kotimaiset valmistajat, työttömyys on rakenteellinen juttu, ei yksittäiset ihmiset voi ottaa vastuulleen näin isoa ongelmaa. Ja kun työttömillä on vain vähän rahaa, on pakko tilata Temusta. Muna ja kana ongelma.
Kiitos suomen hallitukselle ja siksi tilaan Temusta, josta saan vastinetta rahoilleni
En tilaa mitään kosmetiikkaa tai ruokailuvälineitä. En vauvanvaatteita tai leluja sen enempää lapsille kuin eläimillekään. Karkeasti siis mitään, mitä on ajatus pitää erityisen herkällä iholla tai suussa.
Elektroniikkaan suhtaudun vähän kaksijakoisesti. Olen jotakin pientä paristokäyttöistäkin tilannut, mutta jossain määrin karsastan.
Kenkien laatuun en myöskään luota, joten en ole tilannut. Niiden haluan olevan aina erityisen kestävät ja laadukkaat.
Noin muuten temusta löytyy kyllä paljon tarpeellista, todella hyvää ja todella halvalla. Useampi tuote on tullut, eikä pettymyksiä. Yhden olisin palauttanut, mutta eivät halunneetkaan takaisin. Palauttivat reklamoinnin jälkeen vain rahat.
Tilaatko myös seurajoukkueiden logoilla varustettuja tavaroita? Tiesitkö, ettei temu tilitä niistä seuroille yhtään mitään, ainoastaan käyttää hyväkseen
Vierailija kirjoitti:
Ne kuuluisat "välikädet" maksavat veroja ja työllistävät suomalaisia. Silti niiden tavaroiden hinta ei monesti ole juurikaan kalliimpi kuin temussa. Esimerkiksi rustasat voi ostaa verhot vitosella, new yorkerista t-paitoja kolmella eurolla, nämä ovat ylivoimaisesti parempia ostospaikkoja kuin temu myrkkytori
Vierailija kirjoitti:
Tilaatko myös seurajoukkueiden logoilla varustettuja tavaroita? Tiesitkö, ettei temu tilitä niistä seuroille yhtään mitään, ainoastaan käyttää hyväkseen
No shit?!
Vierailija kirjoitti:
En tilaa mitään kosmetiikkaa tai ruokailuvälineitä. En vauvanvaatteita tai leluja sen enempää lapsille kuin eläimillekään. Karkeasti siis mitään, mitä on ajatus pitää erityisen herkällä iholla tai suussa.
Elektroniikkaan suhtaudun vähän kaksijakoisesti. Olen jotakin pientä paristokäyttöistäkin tilannut, mutta jossain määrin karsastan.
Kenkien laatuun en myöskään luota, joten en ole tilannut. Niiden haluan olevan aina erityisen kestävät ja laadukkaat.
Noin muuten temusta löytyy kyllä paljon tarpeellista, todella hyvää ja todella halvalla. Useampi tuote on tullut, eikä pettymyksiä. Yhden olisin palauttanut, mutta eivät halunneetkaan takaisin. Palauttivat reklamoinnin jälkeen vain rahat.
oletko niitä sisustustarroja ja kankaita ostanut?? onko ne ollut laadukkaita? ja pelkäätkö niitä kemikaaleja joista monet varoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kuuluisat "välikädet" maksavat veroja ja työllistävät suomalaisia. Silti niiden tavaroiden hinta ei monesti ole juurikaan kalliimpi kuin temussa. Esimerkiksi rustasat voi ostaa verhot vitosella, new yorkerista t-paitoja kolmella eurolla, nämä ovat ylivoimaisesti parempia ostospaikkoja kuin temu myrkkytori
Kiitos hallitukselle, Suomesta en osta mitään jos ei ole pakko!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rusta ja New Yorker? Et ole tosissasi, ethän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavani, viisikymppinen mies, taitaa olla holisminsa kanssa ihan pohjanoteeraus. Kerroinkin täällä jo Kanye West-naamarista (sukkahousumateriaalia), kännisistä tonttufiguureista ja polyesterilegginseihin painetuista farkuista. Me tullaan joka tapauksessa hukkumaan paskaan, mutta miksi noita on edes olemassa?
