Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?
Kommentit (80)
Kärkkäinen ja Temu.
Atria, Valio ja mikä tahansa lehmienkiduttaja & Bovaerin käyttäjäfirma.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen ja Temu.
Jaa lehmienkidittaja? Olen itse ollut töissä pientilalla jos lehmät laidunsi vapaana ja asuivat tilavassa navetassa. Maito meni Valiolle juuston tuotantoon.
Kaikki nuorisomuotia ja polyester- tai muita keinokuituvaatteita myyvät liikkeet, ja näitä on paljon.
Boikotoinnin syitä:
- Nanso, hintataso noussut ihmeellisiin sfääreihin ja kuosit jostain en tiedä mistä
- Marimekko, hinta ei vastaa laatua, tosin en löydä valikoimastaankaan mitään silmää miellyttävää
- Fazer, pilanneet jo monta hyvää tuotettaan, en aio pettyä enää ostamalla mitään
- Valio on vähän siinä ja siinä, esim. Aura-juusto on kummallisen suolaton ja väkevän makuinen nykyään
E-Ville on ainoa. Sain rahani takaisin vasta kuluttaja-asiamiehen avustuksella.
Hesburger, ei ostamisen väärti. Sama ABC-asemat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen ja Temu.
Jaa lehmienkidittaja? Olen itse ollut töissä pientilalla jos lehmät laidunsi vapaana ja asuivat tilavassa navetassa. Maito meni Valiolle juuston tuotantoon.
Rehulisäaine, joka vaikuttaa lehmän yleiskuntoon ja on kutistanut sukuelimet. Ota selvää asioista.
Amerikkalaisia tuotteita ja matkailua koko maahan ylipäätään. Vietin siellä aiemmin kaikki lomani, joten muutos on suuri. Erityisesti vihaan airbnb:ta, pilanneet törkeällä toiminnallaan Euroopassa koko matkailualan.
Muita paitsi Lidlii, Temua ja Aliexpressii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen ja Temu.
Rehulisäaine, joka vaikuttaa lehmän yleiskuntoon ja on kutistanut sukuelimet. Ota selvää asioista.
Miksi valehtelet vai etkö ole itse ottanut asioista selvää? Rehulisäaineiden käyttö?
rehun tai eläintuotteiden ominaisuuksien parantaminen
eläinten ravitsemuksellisten tarpeiden tyydyttäminen
eläintuotannon, eläinten tuotoksen tai hyvinvoinnin edistäminen
eläintuotannon ympäristöhaittojen vähentäminen
Juon vain sandels olutta. Muita boikotoin koska ovat tapettiliisteriä tuohon verrattuna.
nestle. Varmaan röyhkein ja kusettavin firma ikinä.
valio. Tää on kunnon kusetusfirma. nestle Suomen koossa.
spr/unicef ym rahankerjuulaitokset jotka kusettavat rahat itselleen.
Paikalliset huonot kahvilat, joissa ei laatu kohtaa hinnan kanssa (Desing hill cafe, se yks ketjukahvila missä huudetaan tilaukset ja muffiina)
Kaikki huoltoasemat. Koska ovat tosi paskoja.
Pikaruokaravintolat. Koska tykkään oikeasta ruuasta.
Karoliinan Kahvimylly. Ylihintaista, mautonta vehnäjauhomössöä. Kahvila suttuinen.
Kirjastoja joissa tarjolla mukaanotettavaksi ilmaiseksi viherkommunistinen ns "kulttuurilehti" Voima, vaikka luettavien lehtien valikoimaa on karsittu poistamalla ns "porvarillisia" maakunta- ja muita lehtiä.
Foxtel. Työntekijät joutuvat työskentelemään aivan surkeissa suorastaan vaarallisissa työoloissa, eikä johdolla ole minkäänlaista ymmärrystä työturvallisuudesta. Aivan uskomatonta, että Suomessa saa edes toimia tuollainen yritys.
Vierailija kirjoitti:
Foxtel. Työntekijät joutuvat työskentelemään aivan surkeissa suorastaan vaarallisissa työoloissa, eikä johdolla ole minkäänlaista ymmärrystä työturvallisuudesta. Aivan uskomatonta, että Suomessa saa edes toimia tuollainen yritys.
Kerro toki esimerkkejä, mitä on tapahtunut. Monessa tapauksessa tarinat voivat olla myös pelkkää työntekijän panettelua.
Eip ny sillee. Vähä katon seuraavan kerran, mistä lakanoita ostan. Niin huonolaatuset oli.