Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
30.05.2025 |

Oletteko tilanneet, ja minkälaista tavaraa?

Kommentit (244)

Vierailija
181/244 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!

aika usein näkee monessa liikkeessä tavaraa made in china tekstillä. 

Vierailija
182/244 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee joululahjatilaus Temulle

Niissä temu tavaroissa on terveydelle haitallista ja vaarallisia kemikaaleja! Miten uskallat ostaa sellaisia?  

Tilaan jatkossakin Temusta ja niin tekee moni muukin. Ens kerralla kun meet kauppaat ota suurennuslasi mukaan ja katso kuinka paljon kiinatuotteita myydään. Hintaan tulee ainakin 10 kertainen suomi lisä. Joista ahneet kauppiaat hyötyvät. Onneksi ei ole mun rahoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/244 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee joululahjatilaus Temulle

Niissä temu tavaroissa on terveydelle haitallista ja vaarallisia kemikaaleja! Miten uskallat ostaa sellaisia?  

Tilaan jatkossakin Temusta ja niin tekee moni muukin. Ens kerralla kun meet kauppaat ota suurennuslasi mukaan ja katso kuinka paljon kiinatuotteita myydään. Hintaan tulee ainakin 10 kertainen suomi lisä. Joista ahneet kauppiaat hyötyvät. Onneksi ei ole mun rahoista

Sinun pitää ostaa suomalaisista liikkeistä koska samalla tuet yrittjää, työntekijöitä, maksat verot suomeen ja ylläpidät toisten työpaikkoja sekä saat erinomaista asiakaspalvelua jotka menee yhteiseen hyvään. 

Vierailija
184/244 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan sieltä kaiken käyttötavaran nykyään, muualta kannatakaan mitään ostaa.

Sinä voit ostaa ne myös suomalaisista liikkeistä ja tukea yrittäjiä, ostaessaa suomesta maksat myös veroja suomeen.

Vierailija
185/244 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä tilannut on ollut sitä mitä piti ja olen tyytyväinen suomi kauppiaita en rahoita enään ikinä...porsaat ryöstö hinnoilla.

Aina kun ostat Temusta se on jokainen euro pois Suomesta, Sinä voit ostaa ne tuotteet myös omasta maasta jotta saadaan raha kiertoon. Saat erinomaista asiakaspalvelua kaupoissa ja tulee itsellekin hyvä mieli kun olet asioinut.

Vierailija
186/244 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demu myy halpaa roskaa! Demu narraa, demu käyttää lapsityövoimaa. 

Vierailija
187/244 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ostanut paperitarvikkeita, vihko ja kansioita?

Tekisi mieleni ostaa, mutta en ole rohjennut myrkkypuheiden takia ostaa. 

Vaatteita ta mitään muuta iholla pitemmän aikaa pidettäviä tuotteita ei ole koskaan aikonut ostaa vain toimistotarvikkeita ja koriste-esineitä. Onko kellään kokemusta näiden kategorioiden tuotteista?

Vierailija
188/244 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaisi Temusta mitään, koska en ole itsekäs idiootti. Mielummin pidän rahat Suomessa ja tuen suomalaisia jos jotain täytyy ostaa. Lähettäkää vaan kaikki rahat Kiinaan ja sitten ihmetellään Suomen konkurssiaaltoja ja työttömyyttä. Huhhuh ei ole ihmisen typeryydellä rajaa. Mutta kunhan vaan saa mahdollisimman halvalla mahdollisimman paljon tavaraa, minä minä minä minä jne.

Vierailija
189/244 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!

aika usein näkee monessa liikkeessä tavaraa made in china tekstillä. 

Katsoin Stockan alennettuja ylellisiä vaatteita, monet olivat Kiinasta.

Yllätyin.

Vierailija
190/244 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielelläni samat tavarat suomestakin, mutta en ole löytänyt samannäköisiä tuotteita edes suomalaisista verkkokaupoista.

Vierailija
191/244 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin mielelläni samat tavarat suomestakin, mutta en ole löytänyt samannäköisiä tuotteita edes suomalaisista verkkokaupoista.

sama, kellot jossa on nättejä kuvia niin suomessa ei ole vaihtoehtoja kuin yleensä 1-2 mallia jossa on tylsä valkoinen pohja, ja seinäkankaat jotka peittäisi valkoiset tylsät seinät sellaisia ei missään suomalaisissa kaupoissa ole. 

