Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?

Vierailija
30.05.2025 |

Oletteko tilanneet, ja minkälaista tavaraa?

Kommentit (257)

Vierailija
81/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hOVIHANKKIJANI NYKYÄÄN. eI TARVITSE sängystä nousta  kiertelemään eioota kuulemaan.

Tilauksia kohta sata ja tyytyväisyysprosentti lähes sama.

Temu on nykyään myös nopea ja 10 kertaa luotettavampi kuin tekaistut .fi dropshipperit joita netti on pullollaan.

oletko ostanut niitä sisustus seinäkankaita?? onko ne turvallisia käyttää ja laadukkaita niinkuin kuvissa? moni sanoo ettei niitä kannata kun niissä on vaarallisia kemikaaleja käytetty

En, mutta länkyttäjät jätän omaan arvoonsa. ;-)

sain jo vihat niskaanni kun aloin puhumaan seinäkankaista että niitä ei saa ostaa ja ne on vaarallisia/haitallisia terveydelle eikä auta vaikka pesee pesukoneessa ensin! 

harmittaa kun löysin niin nättejä ja peittäisi nämä sairaalaa muistutttuvat valkoiset seinät mutta en uskalla ostaa kun ei tiedä turvallisuudesta. sain jo huudot tästä pelkästä temu keskustelusta

Vierailija
82/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille temuttajille. En ole koskaan vielä tilannut Temusta mitään, enkä kyllä mistään muustakaan nettikaupasta, mutta nyt olis tarvetta parille varaosalle, joita ei kivijalkakaupoista näiltä kulmilta löydy ja sieltä mistä löytyy, on hinta poskettoman kallis, plus postitukset, tai haku vielä päälle.

Kysymykseni kuuluu, uskaltaako sieltä tilata pankkikortilla? Minua kovasti arveluttaa antaa tietojani mihinkään nettiin. Mitä kaikkea on pakko kertoa osoitteen lisäksi? 

Entä jos nyt tilaisin niin kuinka nopeasti tavarat tulisivat?

Olen siis aivan amatööri tällaisessa, joten älkää naurako "tyhmille" kysymyksille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hOVIHANKKIJANI NYKYÄÄN. eI TARVITSE sängystä nousta  kiertelemään eioota kuulemaan.

Temu on nykyään myös nopea ja 10 kertaa luotettavampi kuin tekaistut .fi dropshipperit joita netti on pullollaan.

oletko ostanut niitä sisustus seinäkankaita?? onko ne turvallisia käyttää ja laadukkaita niinkuin kuvissa? moni sanoo ettei niitä kannata kun niissä on vaarallisia kemikaaleja käytetty

sain jo vihat niskaanni kun aloin puhumaan seinäkankaista että niitä ei saa ostaa ja ne on vaarallisia/haitallisia terveydelle eikä auta vaikka pesee pesukoneessa ensin! 

har

Paitsi ettei kukaan huutanut mitään, sen kun tilaat terveytesi kustannuksella, ellet muualta löydä.

Vierailija
84/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sain jo vihat niskaanni kun aloin puhumaan seinäkankaista että niitä ei saa ostaa ja ne on vaarallisia/haitallisia terveydelle eikä auta v

Paitsi ettei kukaan huutanut mitään, sen kun tilaat terveytesi kustannuksella, ellet muualta löydä.

Nämä kotimaisten kauppaiden luomat "uhkakuvat" on naurettavia. Itse myyvät tismalleen samaa roipetta, mutta moninkertaisella hinnalla ja kun ihmiset ovat löytäneet väylän, josta jää pari välikättä pois ja siten tavaran huomattavasti halvemmalla, niin nämä välikädet alkaa kehittelemään ties mitä kauhuskenaarioita ihmisten pelottelemiseksi.

Vierailija
85/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille temuttajille. En ole koskaan vielä tilannut Temusta mitään, enkä kyllä mistään muustakaan nettikaupasta, mutta nyt olis tarvetta parille varaosalle, joita ei kivijalkakaupoista näiltä kulmilta löydy ja sieltä mistä löytyy, on hinta poskettoman kallis, plus postitukset, tai haku vielä päälle.

