Tavallinen mies: oletko koskaan antanut pakit naiselle treffien jälkeen?
Jos olet "tavallinen mies", jolla on yleensä epäonnea deittailussa ja vaikeuksia löytää edes treffiseuraa, koska valinnanvaraa naisissa ei ole, niin oletko itse antanut pakkeja naisille treffien tai jopa tapailun jälkeen? Eikö sinulla ole korkea kynnys antaa pakkeja naiselle, koska tiedät, että sinulla ei todellisuudessa ole valinnanvaraa? Että jos nyt annat pakit, niin voi kestää vaikka vuosi, kunnes seuraavan kerran pääset tutustumaan naiseen...
Kun itse ainakin saan jatkuvasti pakkeja tavallisilta miehiltä, niin vähän ihmetyttää, kun tällä palstalla saa lukea usein siitä, että "nykypäivänä naisille ei kelpaa tavallinen mies". Tarkoittaako se todellisuudessa, että tavalliset miehet krlpuuttavat itselleen vain missin näköisen ja kokoisen naisen?
Kommentit (127)
Joskus on tullut parin yön jälkeen todettua, ettei meidän pissivehkeet sovi kovin hyvin yhteen, joten eiköhän tää ollut tässä.
Olen antanut monesti. Kuunnellut naisen juttuja ja todennut ettei kiinnosta. Yleensä kyselen paljon ja kuuntelen jolloin voin helposti todeta ettei tästä mitään tule, etsin kumppania en seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on tullut parin yön jälkeen todettua, ettei meidän pissivehkeet sovi kovin hyvin yhteen, joten eiköhän tää ollut tässä.
Jos on treffeillä maksanut kaiken ja nainen ei ymmärrä että näitä pitää sovitella niin se on sitten siinä!
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman.
Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle.
Että sä jaksat jauhaa. Koeta nyt ymmärtää, että noin pakkomieleteinen ihminen ei ole millään tavalla normaali.
Tietenkin olen antanut "pakit" tai yleisemmin kumpikaan ole deittien jälkeen perään huudellut tai on yhdessä todettu, että oli kiva tutustua, mutta tää oli tässä.
Yritä nyt ymmärtää ihan oikeasti, ettei miehillä ole velvollisuus olla parisuhteessa. Jos ei homma tunnut hyvältä, niin sitten jatketaan eteenpäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena, parempi kylläkin saada pakit kuin olla "varalla" siihen asti kunnes toinen löytää sen paremman.
Hyvä analyysi. Tuntuu, että nämä "tavalliset miehet" kuvittelevat ihan tosissaan, että he kelpaavat jollekin tasokkaalle naiselle.
Jaahans, se sitten taas tasoteorian aika. Yksi rasittavin piirre naisissa (ja varmaan miehissä) on se, että ne kuvittelee, mitä toinen ajattelee. Keskustelu on sitä, että toinen puhuu käytännössä yksinään itsensä keksimälle olkiukolle.
Jos osoittautuu että ei tule juttuun ja/tai harrastukset tai muut tekemiset ovat liian paljon erilaisia, kyllä silloin pitää antaa pakit. Kyllä ulkonäkökin vaikuttaa. Jollekin joku on kaunein ja toiselle sama ulkonäkö ei kelpaa. Nuoruudessani olen antanut pakkeja tavallisen nätin näköisille tytöille ja rakastunut sellaiseen jossa esim kaverit ei nähneet mitään nättiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut monesti. Kuunnellut naisen juttuja ja todennut ettei kiinnosta. Yleensä kyselen paljon ja kuuntelen jolloin voin helposti todeta ettei tästä mitään tule, etsin kumppania en seksiä.
Kiitos sinulle. Kiva nähdä välillä normaali mies palstalla.
En lähtökohtaisesti pidä naisista, vaikka hetero olenkin. Vastaus kysymykseen, olen antanut pakit 27 naiselle elämäni aikana, osalle tosin jo ennen treffejä.
Olen! Naisella oli kolmelle eri miehelle kakarat hyhhyh& huhhuh
Valitettavasti olen joutunut antamaan, mutta hain muuta kuin seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Jos osoittautuu että ei tule juttuun ja/tai harrastukset tai muut tekemiset ovat liian paljon erilaisia, kyllä silloin pitää antaa pakit. Kyllä ulkonäkökin vaikuttaa. Jollekin joku on kaunein ja toiselle sama ulkonäkö ei kelpaa. Nuoruudessani olen antanut pakkeja tavallisen nätin näköisille tytöille ja rakastunut sellaiseen jossa esim kaverit ei nähneet mitään nättiä.
Näitä lukiessa palautuu pieni usko deittailuun.
Olen, nainen antoi ymmärtää olevansa jotain muuta.. Olen itse ihan "normaali" työssä käyvä mies.. Nainen sanoi olevansa työtön. Tämä itselle ok, tämän hetkinen työtilanne on mitä on.. Tavattiin pari kertaa, tarjosin ruuat yms..
MUTTA..
Selvisi keskusteluiden yhteydessä, että nainen oli ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta. Syynä oli mt-ongelmat ja masennus. Hän oli eronnut pitkästä parisuhteesta (+10v) ja tottunut siihen että mies maksaa kaiken.
Sanoi rivien välistä, että etsii itselleen uutta parisuhdetta missä mies maksaa kaiken "niin kuin ennen vanhaan, kun miehet oli miehiä. Naiset sai olla kotirouvia" Oli tottunut edellisessä parisuhteessa siihen, että mies vie ulkomaanmatkoille, ja ostelee vaikka mitä.. Vastineeksi olisin saanut seksiä, kotiruokaa ja siivojan..
Öö.. Ei kiitos. Etsin parisuhdetta, missä nainen tekee jotain oman toimentulon eteen ja ajattelee myös itse omilla aivoilla. Itse etsin parisuhdetta, missä on samalla aaltopituudella ja voi KESKUSTELLA. Mikään muu ei ole enemmän "turn off" kuin flegmaattinen rahan kerjääjä.. Ei ihme että edellinen mies jätti..
Osaan ihan itsekin siivota jälkeni, ja tehdä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä nyt ymmärtää ihan oikeasti, ettei miehillä ole velvollisuus olla parisuhteessa. Jos ei homma tunnut hyvältä, niin sitten jatketaan eteenpäin yksin.
Itse hän tälläkin palstalla moni tavallinen mies valittaa naisen puutetta. Sitten kun olisi mahdollista tutustua naiseen, niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen, nainen antoi ymmärtää olevansa jotain muuta.. Olen itse ihan "normaali" työssä käyvä mies.. Nainen sanoi olevansa työtön. Tämä itselle ok, tämän hetkinen työtilanne on mitä on.. Tavattiin pari kertaa, tarjosin ruuat yms..
MUTTA..
Selvisi keskusteluiden yhteydessä, että nainen oli ollut työttömänä viimeiset viisi vuotta. Syynä oli mt-ongelmat ja masennus. Hän oli eronnut pitkästä parisuhteesta (+10v) ja tottunut siihen että mies maksaa kaiken.
Ihan ymmärrettävää.
Itse on ihan tavallinen järjellinen työssä käyvä nainen ja saan silti pakkeja tavallisilta miehiltä.
Olen antanut pakit usein. En tosin 30 vuoteen. En ole kyllä muita kun vaimoani tavannut 30 vuoteen , jos ei lasketa sukulaisia tai kaupankassoja. En tapaa ihmisiä ja viellä vähemmän naisia
M51