Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (257)
Kirpputoreille viedystä tavarasta on tietenkin myös laput leikattu pois ja temu-tilaaja myrkyttää näin tuotteillaan sivullisia syyttömiä ihmisiä, jotka luulevat ostavansa kirpparilta jotain turvallisia tuotteita, mutta saavatkin temu-roskaa ja myrkyllisiä kemikaaleja
Olen myös teettänyt 5€ omalla valitsemalla kuvalla korun. Saa myös paitoja mihin voi valita oma valitsemansa kuvan tai textin
Olen muutaman kerran tilannut. Yhdet kengät olivat pettymys ja yksi koriste metallin sijaan muovia. Joku 40 muuta tuotetta positiivisia yllätyksiä.
Mutta itse olin katsonut tuotetiedot huonosti. Yleensä luen tiedot ja varsinkin arvostelut. Laatu voittaa heittämällä zalandot, henkkamaukat ja tokmannit, murto-osalla hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakauppa maksaa veronsa Suomeen, samoin kierrätysmaksut. Temuttelija tilaa tavaraa myydäkseen sitä pimeästi ja roskaa ilmaiseksi
Temuttaja on paskinta jätettä
Temu ostoista veloitetaan liikevaihtovero, joten eiköhän se tilitetä suomeen.
Kohta meen taas hakemaan Temu-ostokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös veronkiertäjä. Tilaat tavaraa temusta jota myyt pimeästi kirppuroreilla ja netin myyntipalstoilla.
Kauppias maksaa veronsa Suomeen sekä työllistää vielä henkilökuntaakin. Oletko paska jätkä, joka haluaa vain poimia rusinat pullasta kiertämällä veroja ja nostamalla kaupan päälle sosiaalituetkin
mistä suomesta voisi ostaa sellaisia 3m x 2.5m kokoisia seinäkangaita hienolla kuvilla?? kerro! meitä kaikkia ei välttämättä kiinnosta olla mikään Temu-imuri vaan riittää joillekkin että saa esimerkiksi nämä valkoiset kerrostalon seinät peitettyä edes jollain maisemakuvalla ettei tämä koti näytä enemmän sairaalalta kun suomessa on tapana maalata joka hemmetin kerrostalo valkoiseksi!! se mikä ärsyttää teissä huutelijoissa että muutama hiton kangas tuntuu olevan kaikilta teiltä pois!
Mitä helvetin seinäkankaita? Taas jotain maailman turhinta rojua mitä et oikeasti tarvitse yhtään mihinkään. Mihin tarvitset jotain gobeliineja. Oletko joku temun myyntimies?
Ole vaihteeksi normaali ihminen ja osta verhot ikkunan eteen
Kauan teillä kestää paketti tulla?
Mulla aina se sama 10 päivää
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tilannut 3 isoa jätti seinä kangasta.
oliko ne laadukkaita niinkuin kuvissa? lähteekö niistä esim jotain vahvaa kemikaalin hajua tai vastaavaa?? moni sanoo että niitä ei saa ostaa kun saattaa hengittää jotain terveydelle haitallista. haluaisin peittää nämä valkoiset seinät jollain nätillä kuvllla mutta pistää miettimään kun toiset sanoo ettei kannata
Vierailija kirjoitti:
Kirpputoreille viedystä tavarasta on tietenkin myös laput leikattu pois ja temu-tilaaja myrkyttää näin tuotteillaan sivullisia syyttömiä ihmisiä, jotka luulevat ostavansa kirpparilta jotain turvallisia tuotteita, mutta saavatkin temu-roskaa ja myrkyllisiä kemikaaleja
Juu ne kaikki myrkytetään ennen lähetystä koska miksi ei. Samalla kun ilmeisesti kuhisevat tuholaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kirpputoreille tulisi varoituksia, että joku tietämätön saa infopaketin ja kyltit. Riippuu tuotteesta mistä kyse. Tai jos joku haluaa tunnistaa laadun tai materiaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös veronkiertäjä. Tilaat tavaraa temusta jota myyt pimeästi kirppuroreilla ja netin myyntipalstoilla.
Kauppias maksaa veronsa Suomeen sekä työllistää vielä henkilökuntaakin. Oletko paska jätkä, joka haluaa vain poimia rusinat pullasta kiertämällä veroja ja nostamalla kaupan päälle sosiaalituetkin
mistä suomesta voisi ostaa sellaisia 3m x 2.5m kokoisia seinäkangaita hienolla kuvilla?? kerro! meitä kaikkia ei välttämättä kiinnosta olla mikään Temu-imuri vaan riittää joillekkin että saa esimerkiksi nämä valkoiset kerrostalon seinät peitettyä edes jollain maisemakuvalla ettei tämä koti näytä enemmän sairaalalta kun suomessa on tapana maalata joka hemmetin kerrostalo valkoiseksi!! se mikä ärsyttää teissä huutelijoissa että muutama hiton kangas tuntuu olevan kaikilta teiltä pois!
Rustasta saat verhot vitosella. Typerä ihminen
Aurinko kauppa myy seinä kankaita mut usein jonkinlainen Intian hindu hahmo kuvassa. Tai jotain yribaalia. Kangas tosin hyvää. Hienoja värejä. Tampereella on aurinko kauppa. Myös aurinko nettikauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko ne laadukkaita niinkuin kuvissa? lähteekö niistä esim jotain vahvaa kemikaalin hajua tai vastaavaa?? moni sanoo että niitä ei saa ostaa kun saattaa hengittää jotain terveydelle haitallista. haluaisin peittää nämä valkoiset seinät jollain nätillä kuvllla mutta pistää miettimään kun toiset sanoo ettei kannata
Ja millä ajattelit ripustaa ne kankaat seinälle? Ei ne siellä itsestään pysy. Jos asut vuokralla, niin ajattelitko kysyä vuokranantajalta saako seiniä rei itellä
Vierailija kirjoitti:
Kauan teillä kestää paketti tulla?
Mulla aina se sama 10 päivää
Ei ole ikinä tainnut mennä noin kauaa. Tai ei ainakaan arkipäivissä laskettuna.
Mitä helvetin seinäkankaita? Taas jotain maailman turhinta rojua mitä et oikeasti taän mihinkään. Mihin tarvitset jotain gobeliineja. Oletko joku temun myyntimies?
Ole vaihteeksi normaali ihminen ja osta verhot ikkunan eteen
asunnon sisustaminen ja valkoisten seinien peittäminen on turhaa vai??! mikä siinä jos tykkäät että asuntosi näyttää sairaalalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivijalkakauppa maksaa veronsa Suomeen, samoin kierrätysmaksut. Temuttelija tilaa tavaraa myydäkseen sitä pimeästi ja roskaa ilmaiseksi
Temuttaja on paskinta jätettä
Temu ostoista veloitetaan liikevaihtovero, joten eiköhän se tilitetä suomeen.
Ei tilitetä, eikä liikevaihtoveroa ole edes olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vaan täyttä paskaa ja koko kämppä haisi pahalle vielä viikon sen jälkeen kun olin tavarat vienyt kirpparille myyntiin
"Rustasta saat verhot vitosella. Typerä ihminen"
Ja ne ovat tosi laadukkaita, eettisiä ja kemikaalivapaita, vai mitä? Ehken menisi syyttelemään muita typeryydestä.