Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vähän ajan sisään somessa ja mobiilipeleissä on voimistunut kiinayritysten markkinointi. En listaa, etten markkinoisi itsekin, mutta oletteko muut huomanneet saman?
Kiina imee meitä samaan tapaan tyhjiin kuin länsi kolmatta maailmaa löytöretkistä alkaen. Oletko sinäkin näivettämässä omaa yhteiskuntaasi?
Mä rupesin pelaamaan Duolingolla viime syksynä ja sillon oli paljon kaikenlaisia mainoksia, esim. Yrittäjäopisto ym. Nykyään kaikki mainokset pelkkää Temua. Nyt on jonkin aikaa ollut joku euron tabletti kamppis, jossa huudetaan ja meuhkataan. V--ttaa niin paljon tollanen todella agressiivinen mainostaminen, että en tule ihan periaatteesta tilaamaan tuolta mitään.
Itse tilaan tik tokin kaupasta,ovat vielä halvempia ja voi tilata c.o.d eli toimittaessa maksan mutta en tiedä voiko suomessa tilata kun en ole siellä.Katsokaa ..
Vierailija kirjoitti:
Juu juu ostan made in china lasten lelut suomesta niin ovat turvallisia...äly hoi!
Kyllä on turvallisia ostaa Suomesta. Lelut testataan, Tukesin toimesta ennen kuin päästetään myyntiin. Jos ne todetaan vaarallisiksi, ne eivät päädy kaupan hyllylle. Suomessa myytävillä tuotteilla on kuluttajansuoja, temulaisilla ei. Suomessa myytävien tuotteiden turvallisuudesta vastaa maahantuoja, temulaisista sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu ostan made in china lasten lelut suomesta niin ovat turvallisia...äly hoi!
Kyllä on turvallisia ostaa Suomesta. Lelut testataan, Tukesin toimesta ennen kuin päästetään myyntiin. Jos ne todetaan vaarallisiksi, ne eivät päädy kaupan hyllylle. Suomessa myytävillä tuotteilla on kuluttajansuoja, temulaisilla ei. Suomessa myytävien tuotteiden turvallisuudesta vastaa maahantuoja, temulaisista sinä itse.
Älä jaksa,kaikkea ei testata
Ihan hyvä, siinä säästää. Miksi maksaa suomalaiselle välittäjälle 3x hinta kun sen saa tuolta suoraan Lidl, Puuilo, mainetta saanut Hobbyhall. Jne
Temusta tilaavat on juntteja, näkeehän sen kommenteistakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, siinä säästää. Miksi maksaa suomalaiselle välittäjälle 3x hinta kun sen saa tuolta suoraan Lidl, Puuilo, mainetta saanut Hobbyhall. Jne
*Tuosta unohtui kirpputorit
Ettekö OIKEASTI tajua että ostamalla Kiinasta lisäätte vain työttömyyttä Suomessa?? olette tyhmiä.
Tilasin irtotissit z-kupilla ja irtoperseen. Nyt olen täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Leiki sinä nyt vaan sillä hienolla puhelimella Made In China :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä todellakaan kaikkia mitään testata, tukea antaa vain vaatimukset ja myyjä vastaa niistä sitten jos jää tulee aihetta epäillä ongelmia. Ne siis testataan tyyliin vasta kun ongelma tulee, ei rutiinisti. Muuten mitään takaisinvetoja ei ikinä tarttis tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Ettekö OIKEASTI tajua että ostamalla Kiinasta lisäätte vain työttömyyttä Suomessa?? olette tyhmiä.
Hyvinhän se työllistää logistiikkapalveluita
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuule kiinnosta. Suomen peli on jo pelattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leiki sinä nyt vaan sillä hienolla puhelimella Made In China :)
Kiinassa tehdään laadukastakin tavaraa, miksi ostaa paskakrääsää temusta?
Vierailija kirjoitti:
No niimpä tietenkin nyt lähdenkin ostamaan kotimaisen Finlux Tvn . Hupsista se oli sittenkin Turkkilainen Vestel
Cittarikin myi vuosi tai 2 takaperin kiinalaisia naisten käsilaukkuja. Yksi niistä näytti kopiolta, joita on älyttömät määrät Temussa ja muualla myynnissä, edes alkuperäistä laukkumerkkiä oli vaikea arvioida mikä se niistä kaikista oli.
Aina kun tarvitsen jotakin, katson ekaks temusta. Mulla on nytkin pari asiaa klikattuna ostoskoriin, klikkaan niitä sinne aina sitä mukaa kun tulee tarve jollekin asialle ja kun 25€ tulee täyteen niin sitten aina laitan tilauksen eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niimpä tietenkin nyt lähdenkin ostamaan kotimaisen Finlux Tvn . Hupsista se oli sittenkin Turkkilainen Vestel
Luetun ymmärtäminen, missä temulaisten aivot ovat?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tarvitsen jotakin, katson ekaks temusta. Mulla on nytkin pari asiaa klikattuna ostoskoriin, klikkaan niitä sinne aina sitä mukaa kun tulee tarve jollekin asialle ja kun 25€ tulee täyteen niin sitten aina laitan tilauksen eteenpäin.
Shopaholic siellä taas shoppailee "tarpeeseen", maksatko vielä krääsät velalla?
Polkupyörän ladattavat rc-suuntavalot. Pari vuotta olin etsinyt suomalaisista kaupoista, mutta vasta Temusta löytyi myyjä, jolla oli myynnissä järkevät. Yhdellä ohjaimella voi käyttää useampaa vilkkuparia. Samalla löytyi myös hyvät äärivalot peräkärryyn.