Kysymykseni kuuluu, uskaltaako sieltä tilata pankkikortilla? Minua kovasti arveluttaa antaa tietojani mihinkään nettiin. Mitä kaikkea on pakko kertoa osoitteen lisäksi? 

Olen siis aivan amatööri tällaisessa, joten älkää naurako "tyhmille" kysymyksille :)

Kannattaa maksaa klarnan 30 päivän maksuajalla, jolloin ei tarvitse pankkitietoja näppäillä. Lisäksi Klarnan laskun voi maksaa sähköpostiin tulleiden tietojen avulla pankkisiirtona, jolloin Klarnakaan ei saa tilitietoja/tunnuksia. Ja tietenkin siten, että vastaanottaa tuotteet ennen kuin maksaa laskun.

Lisäksi en ole ladannut mobiilisovellusta, koska älypuhelin puuttuu. Turvallisempaa mennä pöytäkoneella temu.com ja tilata sieltä. Asiakkaaksi pitää tietenkin kirjautua, mutta ei siellä puhelinumero-, nimi- ja osoitetietoja kummempaa pidä täytellä. Kalrna toisin taitaa pyytää hieman enemmän tietoja.

Vierailija
86/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kotimaisten kauppaiden luomat "uhkakuvat" on naurettavia. Itse myyvät tismalleen samaa roipetta, mutta moninkertaisella hinnalla ja kun ihmiset ovat löytäneet väylän, josta jää pari välikättä pois ja siten tavaran huomattavasti halvemmalla, niin nämä välikädet alkaa kehittelemään ties mitä kauhuskenaarioita ihmisten pelottelemiseksi.

mutta ei uskalla tilata kun moni sanoo noista kemikaaleista! ne ei ole mikään pikku juttu, oma terveys on tärkeempi sen takia pistää miettimään! moni varoittelee noista kokoajan. miten itse uskallat ostaa mitään???! etkö sitten pelkää noita juttuja

Vierailija
87/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ieno paikka, etenkin kun se nyt blakioi vielä urheiluseurojenkin logot. Urheiluseurat myyvät tuotteitaan siksi, että niillä rahoitetaan tietenkin urheiluseurojen toimintaa. 

Jos ostat urheiluseuralla varustetun tuotteen temusta, niin se ei tilitä siitä jenin jeniä urheiluseuralle. Joten olet paska jätkä.  Jätä ostamatta, kun et seuraa oikeasti kannata 

Vierailija
88/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta uskallatko itse ostella tuolta vaikka toiset sanoo niistä kemikaaleista että on vaarallisia terveydelle? 

Vierailija
89/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös veronkiertäjä. Tilaat tavaraa temusta jota myyt pimeästi kirppuroreilla ja netin myyntipalstoilla. 

Kauppias maksaa veronsa Suomeen sekä työllistää vielä henkilökuntaakin. Oletko paska jätkä, joka haluaa vain poimia rusinat pullasta kiertämällä veroja ja nostamalla kaupan päälle sosiaalituetkin 

Vierailija
90/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatueroja tuotteissa valtavasti. Hiuskoristeet ja korut olleet luvatun laisia, vaatteet heikon laatuisia, vaikka ihan siistejä. Livenä printit poikkeaa hieman kuvista. Kaikki on sen verran edullista että testiksi ostaminen ei ole paha hinta jos jonkun tuotteen sieltä tarvitsee. Temu sovellus ja klarna maksutapa hyvä tapa varmistaa että tuotteet tulevat perille. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
91/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin mutta uskallatko itse ostella tuolta vaikka toiset sanoo niistä kemikaaleista että on vaarallisia terveydelle? 

Ihan turvallisuus- ja kemikaalivirasto sanoo. Tekstiileistä tosin vain että ovat huonolaatuisia. Googlaa tukes temu.

Temu shopping fails on muuten loistokamaa youtubessa muiden online shopping failsien lisäksi. Osta ihmeessä kun kerran haluat, mitä sitä sitten miettimään enempää.