Tutkimusten mukaan temuttelijoiden yleisin asiakaskunta on juuri noita keski-ikäisiä miehiä. Kämppä on varmaan tosi hienossa kunnossa, kun tavaraa on hamstrattu yli oman tarpeen. Osa tilaa pelkästään siksi, että ostavat suoraan myyntiin kirpputoreille, eivätkä tietenkään maksa myyntivoitosta edes veroja.
Laput irti, ettei ostaja saa tietää mistä kama on kotoisin. Eipä pahemmin houkuttele enää kirppareilla asioimaan
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ok, että tilaamani tekstiilit on suojattu homeitiöiltä varastoinnin ja kuljetuksen ajaksi. Kotona kuitenkin pesen ne ennen käyttöä.
Eivät mitkään aineet tietenkään ole parhaita vedenpuhdistamollakaan, mutta sinne päätyy kaikkea paljon pahempaakin. Kaikkea sellaista, mistä temun mollaajatkaan eivät takuulla jaksa olla huolissaan.
Tuokin vielä. Se temun myrkkypaska päätyy vielä vesistöihinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttavani, viisikymppinen mies, taitaa olla holisminsa kanssa ihan pohjanoteeraus. Kerroinkin täällä jo Kanye West-naamarista (sukkahousumateriaalia), kännisistä tonttufiguureista ja polyesterilegginseihin painetuista farkuista. Me tullaan joka tapauksessa hukkumaan paskaan, mutta miksi noita on
Tutkimusten mukaan temuttelijoiden yleisin asiakaskunta on juuri noita keski-ikäisiä miehiä. Kämppä on varmaan tosi hienossa kunnossa, kun tavaraa on hamstrattu yli oman tarpeen. Osa tilaa pelkästään siksi, että ostavat suoraan myyntiin kirpputoreille, eivätkä tietenkään maksa myyntivoitosta edes veroja.
Laput irti, ettei ostaja saa tietää mistä kama on kotoisin. Eipä pahemmin houkuttele enää kirppareilla asioimaan.
No, kämppä on pikkulapsiperheen kämppä ja sellaisessa kunnossa. Ei siinä mitään, mutta vaimolla ja lapsillakin on esim. Temuvaatteita, siis myös niitä halvimpia, oudon muotoisia polyesterikamppeita. Harrastuskamaahan nuo ukot kai pääasiassa tilaavat ja nuo kuseskelevat tonttufiguurit ovat sitten unettomien öiden satoa.
Mä en kirppikseltäkään ostaisi mitään laputonta tekstiiliä. Aika monessa tavarassa on onneksi vaihtoehtoja, ja suurinta osaahan ei edes tarvitse.
Rusta ja New Yorker? Et ole tosissasi, ethän.
Laadukkaampaa tavaraa kuin temusta ja lisäksi maksavat veronsa Suomeen sekä työllistävät suomalaisia
Toista kuin temu ja temuttelijan veronkierto
Vierailija kirjoitti:
Kiitos suomen hallitukselle ja siksi tilaan Temusta, josta saan vastinetta rahoilleni
Varmaan lopetat paskan tilaamisen kun hallitus vaihtuu? Älä viitsi naurattaa. Mikään ei tule kohdallasi muuttumaan.
Minusta on ihan ok, että tilaamani tekstiilit on suojattu homeitiöiltä varastoinnin ja kuljetuksen ajaksi. Kotona kuitenkin pesen ne ennen käyttöä.
Eivät mitkään aineet tietenkään ole parhaita vedenpuhdistamollakaan, mutta sinne päätyy kaikkea paljon pahempaakin. Kaikkea sellaista, mistä temun mollaajatkaan eivät takuulla jaksa olla huolissaan.