Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla jotain paikkaa tai yritystä jota boikotoit?

Vierailija
29.05.2025 |

Mietin juuri ja minulla oikeastaan ei ole

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on viimeinen sopimus loppusuoralla tietsikka operaattorin kohdalla. 20 vuotta sama operaattori ja kuulin, mitä etuja ja hintoja uudet asiakkaat saavat, niin havahduin ja kyselin vähän muiltakin. Se maksamani hinta on siis aivan posketon. 

 

Sattui vielä tarvis ostaa uusi mukkulan tapainen reititin turvallisuussyistä. Oli oletus, että tietsikka yritettiin etäohjauksen piiriin mukkulan läpi. Selostin myyjälle tilanteen. No antennivekotin ja 4G yhteys oli myyjän näkemys tietovuodojen eston hoitoon. Tekninen apu ja osaaminen 0, myyntipuheet +10.

Vierailija
102/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikulma, Motonet, Tokmanni ja Puuilo on harkinnassa. Huonoa palvelua ja tarjoukset aina heti loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta ja kaikki siellä tai sieltä oleva.

Vierailija
104/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säynätsalon kirjakauppa siellä lymyilee venäläisiä yläkerrassa .  Ja mökeillä.  Sysmässä. Inkeriseura jossain tuolla kun kaikki onkin venäläisiä !  Yksi tulkki opiskellut suomea .  Huijareita. Ja  Espalla yksi jäätelömyynti koju Ikean peitot tuolilla.  Hyi. Tuskin maksaa veroja. Kauppatorilla haiseva likainen thai lohimyynti .  Likainen.  Fida kirppis varastettua myy ja se toinen uudempi myy varastettua huonekaluja .  Kerran UFF ovesta sisälle haisi niin kauhea kaatopaikka lemu.   Ei ikinä.  Jätteitä. Roskia.  Alepa likaisuuden takia ja asiakkaat on yhtä rikollisia kuin työntekijät. 

Vierailija
105/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En esimerkiksi käy mäkkärissä tai hesessä koska se ruoka on pahaa ja ylihintaista, tai osta Marimekolta mitään, koska, noh, ylihintaista skeidaa ja rumiakin vielä. En syö pancho villassa enkä vieraile abc:llä. Ja niin edelleen. Mutta mitään periaatteellista boikottia ei ole mitään kohtaan.

Vierailija
106/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnlayson koska markkinoi epätasa-arvoisilla kampanjoilla 


Pride koska kannatan yhdenvertaisuutta ilman rahallista koneistoa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilta on passeja kopioitu niin ne muuttaa niiden turvin toiseen maahan joten sulla voi olla identiteettien kaksonen .  

Vierailija
108/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksiä, jotka edelleen toimivat ryssyköissä tai niiden kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancho Villa kun ovella oli sotien aikainen ruskea matkalaukku . Se siitä. Ikuisesti. 

Vierailija
110/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin mökkipaikkakuntanne rakennusliikettä sen omistajan metsästysharrastuksen vuoksi. Hän tuo sen liian lähelle meitä asiakkaita: kaupassa notkuu mesästysseuran porukkaa puhumassa seudun ainoan karhun tappamisesta, kaupan seinässä on  täytetty hirvenpää keskeisellä paikalla kassan luona ja kaupan edustalla on metsästuskoirat toljottamassa häkissään. Kerran puhuin oravista, miten niiden määrä on vähentynyt ja vastauksena sylkäistiin, että paksuhäntäisiä rottia ja ei kun tappoon vaan. Parissa vuodessa alkoi ällöttämään se verenmakuinen asenne kaikkeen liikkuvaan, vaikka olisi ollut kiva suosia nuorta yrittäjää.

Kiinnostaisi tietää että oletko sitten kasvissyöjä? Vai miksi itse syöt lihaa jos et tykkää siitä että eläimiä tapetaan? Voin sanoa että että metsästys on vielä sieltä eettisimmästä päästä miten liha lautasellesi päätyy. Ja se käytetäänkö raadon muita osia koristeena on oikeastaan vaan hyötykäyttöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan. Kaverin kauneushoitolassa en käy, vaikka on tosi mukava ja hyväkin hoitaja, mutta puhuu siis aivan tolkuttomasti ja koko ajan. Samoin kävin yhden hierojan kanssa.

Vierailija
112/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarit kun ei olla homoja. Alkaa ahdistaa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer, Finlayson, Fiskars. Kaikki woke-firmat.

Vierailija
114/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin temu sonta en ole tilannut enkä ikinä tilaa sieltä mitään, köyhä suomalainen tilaa roskaa kun se on kuulema halpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä. 

Vierailija
116/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Osuuspankki on sellainen tai joku ravintola missä ovella venäjän kielistä textiä.  Jotenkin on mittari tullut täyteen tätä pelleilyä.   

Vierailija
117/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelia ja Fazeria en enää osta, en toki mikään suurkuluttaja ole ollut aikaisemminkaan. Temu ylipäätään on pannassa, mutta sen lisäksi jätän kiinakrääsän "Suomi-katteella" suosiolla kaupan hyllylle. 

Vierailija
118/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin sekunda valmiiksi likaisia osa käytettyä.  Likaiset astiat leima lähtee pesemällä ja hintalapun liima taas ei ikinä.  Käytettyjä villatakkeja turkista . 

Vierailija
119/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen järkevä ihminen boikotoi Kärkkäistä. 

Paras liike Veikon koneen jälkeen, en ole poliittisesti sitoutunut idiootti.

Vierailija
120/137 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä varastetut verhot oli fidalla myynnissä. Näkemiin ikuisesti.