Kokemuksia Temu-verkkokaupasta?
Kommentit (244)
Ootko persu ;D Ainaki mielipiteet kuulostaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia. Olen tilannut aika paljon tavaraa Temusta. Pari kertaa on tuote ollut sellainen, joka ei ole vastannut tuotteesta annettua kuvausta, ja kun olen ilmoittanut siitä Temulle, olen saanut rahani takaisin ilman, että tuotetta on tarvinnut lähettää takaisin. Kerran kuljetusliike viivästytti toimitusta yli Temun ilmoittaman arvion, ja Temu antoi viiden euron hyvityksen seuraavaan ostokseen. Temu on tässä suhteessa huomattavasti parempi kauppa kuin Aliexpress. Suosittelen.
P. S. Nämä iltapäivälehdissä kerrotut Temu-jutut ovat keksittyjä juttuja, joiden tarkoitus on pelotella mahdollisia ostajia, jotta he eivät ostaisi tuotteita Temusta, koska rahti Kaukoidästä tuhoaa maailman. Ilmastohysterian agenda on näiden kauhutarinoiden takana.
Ootko persu ;D Ainaki mielipiteiden perusteella näin voi päätellä.
Itse en tilaa mitään sieltä ja puhun siitä Teemuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen tilaa kiinalaista paskaa vaikka kuinka halvalla saisit. Jotain rajaa!
Sinä et edes tiedä mistä puhut. Et ole koskaan ostanut Temusta mitään, koska olet ilmastohysterian aivopesemä imbesilli ja tod. näk. fanitat eloapinoita.
Ja sinä taidatkin olla persu ;D
Pitkään tilannut sieltä mitä olen tarvinnut eikä ole tarvinnut pettyä. Monta kertaa sama tuote on ollut myynnissä Suomessa kolme kertaa kalliimmalla.
Olen käyttänyt Temua sen alkuajoista lähtien. Ainoa miinus nykyään on se, että minimitilaus on 25 euroa. Ihan alussa ehkä vuoden ajan ei ollut vaadittua minimirajaa.
Tilaan harrastetuotteita, tuotteita joita ei saa Suomesta esim. vessanistuimen irrotettavat ja pestävät päälliset, sekä tarpeeseen vaatetta ja kenkiä. Omituisen muotoisena ja pituisena Suomen vaatevalikoima on todella haastava, mutta Temusta on yllättäen löytynyt sopivia vaatteita. Muutakin kuin perus-Tokmannin legginssejä.
Mutta pääasiassa harrastetuotteita, joita on vaikeaa tai mahdotonta saada Suomesta.
Halvat hinnat& nopea toimitus,tavara ok ja se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa suomi kauppiaille samasta tuotteesta.
Olen tilannut, mekon, jota ei päälle viitsinyt laittaa. Ohutta, ruttuista kangastan. Näytti tosi halvalta päällä.
Älkää tilatko lapsille sieltä leluja, materiaali ei välttämättä ole turvallista ja siitähän on varoitettu jo yleisestikin mediassa.
Juu juu ostan made in china lasten lelut suomesta niin ovat turvallisia...äly hoi!
Olen tilannut temusta taiteilija- ja askartelutarvikkeita sekä leivontavälineitä. Muutaman hiusdonitsin. Pari käsilaukkua. Tavarat ovat olleet kuvatunlaisia, ei valittamista. Edullista, useat ostokset ovat täsmälleen samoja mitä suomalaisissakin kaupoissa. Kiinassa nekin on tehty.
Tukekaa mieluummin kotimaista. Pysyvät työpaikat Suomessa. Kun ostaa suoraan näistä kiinalaisista halpiskaupoista niin ei voi tietää mitä saa vaikka tuote olisikin päällisin puolin ok. Niissä voi olla vaikka mitä myrkkyjä joiden vaikutukset näkyy vasta myöhemmin. Ei etenkään lapsille mitään. Puhumattakaan ilmastovaikutuksista. Kirpputoreilta saa halvalla laatua jos haluaa edullisesti.
Kansalaisaloiteissa voi käydä allekirjoittamassa vetoomuksen krääsätaloutta vastaan.
Eilen tuli viikossa paketti ja olen tyytyväinen,jatkoon.
Tilaan säännöllisesti ja hinta laatu on erittäin hyvä.Vain kengät ja alusvaatteet ostan muualta.
Itse olen saanut vain priimaa tavaraa, voisi jopa verrata Gucciin.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu ostan made in china lasten lelut suomesta niin ovat turvallisia...äly hoi!
Mieluummin vähemmän ja kotimaisia leluja, jotka ovat turvallisia ja tuovat töitä suomalaisille.
Suomesta ostettujen made in china- tuotteiden turvallisuudesta vastaa maahantuoja, jos tilaat temusta, kukaan ei vastaa mistään. Ja miksipä käyttää kalliimpia, turvallisia laadukkaita materiaaleja jos ei tarvitse, voittoa temunkin on tarkoitus tehdä? Temu myös kannustaa ja lietsoo ostelemaan tavaraa jota ei tarvitse, siihen lankeaminen ei anna ihmisestä erityisen älykästä vaikutelmaa.
Askartelu- ja käsityötarvikkeet saa ainakin murto-osalla Suomen hinnoista, paljon juttuja mitä ei täällä edes ole tai ei postikulujen takia kannata tilata. Paketti tulee noin viikossa, eli yleensä nopeampaa kuin edes kotimaisilla kaupoilla. Pelkkää positiivista kokemusta on, vaikka näitä kommentteja aina alapeukutetaan.
Sain ostettua made in China takin urheilukaupasta, maksoi 115€ tarjouksessa. Vetoketju kesti hiukan yli vuoden. Nyt ostan vain Temusta, ei harmita jos vaikka rikkoontuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt Temua sen alkuajoista lähtien. Ainoa miinus nykyään on se, että minimitilaus on 25 euroa. Ihan alussa ehkä vuoden ajan ei ollut vaadittua minimirajaa.
Tilaan harrastetuotteita, tuotteita joita ei saa Suomesta esim. vessanistuimen irrotettavat ja pestävät päälliset, sekä tarpeeseen vaatetta ja kenkiä. Omituisen muotoisena ja pituisena Suomen vaatevalikoima on todella haastava, mutta Temusta on yllättäen löytynyt sopivia vaatteita. Muutakin kuin perus-Tokmannin legginssejä.
Mutta pääasiassa harrastetuotteita, joita on vaikeaa tai mahdotonta saada Suomesta.
Tee uusi sähköposti, rekisteröidy sillä. Voit sitten tilata kympin tavarat uutena tilaajana.
Lähinnä vaatteita olen tuolta tilannut ja nytkin paketti lentokentältä tulossa suomeen. Omaa kokoa ei kirpputoreilta löydy ja suomessa huomattavasti kalliimpia. Miesten reppu ja pitkähihainen paita ei vastannut ilmoitettua kokoa ja tästä pieni miinus.