Vierailija
192/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Temu on pop, uliskoot ihmiset mitä lystää. Samaa parjausta kuin aikoinaan Lidlin tullessa Suomeen. Järjen käyttö on toki sallittua niin Temussa, Cittarilla kuin Lidlissäkin, että mitä itse kunkin kannattaa ostaa.

Voin sanoa suoraan, että Temu on parantanut elämänlaatuani, monin tavoin. Tässä jokunen huomio.

- Valikoima on valtava. Missään nettikaupassa tai kivijalkamyymälässä ei ole vastaavaa.

- Aikaa ja vaivaa säästyy, kun ei tarvitse pyöriä marketeilla tai kauppakeskuksissa ympäri kyliä vain löytääksesi edes yhden vaatekappaleen. Jos edes löydät. Itselleni on ollut haastavaa, minkä takia vaatekaappini sisältö olikin aika huonossa jamassa ennen Temua. Olen huono shoppailija muutenkin.

Olen uusinut vaatekaappini EDULLISESTI, ja omaan tyyliini sopivat vaatteet ovat aina olleet sitä, mitä halusin. Laadukasta tavaraa. Temu ilmoittaa kokotiedot huomattavasti tarkemmin kuin muut nettikaupat, esimerkiksi myös kehon mitat kullekin koolle. Taulukosta on helppo katsoa, ja tarvittaessa otat itsestäsi mitat. Helpompaa shoppailua kuin myymälöissä eri kokoja kokeillessa, tai muissa nettikaupoissa. Ei minulla ole koskaan ollut näin paljon vaatteita, hyväkuntoisia. Kehtaa kulkea julkisilla paikoilla paremmin mielin. Nytkin tuntuu ihan luksukselta, kun syys- ja kevätkausille on useampi takki, pipoja, käsineitä. Talvitakki nyt tilauksessa.

Muutamat kengät olen ostanut, ja niistä pieni miinus. Ihan halvimpia tennareita ei kannata ostaa. Yhden kesän heppoisia tossuja. Jykevämmät nilkkurit ovat olleet ok.

- Tykkään sisustamisesta, ja Temu on tässäkin ollut avuksi. Kohtuu -tai pilkkahintaan kaikkea pientä tarpeellista eron jälkeiseen kotiini. Ei näitä Suomesta samaan hintaan saa. Makunikaan ei ole ihan sitä nykyistä valtavirtaa; valkoista, häivähdys harmaata ja "home is where my heart is", joten minulle tuo Temu on aarreaitta.

- Kosmetiikkaa olen myös ostanut, eikä ole ollut valittamista. Ehkä paras on ollut hiuskuitupulveri, josta maksaisit muualta ostettuna vähintään kolminkertaisen hinnan.

- Tykkään retkeilystä, ja pidän myös huolen pienestä kotivarasta/hätätilannevarautumisesta, joten Temusta olen ostanut tarpeellista puuttuvaa/uusimista vaativaa. Ei saisi Suomesta samoilla hinnoilla. Joitain tuotteita tuskin edes saa.

- Varmasti useita Temu-tuotteita myydään Suomessa suomalaisten yrittäjien toimesta, reilusti kalliimmalla ja mahdollisesti brändimerkillä. (Samalta tuotantolinjalta ne Suomessakin myytävät tuotteet tulevat.) Paras oli, kun yhtä retkeilytarviketta katsellessani huomasin, että sama tavara tuplahinnalla myynnissä pienemmässä suomalaisessa nettikaupassa, ja toimitusajaksi ilmoitettiin normaalia pidempi toimitusaika 3-4 viikkoa, tuotekuvakin oli suoraan Temusta. Noh, pitäähän sen toimitusajan olla hieman pidempi, kun ensin menee Temulla pari viikkoa toimittaa se tavara tälle nettikaupalle...

Vierailija
193/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut, mekon, jota ei päälle viitsinyt laittaa. Ohutta, ruttuista kangastan. Näytti tosi halvalta päällä. 

Sellainen vinkki, että temussakin myytävissä tuotteissa on suurta vaihtelua laadussa. Ei kannata ottaa halvimmasta päästä. Vaikka ostaisi temun hinnoissa kalliista, on se silti paljon halvempaa kuin täällä. Ne kalliimmat temun tuotteet on kunnollisia ja laadukkaita. Vaatteissa kannattaa katsoa mitä materiaalia ovat. Itse tykkään kun sieltä saa nimenomaan sellaisia mekkoja jotka eivät rypisty. Niitä juuri tilasin tulevaa etelänmatkaa varten. Tilasin myös todella kevyet sandaalit (on muuten hyvät jalassa, kun on pehmustettu sisäpohja), ja nopeasti kuivuvan ison rantapyyhkeen. Lisäksi vähän koruja myös.

