Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?
Kommentit (137)
Unikulma, Motonet, Tokmanni ja Puuilo on harkinnassa. Huonoa palvelua ja tarjoukset aina heti loppu.
Lappeenranta ja kaikki siellä tai sieltä oleva.
Säynätsalon kirjakauppa siellä lymyilee venäläisiä yläkerrassa . Ja mökeillä. Sysmässä. Inkeriseura jossain tuolla kun kaikki onkin venäläisiä ! Yksi tulkki opiskellut suomea . Huijareita. Ja Espalla yksi jäätelömyynti koju Ikean peitot tuolilla. Hyi. Tuskin maksaa veroja. Kauppatorilla haiseva likainen thai lohimyynti . Likainen. Fida kirppis varastettua myy ja se toinen uudempi myy varastettua huonekaluja . Kerran UFF ovesta sisälle haisi niin kauhea kaatopaikka lemu. Ei ikinä. Jätteitä. Roskia. Alepa likaisuuden takia ja asiakkaat on yhtä rikollisia kuin työntekijät.
Ei. En esimerkiksi käy mäkkärissä tai hesessä koska se ruoka on pahaa ja ylihintaista, tai osta Marimekolta mitään, koska, noh, ylihintaista skeidaa ja rumiakin vielä. En syö pancho villassa enkä vieraile abc:llä. Ja niin edelleen. Mutta mitään periaatteellista boikottia ei ole mitään kohtaan.
Finnlayson koska markkinoi epätasa-arvoisilla kampanjoilla
Pride koska kannatan yhdenvertaisuutta ilman rahallista koneistoa
Te joilta on passeja kopioitu niin ne muuttaa niiden turvin toiseen maahan joten sulla voi olla identiteettien kaksonen .
Yrityksiä, jotka edelleen toimivat ryssyköissä tai niiden kanssa.
Pancho Villa kun ovella oli sotien aikainen ruskea matkalaukku . Se siitä. Ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin mökkipaikkakuntanne rakennusliikettä sen omistajan metsästysharrastuksen vuoksi. Hän tuo sen liian lähelle meitä asiakkaita: kaupassa notkuu mesästysseuran porukkaa puhumassa seudun ainoan karhun tappamisesta, kaupan seinässä on täytetty hirvenpää keskeisellä paikalla kassan luona ja kaupan edustalla on metsästuskoirat toljottamassa häkissään. Kerran puhuin oravista, miten niiden määrä on vähentynyt ja vastauksena sylkäistiin, että paksuhäntäisiä rottia ja ei kun tappoon vaan. Parissa vuodessa alkoi ällöttämään se verenmakuinen asenne kaikkeen liikkuvaan, vaikka olisi ollut kiva suosia nuorta yrittäjää.
Kiinnostaisi tietää että oletko sitten kasvissyöjä? Vai miksi itse syöt lihaa jos et tykkää siitä että eläimiä tapetaan? Voin sanoa että että metsästys on vielä sieltä eettisimmästä päästä miten liha lautasellesi päätyy. Ja se käytetäänkö raadon muita osia koristeena on oikeastaan vaan hyötykäyttöä.
Eipä oikeastaan. Kaverin kauneushoitolassa en käy, vaikka on tosi mukava ja hyväkin hoitaja, mutta puhuu siis aivan tolkuttomasti ja koko ajan. Samoin kävin yhden hierojan kanssa.
Homobaarit kun ei olla homoja. Alkaa ahdistaa .
Fazer, Finlayson, Fiskars. Kaikki woke-firmat.
Tietenkin temu sonta en ole tilannut enkä ikinä tilaa sieltä mitään, köyhä suomalainen tilaa roskaa kun se on kuulema halpaa.
Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä.
Ehkä Osuuspankki on sellainen tai joku ravintola missä ovella venäjän kielistä textiä. Jotenkin on mittari tullut täyteen tätä pelleilyä.
Taffelia ja Fazeria en enää osta, en toki mikään suurkuluttaja ole ollut aikaisemminkaan. Temu ylipäätään on pannassa, mutta sen lisäksi jätän kiinakrääsän "Suomi-katteella" suosiolla kaupan hyllylle.
Tokmannin sekunda valmiiksi likaisia osa käytettyä. Likaiset astiat leima lähtee pesemällä ja hintalapun liima taas ei ikinä. Käytettyjä villatakkeja turkista .
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä.
Paras liike Veikon koneen jälkeen, en ole poliittisesti sitoutunut idiootti.
Meiltä varastetut verhot oli fidalla myynnissä. Näkemiin ikuisesti.
Tässä nyt on viimeinen sopimus loppusuoralla tietsikka operaattorin kohdalla. 20 vuotta sama operaattori ja kuulin, mitä etuja ja hintoja uudet asiakkaat saavat, niin havahduin ja kyselin vähän muiltakin. Se maksamani hinta on siis aivan posketon.
Sattui vielä tarvis ostaa uusi mukkulan tapainen reititin turvallisuussyistä. Oli oletus, että tietsikka yritettiin etäohjauksen piiriin mukkulan läpi. Selostin myyjälle tilanteen. No antennivekotin ja 4G yhteys oli myyjän näkemys tietovuodojen eston hoitoon. Tekninen apu ja osaaminen 0, myyntipuheet +10.