Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
30.05.2025 |

Oletteko tilanneet, ja minkälaista tavaraa?

Kommentit (244)

Vierailija
1/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!

Vierailija
2/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan sieltä kaiken käyttötavaran nykyään, muualta kannatakaan mitään ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!

Miksi tilata Kiinasta saakka kiinalaista paskaa, kun samaa paskaa saa marmoritiskiltä moninkertaiseen hintaan?

Vierailija
4/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin tavaraa olen tilannut. Nopea toimitus eikä mitään moitittavaa.

Vierailija
5/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilata Kiinasta saakka kiinalaista paskaa, kun samaa paskaa saa marmoritiskiltä moninkertaiseen hintaan?

Äläs nyt. Lidl myy lääkedosetteja ja keittiövälineita Temun hinnoilla jotka kuitenkin Temusta tilattu 

Vierailija
6/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katso aina ensin Temusta"

Tilannut kymmenisen kertaa. Pääosin pientä käyttötavaraa plus DC- sähkötilpehööriä asuntoautoon, siis USB-valoja, -tuulettimia, johtoa, latureita yms. Kaikki toiminut täysin moitteetta. Pari tuotetta mennyt palautukseen, toisen sain pitää (sille löytyikin muuta käyttöä) ja toisen palautus oli todella helppo ja nopea. 

Olen tilannut myös koruja. Olen todella herkkä nikkelille, mutta korvauksista, sormuksista ja rannekoruista ei ole tullut mitään reaktioita. 

Tytär tilannut askartelutilpehööriä, helmiä, pihtejä, rautalankaa yms, kaikki ollut hyvälaatuista, vahvaa ja sitä, mitä kuvauksessa ollut. 

Vierailija
7/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä haet tasan samaa roinaa 10xhinnalla kotimaisesta kaupasta 😂🙈

Vierailija
8/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että tänään sitten spämmätään näitä Temu-aloituksia palsta täyteen vai?

Vierailija
9/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ajan sisään somessa ja mobiilipeleissä on voimistunut kiinayritysten markkinointi. En listaa, etten markkinoisi itsekin, mutta oletteko muut huomanneet saman?

Kiina imee meitä samaan tapaan tyhjiin kuin länsi kolmatta maailmaa löytöretkistä alkaen. Oletko sinäkin näivettämässä omaa yhteiskuntaasi?

Vierailija
10/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia. Olen tilannut aika paljon tavaraa Temusta. Pari kertaa on tuote ollut sellainen, joka ei ole vastannut tuotteesta annettua kuvausta, ja kun olen ilmoittanut siitä Temulle, olen saanut rahani takaisin ilman, että  tuotetta on tarvinnut lähettää takaisin. Kerran kuljetusliike viivästytti toimitusta yli Temun ilmoittaman arvion, ja Temu antoi viiden euron hyvityksen seuraavaan ostokseen. Temu on tässä suhteessa huomattavasti parempi kauppa kuin Aliexpress. Suosittelen.

P. S. Nämä iltapäivälehdissä kerrotut Temu-jutut ovat keksittyjä juttuja, joiden tarkoitus on pelotella mahdollisia ostajia, jotta he eivät ostaisi tuotteita Temusta, koska rahti Kaukoidästä tuhoaa maailman. Ilmastohysterian agenda on näiden kauhutarinoiden takana.

Vierailija
11/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et edes tiedä mistä puhut. Et ole koskaan ostanut Temusta mitään, koska olet ilmastohysterian aivopesemä imbesilli ja tod. näk. fanitat eloapinoita.

Vierailija
12/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mainostus on liian agressiivista. Ebay.de tilasin kokoontaitettava repun, samasta lähteestä kai. Paljon kalliimpi Suomessa. Mutta. Halpojen hintojen seurauksena ihmiset ostaa tavaroita moninverroin enemmän kuin tarvii. Eli ostaa vaan mitä oikeasti tarvii.

Vierailija
13/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kivaa mukia ym keittiötavaraa sieltä ostanut. Ja lapselle esim uusia kenkiä. Olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
14/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut kotimaiselta verkkokaupalta pyyntö tehdä arvio tuotteista ja se on tullut jo 3 kertaa sähköpostiin sama. Ja en pysty ajattelemaan hyvin kun olin kipeä aiemmin ja en tiedä mitä kirjoittaa arvioon että se olisi jotenkin sopiva. Mitä termejä pitäisi käyttää kehumiseen.

Vierailija
15/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä tilannut on ollut sitä mitä piti ja olen tyytyväinen suomi kauppiaita en rahoita enään ikinä...porsaat ryöstö hinnoilla.

Vierailija
16/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tilasin Temusta Ethernet-kaapelin jatkokappaleen (naaras-naaras RJ-45) hintaa 0,90 €, mutta täsmälleen sama tuote maksoi eräässä "suomalaisessa" verkkokaupassa 19,90 €. Tosin tuotteita oli kaksi kappaletta, mutta jokainen voi laskea, paljonko yhdelle kappaleelle tulee hintaa.. Aika kiva kate näyttäisi ko. verkkokaupalle jäävän. Näin teitä ilmastohysteerikkoja vedätetään oikein kunnolla. Ja kun asiaa tarkemmin ajattelee, olette sen ansainneetkin.

Vierailija
17/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot tilasin oli kyl ihan mukavan pehmeetä materiaalia, mutta kuviointi ja värit oli kyl semmosia halppismateriaalin näköstä, kuin olis lapsi piirtäny ne jollain halppis tussilla ne sprintit.

Vierailija
18/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sujunut aina tosi hienosti, ja laatukin on yllättänyt vain positiivisesti. No kerran tavaran materiaali oli eri kuin kuvittelin, mutta sekin oli ihan oma moka, kun en ollut lukenut tuotetietoja kunnolla. Ei sieltä koskaan mitään muuta ole tullut kuin on kerrottu. Luen aina arvostelut ja tuotteet saatuani annan ne myös itse seuraavia tilaajia helpottamaan. Olen tilannut pimennysverhoja, mattoja, kaikenlaista askartelumateriaalia ja sesonkien mukaisia koristeita, naamiaisasuja jne. Taidankin muuten laittaa tilauksen menemään. Jotakin kesäpuutarhaan. 

Vierailija
19/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matot tilasin oli kyl ihan mukavan pehmeetä materiaalia, mutta kuviointi ja värit oli kyl semmosia halppismateriaalin näköstä, kuin olis lapsi piirtäny ne jollain halppis tussilla ne sprintit.

Siis präntti, no miten se ny kirjotetaakaa, aivan sama

Vierailija
20/244 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis präntti, no miten se ny kirjotetaakaa, aivan sama

Pränkki