Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?
Kommentit (80)
Niitä, jotka toimivat Venäjällä tai vievät Venäjälle vaikka edes tytäryritykselleen. Muun muassa Marabou ja Loreal sekä Cerave ovat merkkejä, joita en suostu ostamaan. Onneksi myös perhekin boikotoi niitä.
Vallila, ihan Anne Bernerin takia. Tosin ei tuo pulju laadullakaan loista, samalla rahalla saa kaupoista parempiakin vastaavia tuotteita.
Vallila. Harmittaa myös ihan periaatteessa kaikki, jotka ei ota vastaan käteistä.
Kyllä boikotoin.
Kauppoja, joissa pakkotyrkytetään tuotteita ja palveluita, joita en tarvitse, nämä lähinnä elektroniikkaliikkeitä. Liikkeitä, joissa olen saanut luokattoman huonoa palvelua. Liikkeitä, joissa olen tullut huijatuksi. Itsepalveluravintoloita, erityisesti sellaisia hampurilaispaikkoja ja liikenneasemaravintoloita, joissa annetaan pöytään kello, joka piippaa sitten, kun on aika itse käydä noutamassa annos tiskiltä. En myöskään käy krääsä- tai halpisvaatekaupoissa enkä tilaile tavaroita Temusta ym. kiinankaupoista. Paikoista jää käymättä teennäiset turistirysät.
En ole tunne vammainen, en välttele mitään
Pari paikallista ravintolaa, joiden omistaja käyttäytyi aikanaan todella törkeästi asioidessaan meidän "liikkeessä".
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin Temua ja muita roinan tyrkyttäjiä.
Sama ja lisäksi yritän välttää muutenkin kaikkea Kiinassa valmistettua, tosin se alkaa koko ajan olla hankalampaa.
Gigantti, Masku, Valio, Adidas, Nike, SPR, Unicef, Pelastusarmeija... oikeastaan kaikki hyväntekeväisyysjärjestöt ovat bannissa.
Nuo nyt tuli äkkiä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti boikotoin kaikkia politikoivia. Woketus, matutus, nekrutus...
homotus!
Apetina. Koska käyttäneet Anni Hautalaa mainoksissa, lopetin ostamasta tuotteitaan. En myöskään katso samasta syystä enää Huvilaa ja huussiakaan, vaikka oli aiemmin ihan lemppareita.
ABCt ,erityisesti Hirvaskankaan pahoitin mieleni kun eivät tuo ruokaa pöytään
Vierailija kirjoitti:
En ole tunne vammainen, en välttele mitään
Et ole myöskään kirjoitustaitoinen.
Kärkkäinen. Ideologisista syistä en kanna rahaani Nazismus Schwein-marketiin.
Vierailija kirjoitti:
ABCt ,erityisesti Hirvaskankaan pahoitin mieleni kun eivät tuo ruokaa pöytään
Törkeää!
Boikotoin kaikkia firmoja, jotka käyttävät mainonnassaan värillisiä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei oo
israel. Jopa Suomen kielitieteellinen yhdistys suosittelee maan nimen kirjoittamista pienellä. Pieniähän ne tappaakin.
Rosso. Ihan siitä syystä että olen käynyt 3kertaa kolmessa eri Rossossa enkä ole kertaakaan saanut sitä mitä tilasin. Totesin että halvalla ei saa hyvää tai edes sitä mitä tilaa.
Terveystalo. Törkeä 220 e lasku tuli käyttämättä jääneestä erikoistuvan silmälääkärin ajasta, jonka jouduin lapsen sairastumisen vuoksi perumaan 18 tuntia ennen lääkäriaikaa. Alle 24 tunnin sisällä perutuista voi siis tulla maksu, mutta tuo perumismaksu oli enemmän kuin mitä varsinainen vastaanotto olisi maksanut.
KAMPAAMO