Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (329)
Mun ei ole koskaan mitään tavaraa tarvinnut palauttaa, silloin kun jokin on matkalla rikkoontunut tai ei vastaa kuvausta/kuvaa, on reklamaatio riittänyt ja rahat siirtyy krediittisaldoon alta aikayksikön.
Pelkkiin kauniisiin kuviin ei kannata luottaa, mitat pitää aina katsoa ja arvostelut lukea ja käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä: jos jokin ei tunnu hyvältä, ei sitä kannata tilata.
Vaatteissa tilaan aina kokoa isomman niin saan sopivan kokoisen.
Tämä muutaman vuoden kokemuksella, tilaus tai kaksi kuukaudessa. Nyt en enää tarvitse käyttötavaroita tai uusia vaatteita, ehkä askartelutarvikkeita tulee jatkossa tilattua, koska Temun valikoima on 100x suurempi kuin suomikaupoissa.
Nimim. tyytyväinen temuttaja
Tilasin autoon penkin päälliset kun olivat monin kertaisesti halvemmat kuin missään muualla. Istuivat kuin valettu ja ovat edelleen kuin uudet vaikka pitkälti yli vuoden olleet käytössä ja istutut kilometrit lasketaan kymmenissä tuhansissa. Ei siis valittamista. Samaan pakettiin otin fineliner kyniä piirrustus hommiin ja ovat ajaneet täysin saman asian kun käyttämäni kirjakauppojen tuotteet. Kestää vesivärejä, ei vuoda, ei valu, piirtää hyvin ja kestää ihan yhtä kauan kun nuo monta kertaa kalliimmatkin. Ei siis näistäkään mitään valittamista.
Sama kama yhtä käyttökelvotonta kuin Tokmannilta ostettu mutta paljon halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kama yhtä käyttökelvotonta kuin Tokmannilta ostettu mutta paljon halvempaa.
Juuri tuossa yläpuolella kerroin että tuotteet jotka tilasin on täysin käyttökelpoista, jopa huomattavan laadukasta kun vastaavat monta kertaa kalliimpia ns. brändi tuotteita. Eli mitä sönkötät? Miksi ostat kelvotonta tavaraa? Eiköhän vika ole silloin peilissä jos ostat paskaa jolle sulla ei ole käyttöä/jota et osaa käyttää/tai joka on käyttökelvotonta?
Alusvaatteet (olen mies) ovat olleet ihan normaaleja ja kestäviä, ostin kerralla varmaan 20kpl mustia boksereita, niin riittää vähäksi aikaa. Kauluspaidat olivat viimeksi liian pienet, tai sitten olen vaan lihonut. Pitäisi ostaa kokoa isommat ilmeisesti. Hintaan nähden ok-laatu, vuoden päästä alkavat olla kuluneita ja joku nappi irtosi jo aikaisemminkin. Verkkareita olen ostanut useita, kestäviä kyllä, mutta vähän epälänsimainen tyyli ehkäpä ja nukkaantuvat. Mökki-, kotoilu- ja remonttiverkkareina menevät hyvin.
Tuotteiden pakkaus pelkkään muovipussiin on vähän epäilyttävää, muuten on kaikki perille tulleet ja hengissä ollaan yhä.
ja silti ajelet autolla jossa kiinassa valmistetut renkaat alla
Olen tilannut paljon. Ei mitään valittamista. Täytyy katsoa mitä tilaa. Esim. Tuotteen mitat.
tilasin miesten kengät. koko 45. mittasin, vastasi kokoa 41
vaimo pitää pihakalosseina
vaimolle aamutossut koko 41. tuli kummalliset tonttu huopikkaat. noin kokoa 36..37
ikinä en enää tilaa