Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?
Kommentit (80)
Nämä on minulla boikottilistoilla
Sector alarm
Ideko+muu huijausremontit
Mediakonserni Keskisuomalainen
Tapwell
Lappi, arabimaat, monet Aasian maat.
Israelilaisia hedelmiä en ole ostanut kahdeksaan vuoteen. Boikotti poliittisista ihmisarvoon liittyvistä syistä.
Glitteriä olen boikotoinut noin 10 vuotta. Tuotteet hajoavat herkästi.
Gigantista olen viimeksi saanut palvelua yli 10 vuotta sitten. Muutaman kerran kun olen sen jälkeen käynyt, en ole saanut palvelua tai se on ollut: "emmä kyl tiiä, kato tosta mut en kyl osaa auttaa".
Mäkkärissä tulee lähes aina joku moka tilauksen kanssa, yleensä puuttuu jotain mutta rahat kyllä osataan ottaa. Viimeksi tilattiin sovelluksen kautta: rahat meni, mutta tilaus ei mennyt perille ja jäimme ruoatta, kuponki hävisi sovelluksesta ja tietenkään tiskiltä ei saa apua, vaan käskivät olla yhteydessä asiakaspalveluun. Lisäksi hinnat alkavat olla käsittämättömiä.
Kiina ja Intia. Intia on 100% boikotissa, Kiinassa valmistettuja tuotteita joudun välillä ostamaan.
Finlaysonin valmistuttamat Reino ja Aino tossut.
Boikotoin kaikkea amerikkalaista tietenkin.
Jos ei näitä ole niin aika silmät kiinni on elänyt.
Taffel, koska kusettivat kuluttajia shrinkflaatiolla ja paskuuttivat samalla tuotteita.
En halua mennä Bauhausiin, koska pyörätelineen eteen oli rakennettu mainokseksi pahvista joku saunan kuvatus. Iso piha niillä. Eikö muualla ollu tilaa. Ja vuodesta toiseen on tuhkakuppi just siinä pyörätelineen vieressä. Hyi !
Olen boikotoinut volkkaria ja kaikkia saman pskakonsernin tuotteita viimeiset +10v, kun tuolloin ilmiselvässä virhevastuuasiassa minulta rahastettiin tähtitieteellisiä summia.
Ei koskaan enää em. konsernin tuotteita. Sanon tätä myös kaikille, jos joku kysyy.
Boikotoin noita ikuisesti.
Inhoan kaikkia koronahypetykseen lähteneitä yrityksiä. Siksi en osta edes kahvikuppia yhdestä kahvilasta. En myöskään mene ostamaan hampurilaisia. Multa kysyttiin 15 min tiskillä seisomani jälkeen rokotuskorttia. Jos se olisi ollut, olisin saanut syödä ravintolan pöydässä, muuten olisi saanut pakata mukaan.
Vedin herneen niin pahasti nenään, että hampurilaisten syöminen loppui.
Yhtä st1 huoltoasemaa, ilmeisesti omistaja usein niin pahalla päällä, että lopetin käymisen, aiemmin tykkäsin lenkkeillä sinne kahville ja vichylle.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kaikkia koronahypetykseen lähteneitä yrityksiä. Siksi en osta edes kahvikuppia yhdestä kahvilasta. En myöskään mene ostamaan hampurilaisia. Multa kysyttiin 15 min tiskillä seisomani jälkeen rokotuskorttia. Jos se olisi ollut, olisin saanut syödä ravintolan pöydässä, muuten olisi saanut pakata mukaan.
Vedin herneen niin pahasti nenään, että hampurilaisten syöminen loppui.
Miksi sulta kysyttiin rokotuskorttia??
Hermostuin mieheeni. Hän jätti kertomatta minulle isältäni saamiaan viestejä.
Niitä on paljon. Ja lisääntyy koko ajan