Vierailija
194/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä tilannut on ollut sitä mitä piti ja olen tyytyväinen suomi kauppiaita en rahoita enään ikinä...porsaat ryöstö hinnoilla.

Aina kun ostat Temusta se on jokainen euro pois Suomesta, Sinä voit ostaa ne tuotteet myös omasta maasta jotta saadaan raha kiertoon. Saat erinomaista asiakaspalvelua kaupoissa ja tulee itsellekin hyvä mieli kun olet asioinut.

Ei mulle vaan tule yhtään hyvä mieli siitä, että saan maksaa kaupassa 100€ , kun saan samat tavarat temusta hintaan 20€.  

Vierailija
195/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä tilaisi Temusta mitään, koska en ole itsekäs idiootti. Mielummin pidän rahat Suomessa ja tuen suomalaisia jos jotain täytyy ostaa. Lähettäkää vaan kaikki rahat Kiinaan ja sitten ihmetellään Suomen konkurssiaaltoja ja työttömyyttä. Huhhuh ei ole ihmisen typeryydellä rajaa. Mutta kunhan vaan saa mahdollisimman halvalla mahdollisimman paljon tavaraa, minä minä minä minä jne.

Minä maksan ihan riittävästi veroja Suomeen. Lopuilla rahoillani teen ihan mitä haluan. Niin kauan kun tänne roudataan ulkomailta elättejä, en edes halua tukea tätä yhteiskuntaa yhtään enempää. Ei suoraan sanottuna kiinnosta mikä on yhteiskunnan tilanne. Maa on jo täysin pilattu. Olen ihan tietoisesti tehnyt päätöksen, että jatkossa elän vain oma etu edellä. 

Vierailija
196/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Suomen valikoima kallis ja suppea osittain. Vaikka rahalla tietysti voi löytää enemmän.

Vierailija
197/244 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä vaan sinulle. Aikamoinen savotta poimia vaatteista, käyttötavaroista, elektroniikasta yms. sellaista, mikä ei ole tehty Kiinassa tai muussa alikehittyneessä maassa. Toisekseen, sitten sinun pitää vielä eriyttää myyjätyrityksistä ne, jotka ovat täysin suomalaisomisteisia (eikä monen mutkan kytköksiä Cayman-saarille, jolloin Suomeen ei jää juuri mitään), jos siis suomalaisuutta haluat täysin tukea. Eli täysin suomalainen tuote ja täysin suomalainen myyjä. Tsemiä! Aika vähissä on vaihtoehdot...

Vierailija
198/244 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa saatko hyvän tuotteen vain rikkonaisen tuotteen. 

Olen saanut vaikutelman, että suurin osa myyjistä myy kakkoslaatua tai sekundaa. Olen ostanut reilun litran kokoisen teräsmukin ja ihan hyvin toimii, vaikka kupista löytyy pieniä kolhuja. Usein tuotteen kakkoslaatu on niin lähellä priimaa tuotetta, että ostaja ei välttämättä asiaa huomaa.

Mitä taas tulee arvosteluihin, niin näköjään jättävät huonot arvostelut julkaisematta. Olen myös lukenut arvosteluja, jotka  poistuvat jonkin ajan kuluttua. 

Vierailija
199/244 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tekopimperon, tulikin perärööri.

Vierailija
200/244 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumaa saatko hyvän tuotteen vain rikkonaisen tuotteen. 

Olen saanut vaikutelman, että suurin osa myyjistä myy kakkoslaatua tai sekundaa. Olen ostanut reilun litran kokoisen teräsmukin ja ihan hyvin toimii, vaikka kupista löytyy pieniä kolhuja. Usein tuotteen kakkoslaatu on niin lähellä priimaa tuotetta, että ostaja ei välttämättä asiaa huomaa.

Mitä taas tulee arvosteluihin, niin näköjään jättävät huonot arvostelut julkaisematta. Olen myös lukenut arvosteluja, jotka  poistuvat jonkin ajan kuluttua. 

Kannattaa tutkia missä myydään laatua. Ja hinta kohdillaan. Ei huonoilta myyjiltä tai riskialtista.