Vierailija
92/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuet Kiinan kommunistista puoluetta tilaamalla tuotteet temusta. Mitä luulet kiinalla olevan tässä takana? Tuskin se ainakaan miettii "köyhää" suomalaista, kuinka köyhä tarvitsee puoli-ilmaisia kuminauhoja tai nenänkaivelutelinettä temusta 

Vierailija
93/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sätkäpaperit sieltä. Säästän noin 120€ yhdestä 50 sätkäpaperi paketista kuin ostaisin Suomesta. Lisäksi tekoripsiä ja liimaa niistäkin varmaan 50€ säästö. Myös jotain härpäkettä mikä on mieleen jos löytyy

Vierailija
94/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös veronkiertäjä. Tilaat tavaraa temusta jota myyt pimeästi kirppuroreilla ja netin myyntipalstoilla. 

Kauppias maksaa veronsa Suomeen sekä työllistää vielä henkilökuntaakin. Oletko paska jätkä, joka haluaa vain poimia rusinat pullasta kiertämällä veroja ja nostamalla kaupan päälle sosiaalituetkin 

mistä suomesta voisi ostaa sellaisia 3m x 2.5m kokoisia seinäkangaita hienolla kuvilla?? kerro! meitä kaikkia ei välttämättä kiinnosta olla mikään Temu-imuri vaan riittää joillekkin että saa esimerkiksi nämä valkoiset kerrostalon seinät peitettyä edes jollain maisemakuvalla ettei tämä koti näytä enemmän sairaalalta kun suomessa on tapana maalata joka hemmetin kerrostalo valkoiseksi!! se mikä ärsyttää teissä huutelijoissa että muutama hiton kangas tuntuu olevan kaikilta teiltä pois!

Vierailija
95/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa maksaa klarnan 30 päivän maksuajalla, jolloin ei tarvitse pankkitietoja näppäillä. Lisäksi Klarnan laskun voi maksaa sähköpostiin tulleiden tietojen avulla pankkisiirtona, jolloin Klarnakaan ei saa tilitietoja/tunnuksia. Ja tietenkin siten, että vastaanottaa tuotteet ennen kuin maksaa laskun.

Lisäksi en ole ladannut mobiilisovellusta, koska älypuhelin puuttuu. Turvallisempaa mennä pöytäkoneella temu.com ja tilata sieltä. Asiakkaaksi pitää tietenkin kirjautua, mutta ei siellä puhelinumero-, nimi- ja osoitetietoja kummempaa pidä täytellä. Kalrna toisin taitaa pyytää hieman enemmän tietoja.

Ei jaksaisi minkään Klarnojen kanssa alkaa pelaamaan, eikö se pankkikorttimaksu siis ole turvallinen?

Mistä päättelit, että olisin älypuhelimella tilaamassa? Voi kai pöytäkoneellakin maksaa pankkikortilla.

Miksi pitää asiakkaaksi Temussa kirjautua? Näkyyhän siellä maksuvaihtoehdot ilman kirjautumistakin.

Vierailija
96/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tilannut heti suoravelotukselta on Google play kortti maksu menny kun en saa klarnalta. Aina on tullut kaikki. Joskus myös olen perunut kaupat parin päivän sisällä nii. On seuraavana päivä arki saanut maksun takaisin jos katuukin tilausta

Vierailija
97/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan kommunistinen puolue tukee miljardeilla temu-kauppaa. Varmaan ihan hyvää hyvyyttään  

Vierailija
98/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivijalkakauppa maksaa veronsa Suomeen, samoin kierrätysmaksut. Temuttelija tilaa tavaraa myydäkseen sitä pimeästi ja roskaa ilmaiseksi 

Temuttaja on paskinta jätettä 

Vierailija
99/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut temusta mini pesukoneen! Makso 30€. Mahtuu pikkupyykki

Vierailija
100/257 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turvallisuus- ja kemikaalivirasto sanoo. Tekstiileistä tosin vain että ovat huonolaatuisia. Googlaa tukes temu.

Temu shopping fails on muuten loistokamaa youtubessa muiden online shopping failsien lisäksi. Osta ihmeessä kun kerran haluat, mitä sitä sitten miettimään enempää.

mistään ei tunnu löytävän niistä seinakankaista mitään tietoa että onko niissä jotain myrkkyjä?! jos sellaiset nyt ennen käyttöä pesee pesukoneessa niin eihän siitä mitään voi enää irrota ainakaan omalle terveydelle vai voiko? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän